ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

NEN Trainingen
Logo van NEN Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 NEN Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 2.542 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #2 in Productie, techniek & bouw.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #2 in Productie, techniek & bouw.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,0
Gemiddeld cijfer voor ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk
Gebaseerd op 62 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Duidelijke uitleg over hoe de 9001 norm in de praktijk toe te passen is. Deze vertaling miste ik vooral voor mijzelf nog. Ik geef de trainer van deze cursus een 8. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 8." - 17-05-2023 00:00

"Duidelijke uitleg over hoe de 9001 norm in de praktijk toe te passen is. Deze vertaling miste ik vooral voor mijzelf nog. Ik geef de traine… alles lezen - 17-05-2023 00:00

Startdata en plaatsen

computer Online: Zwolle
28 jun. 2023 tot 29 jun. 2023
computer Online: Utrecht
20 sep. 2023 tot 21 sep. 2023
computer Online: Capelle aan den IJSsel
28 nov. 2023 tot 29 nov. 2023

Beschrijving

Om u te helpen normen beter te begrijpen en te implementeren biedt NEN een breed pallet aan trainingen aan. Wij helpen u begrijpen welke normen en richtlijnen voor u relevant zijn en hoe u deze toepast binnen uw organisatie.

U gaat binnen uw organisatie een kwaliteitsmanagementsysteem volgens ISO 9001:2015 invoeren. Maar welke stappen moet u nemen, zodat het systeem goed aansluit op uw bedrijfsvoering, de relevante kwaliteitsrisico’s omvat en draagvlak heeft binnen uw organisatie? Hoe zorgt u ervoor dat het management en uw collega’s achter het systeem staan?

Voor wie
Deze training is nuttig voor kwaliteitsmanagers, -coördinatoren en -medewerkers die zich bezig gaan houden met het opzetten en invoeren van een kwaliteitsmanagementsysteem, of met het overnemen of onderhouden ervan.

Wat ontwikkel ik
U leert alles wat u moet weten om een efficiënt kwaliteitsmanagementsysteem op te zetten en in te voeren. U weet uw c…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ISO 9001, Kwaliteitsmanagement, ISO/ IEC 20000, Lean en HACCP.

Om u te helpen normen beter te begrijpen en te implementeren biedt NEN een breed pallet aan trainingen aan. Wij helpen u begrijpen welke normen en richtlijnen voor u relevant zijn en hoe u deze toepast binnen uw organisatie.

U gaat binnen uw organisatie een kwaliteitsmanagementsysteem volgens ISO 9001:2015 invoeren. Maar welke stappen moet u nemen, zodat het systeem goed aansluit op uw bedrijfsvoering, de relevante kwaliteitsrisico’s omvat en draagvlak heeft binnen uw organisatie? Hoe zorgt u ervoor dat het management en uw collega’s achter het systeem staan?

Voor wie
Deze training is nuttig voor kwaliteitsmanagers, -coördinatoren en -medewerkers die zich bezig gaan houden met het opzetten en invoeren van een kwaliteitsmanagementsysteem, of met het overnemen of onderhouden ervan.

Wat ontwikkel ik
U leert alles wat u moet weten om een efficiënt kwaliteitsmanagementsysteem op te zetten en in te voeren. U weet uw collega’s enthousiast te maken en u kunt het management aangeven waarom maatregelen genomen (moeten) worden en wat dit betekent voor de organisatie.

Resultaat

  • U kunt de eisen uit ISO 9001:2015 vertalen naar de praktijk van uw organisatie
  • U kunt een beheersbaar en eenvoudig te onderhouden kwaliteitsmanagementsysteem opzetten
  • U weet hoe u een projectplanning opstelt voor het invoeren van het systeem
  • U weet waarmee u rekening moet houden bij interne audits en de directiebeoordeling
  • U weet hoe certificatie in zijn werk gaat
8,0
Gemiddeld cijfer voor ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk
Gebaseerd op 62 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Duidelijke uitleg over hoe de 9001 norm in de praktijk toe te passen is. Deze vertaling miste ik vooral voor mijzelf nog. Ik geef de trainer van deze cursus een 8. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 8." - 17-05-2023 00:00

"Duidelijke uitleg over hoe de 9001 norm in de praktijk toe te passen is. Deze vertaling miste ik vooral voor mijzelf nog. Ik geef de traine… alles lezen - 17-05-2023 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"ik vond het concept goed van de training. een fictief bedrijf oprichten waar de norm op konden worden toegepast. Ronald wist veel te vertellen en kende de materie goed. ik had alleen soms iets meer interactie willen zien. voor de rest vond ik het wel een fijne training" - 17-05-2023 00:00

"ik vond het concept goed van de training. een fictief bedrijf oprichten waar de norm op konden worden toegepast. Ronald wist veel te vertell… alles lezen - 17-05-2023 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Leerzame training. De Docent sprak duidelijk, gaf goede voorbeelden en de uitleg was prima te volgen. Voor ons een goede bevestiging dat we het eigenlijk zelf al prima op orde hebben." - 17-05-2023 00:00

"Leerzame training. De Docent sprak duidelijk, gaf goede voorbeelden en de uitleg was prima te volgen. Voor ons een goede bevestiging dat we … alles lezen - 17-05-2023 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Goed opgezette presentatie en genoeg aandacht voor tussendoor vragen Ik geef de trainer van deze cursus een 9. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 9." - 15-03-2023 00:00

"Goed opgezette presentatie en genoeg aandacht voor tussendoor vragen Ik geef de trainer van deze cursus een 9. De inhoud van het hele progra… alles lezen - 15-03-2023 00:00

starstarstarstarstar_border
Dhr. Lieuwe Tiemersma
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Docent kon, de soms behoorlijk ingewikkelde taal van de norm, fantastisch vertalen zodat ik het beter kon begrijpen. Ik geef de trainer van deze cursus een 9. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 8." - 15-07-2022 00:00

"Docent kon, de soms behoorlijk ingewikkelde taal van de norm, fantastisch vertalen zodat ik het beter kon begrijpen. Ik geef de trainer van… alles lezen - 15-07-2022 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Het was fijn om weer even stil te staan bij wat ISO 9001 nou eigenlijk is en een beeld te krijgen hoe je deze norm toe kunt passen op je organisatie. Het is een lastige norm, omdat er weinig concreets beschreven staat, zoals bij ISO 27001. Dit maakt het lastig om je voor te bereiden op een audit, want je weet niet hoe de auditor hier naar kijkt. Over de interne audit hoor ik binnen NEN van de trainers verschillende verhalen over wie de interne audit uit mag voeren. Mag je je eigen vlees gaan keuren? Het zou fijn zijn als de trainers meer op ��n lijn zitten. " - 15-07-2022 00:00

"Het was fijn om weer even stil te staan bij wat ISO 9001 nou eigenlijk is en een beeld te krijgen hoe je deze norm toe kunt passen op je org… alles lezen - 15-07-2022 00:00

starstarstarstarstar_border
Mevr. Floor Kok
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Ronald Spruit is een goede leraar die de hele groep betrekt. Kennisoverdracht is helder en gestructureerd met duidelijke ondersteuning van de hand-out. De praktische toepasbaarheid van de kennis moet in de komende maanden blijken, dus daar kan ik nog niets over zeggen." - 15-06-2022 00:00

"Ronald Spruit is een goede leraar die de hele groep betrekt. Kennisoverdracht is helder en gestructureerd met duidelijke ondersteuning van d… alles lezen - 15-06-2022 00:00

starstarstarstarstar
Mevr. Trudy Zevenhuizen
10
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Goede uitleg van de onderwerpen en vragen van cursisten goed beantwoord en uitgelegd. Ik geef de trainer van deze cursus een 10. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 10." - 15-06-2022 00:00

"Goede uitleg van de onderwerpen en vragen van cursisten goed beantwoord en uitgelegd. Ik geef de trainer van deze cursus een 10. De inhoud v… alles lezen - 15-06-2022 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Zeer leerzaam en de docent was top! Ik geef de trainer van deze cursus een 9. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 9." - 15-03-2022 00:00

"Zeer leerzaam en de docent was top! Ik geef de trainer van deze cursus een 9. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik… alles lezen - 15-03-2022 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Het was een prima training, inhoudelijk duidelijk. Ronald deed het leuk en zijn uiterste best om iedereen bij de les te houden. Echter vond ik het een grote beperking dat deze online moest plaatsvinden. Je mist hierdoor veel interactie en het is een stuk lastiger communiceren met veel personen via Zooms. " - 15-03-2022 00:00

"Het was een prima training, inhoudelijk duidelijk. Ronald deed het leuk en zijn uiterste best om iedereen bij de les te houden. Echter vond … alles lezen - 15-03-2022 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Ronald is een enorm goede trainer, veel van hem geleerd. Ik geef de trainer van deze cursus een 10. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 7." - 15-03-2022 00:00

"Ronald is een enorm goede trainer, veel van hem geleerd. Ik geef de trainer van deze cursus een 10. De inhoud van het hele programma van de… alles lezen - 15-03-2022 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"De training was compleet, ik had alleen iets meer praktijkinvulling verwacht met voorbeelden. Ik geef de trainer van deze cursus een 9. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 9." - 15-03-2022 00:00

"De training was compleet, ik had alleen iets meer praktijkinvulling verwacht met voorbeelden. Ik geef de trainer van deze cursus een 9. De i… alles lezen - 15-03-2022 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Goede presentatie met een fijne en uitgebreide uitleg. Erg leerzaam en interessant. Ik geef de trainer van deze cursus een 8. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 8." - 15-03-2022 00:00

"Goede presentatie met een fijne en uitgebreide uitleg. Erg leerzaam en interessant. Ik geef de trainer van deze cursus een 8. De inhoud van… alles lezen - 15-03-2022 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Ik heb het als zeer positief ervaren. Goede trainer, ontspannen les gegeven. Mooie combinatie van informatie ontvangen en daarmee aan het werk gaan. Evt. verbeterpunt: betere internetverbinding bij trainer. De 2e cursusdag bleek dat de trainer twee linken voor zoom ontvangen had en wij als cursisten maar ��n. Dat was jammer van de tijd die nu hierdoor verloren is gegaan. " - 04-05-2021 00:00

"Ik heb het als zeer positief ervaren. Goede trainer, ontspannen les gegeven. Mooie combinatie van informatie ontvangen en daarmee aan het we… alles lezen - 04-05-2021 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Goede trainer, met duidelijke praktijk voorbeelden. De internet verbinding was niet altijd optimaal van de trainer. De 2e dag was geen link toegestuurd waardoor iedereen zoekende was, uiteindelijk hebben we de link van de eerste dag nog een keer gebruikt." - 29-04-2021 00:00

"Goede trainer, met duidelijke praktijk voorbeelden. De internet verbinding was niet altijd optimaal van de trainer. De 2e dag was geen link … alles lezen - 29-04-2021 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Dhr. Michel Hoonhout
7
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Geen uitnodiging ontvangen voor dag twee (Zoom) Twee starttijden aangeven. In zoom 9.00 uur, in de mail 9.30 uur. Bij mijn vorige training was deze te zien in mijn portal. Hierin zag je de overige deelnemers en kon ik me ook alvast voorbereiden. Ook mijn certificaat is hierin te vinden. De training welke ik nu gevolgd heb staat er niet in. Helaas door Corona hebben we deze training Online moeten volgen. Hierdoor mis je interactie met mede cursisten. Bij de docent was te weinig kennis over Zoom. Zijn internet snelheid was te langzaam waardoor hij met name op dag 1 regelmatig vastliep. " - 26-04-2021 00:00

"Geen uitnodiging ontvangen voor dag twee (Zoom) Twee starttijden aangeven. In zoom 9.00 uur, in de mail 9.30 uur. Bij mijn vorige training w… alles lezen - 26-04-2021 00:00

starstarstarstarstar_border
Mevr. Mirte Roest
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Goed verzorgd ondanks online, goede afwisseling in werkvormen. Internetverbinding en voorbereiding van links om in te loggen kunnen verbeterd worden. Ik geef de trainer van deze cursus een 8. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 8." - 26-04-2021 00:00

"Goed verzorgd ondanks online, goede afwisseling in werkvormen. Internetverbinding en voorbereiding van links om in te loggen kunnen verbeter… alles lezen - 26-04-2021 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Veel informatie maar een goede uitleg. Een goede stap de juiste richting op Ik geef de trainer van deze cursus een 9. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 8." - 23-04-2021 00:00

"Veel informatie maar een goede uitleg. Een goede stap de juiste richting op Ik geef de trainer van deze cursus een 9. De inhoud van het hele… alles lezen - 23-04-2021 00:00

starstarstar_halfstar_borderstar_border
Anoniem
5
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"De norm is geschreven vanuit de productiewereld. Jammer dat tijdens de training ook alleen aandacht is voor de norm i.c.m. productprocessen en geen diensten. Terwijl in de groep eigenlijk alleen maar mensen zitten die werken in een organisatie met diensten en geen productieprocessen. Hierdoor heb ik niet kunnen leren wat ik wilde leren. Het is jammer dat je ook niet aan de slag gaat met de basis voor jouw organisatie. Dat zou ik verwachten van een opleiding kwaliteitsmanagement in de PRAKTIJK. Het zou fijn zijn als je al een begin kan maken met het opzetten of verbeteren van jouw kwaliteitsmanagementsysteem voor jouw organisatie. " - 11-03-2021 00:00

"De norm is geschreven vanuit de productiewereld. Jammer dat tijdens de training ook alleen aandacht is voor de norm i.c.m. productprocessen … alles lezen - 11-03-2021 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Prima training en goede verdieping in de norm Ik geef de trainer van deze cursus een 7. De inhoud van het hele programma van deze training waardeer ik met een 8." - 13-11-2020 00:00

"Prima training en goede verdieping in de norm Ik geef de trainer van deze cursus een 7. De inhoud van het hele programma van deze training … alles lezen - 13-11-2020 00:00

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.