ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van NEN Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,0 NEN Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 8,0 (uit 332 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #2 in Productie, techniek & bouw.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

7,8
Gemiddeld cijfer voor ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk
Gebaseerd op 6 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Sterke punten van deze training: de trainer: met veel praktijk ervaring voorbeelden. de vorm van het lesmateriaal vond ik erg fijn, en ook het afdrukken van de PPP zonder kader, erg handig voor het bijschrijven van de aantekeningen. Eventuele verbetertips voor deze training: 1) de leesbaarheid van de sheets, het was te klein afgedrukt (bijvoorbeeld de sheets met al die rondjes, die vaker terugkwamen in de training) 2) daarnaast heb ik een certificaat ontvangen zonder vermelding van de versie van de norm. Dit begrijp ik oprecht niet. Nu heb ik het verzoek vorige week ingediend om een certificaat te ontvangen met vermelding van de versie, en ik heb nu een week later nog geen reactie ontvangen! (alleen de bevestiging van mijn vraag) Geen goeie afhandeling van mijn vraag op dit moment!" - 27-02-2018 00:00

"Sterke punten van deze training: de trainer: met veel praktijk ervaring voorbeelden. de vorm van het lesmateriaal vond ik erg fijn, en ook h… alles lezen - 27-02-2018 00:00

Startdata en plaatsen

Utrecht
18 jun. 2019 tot 19 jun. 2019

Beschrijving

Leer in twee dagen alles wat u moet weten om een efficiënt kwaliteitsmanagementsysteem op te zetten en in te voeren.

Voor wie Kwaliteitsmanagers, -coördinatoren en -medewerkers die zich bezig gaan houden met het opzetten en invoeren van een kwaliteitsmanagementsysteem, of het overnemen of onderhouden ervan

U gaat binnen uw organisatie een kwaliteitsmanagementsysteem volgens ISO 9001:2015 invoeren. Maar welke stappen moet u nemen, zodat het systeem goed aansluit op uw bedrijfsvoering, de relevante kwaliteitsrisico's omvat en draagvlak heeft binnen uw organisatie?

Maar welke stappen moet u nemen, zodat het kwaliteitsmanagementsysteem goed aansluit op uw bedrijfsvoering, de relevante kwaliteit…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Leer in twee dagen alles wat u moet weten om een efficiënt kwaliteitsmanagementsysteem op te zetten en in te voeren.

Voor wie Kwaliteitsmanagers, -coördinatoren en -medewerkers die zich bezig gaan houden met het opzetten en invoeren van een kwaliteitsmanagementsysteem, of het overnemen of onderhouden ervan

U gaat binnen uw organisatie een kwaliteitsmanagementsysteem volgens ISO 9001:2015 invoeren. Maar welke stappen moet u nemen, zodat het systeem goed aansluit op uw bedrijfsvoering, de relevante kwaliteitsrisico's omvat en draagvlak heeft binnen uw organisatie?

Maar welke stappen moet u nemen, zodat het kwaliteitsmanagementsysteem goed aansluit op uw bedrijfsvoering, de relevante kwaliteitsrisico's omvat en draagvlak heeft binnen uw organisatie?

De training 'ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk' leert u in twee dagen alles wat u moet weten om een efficiënt kwaliteitsmanagementsysteem op te zetten en in te voeren. Na afloop heeft u niet alleen de kennis om het systeem op te zetten, maar weet u ook uw collega’s enthousiast te maken. En natuurlijk moet ook het management achter het systeem staan. U kunt aangeven waarom maatregelen genomen (moeten) worden en wat dit betekent voor de organisatie.

Deze training is onderdeel van de leergang Kwaliteitsmanagement.

Resultaat

  • U kent de eisen die ISO 9001 stelt en kunt u die vertalen naar uw organisatie
  • U kunt een beheersbaar en eenvoudig te onderhouden kwaliteitsmanagementsysteem opzetten
  • U weet hoe u een projectplanning opstelt voor het invoeren van het systeem
  • U weet waarmee u rekening moet houden bij interne audits en de directiebeoordeling
  • U weet hoe certificatie in zijn werk gaat
7,8
Gemiddeld cijfer voor ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk
Gebaseerd op 6 ervaringen
starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Sterke punten van deze training: de trainer: met veel praktijk ervaring voorbeelden. de vorm van het lesmateriaal vond ik erg fijn, en ook het afdrukken van de PPP zonder kader, erg handig voor het bijschrijven van de aantekeningen. Eventuele verbetertips voor deze training: 1) de leesbaarheid van de sheets, het was te klein afgedrukt (bijvoorbeeld de sheets met al die rondjes, die vaker terugkwamen in de training) 2) daarnaast heb ik een certificaat ontvangen zonder vermelding van de versie van de norm. Dit begrijp ik oprecht niet. Nu heb ik het verzoek vorige week ingediend om een certificaat te ontvangen met vermelding van de versie, en ik heb nu een week later nog geen reactie ontvangen! (alleen de bevestiging van mijn vraag) Geen goeie afhandeling van mijn vraag op dit moment!" - 27-02-2018 00:00

"Sterke punten van deze training: de trainer: met veel praktijk ervaring voorbeelden. de vorm van het lesmateriaal vond ik erg fijn, en ook h… alles lezen - 27-02-2018 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Sterke punten van deze training: Het is fijn dat de docent een vakman is en werken met ISO9001 vanuit het vertrekpunt als adviseur als ook als auditor kent. Daarnaast was het mooi dat er in de theorie ook aandacht gegeven werd aan risicomanagement en procesmanagement . Eventuele verbetertips voor deze training: ik heb geen verbeterpunten." - 20-02-2018 00:00

"Sterke punten van deze training: Het is fijn dat de docent een vakman is en werken met ISO9001 vanuit het vertrekpunt als adviseur als ook a… alles lezen - 20-02-2018 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Sterke punten van deze training: De docent bezit erg veel kennis. EN weet het op een leuke manier te brengen. Het programma heeft een duidelijke en chronologische opbouw. Eventuele verbetertips voor deze training: Het programma voor 2 dagen is te kort. Er moet teveel behandeld worden in 2 dagen. Door tijd tekort was de 2e dag te intensief en heb ik voor mijn gevoel niet alles goed kunnen opnemen. Daarnaast zijn de doelen voor de training welke we op dag 1 gemaakt hadden niet meer nagelopen of we deze ook daadwerkelijk bereikt hadden. " - 20-12-2017 00:00

"Sterke punten van deze training: De docent bezit erg veel kennis. EN weet het op een leuke manier te brengen. Het programma heeft een duidel… alles lezen - 20-12-2017 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Sterke punten van deze training: Kennis van de docent, het naslagwerk. Eventuele verbetertips voor deze training: De training had een meer actiever karakter mogen hebben, nu hebben we vooral 2 dagen gezeten, geluisterd en discussies gevoerd. Functionele handvatten (materiaal) was ook fijn geweest." - 17-10-2017 00:00

"Sterke punten van deze training: Kennis van de docent, het naslagwerk. Eventuele verbetertips voor deze training: De training had een meer … alles lezen - 17-10-2017 00:00

starstarstarstarstar_border
Treuren, F.
8
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Sterke punten van deze training: De essentie kwam vooral tijdens de opdrachten naar voren. Vanwege de pluriforme samenstelling van de kleine) groep kon een ieder zijn/haar "ei" kwijt. Eventuele verbetertips voor deze training: ik heb geen verbeterpunten." - 10-10-2017 00:00

"Sterke punten van deze training: De essentie kwam vooral tijdens de opdrachten naar voren. Vanwege de pluriforme samenstelling van de kleine… alles lezen - 10-10-2017 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
ISO 9001: Kwaliteitsmanagement in de praktijk

"Sterke punten: goede docent en duidelijk en stapsgewijs en goed gekeken en meegedacht wat het voor mijn specifieke organisatie inhoudt. Het was geen algemeen verhaal. Eventuele verbetertips: nee, die heb ik niet." - 10-10-2017 00:00

"Sterke punten: goede docent en duidelijk en stapsgewijs en goed gekeken en meegedacht wat het voor mijn specifieke organisatie inhoudt. Het … alles lezen - 10-10-2017 00:00

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.