Procesmanagement volgens ISO 9001

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van NEN Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 NEN Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 1.361 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #2 in Productie, techniek & bouw.

Lees meer over Beste Opleider 2019.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,9
Gemiddeld cijfer voor Procesmanagement volgens ISO 9001
Gebaseerd op 7 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Verschuren, A.M.
9
Procesmanagement volgens ISO 9001

"Sterke punten van deze training: zeer duidelijke uitleg van docent en een goede opbouw in het programma. Er was genoeg tijd voor vragen of opmerkingen. Eventuele verbetertips voor deze training: In begin van programma duidelijker het doel van de cursus benoemen." - 20-12-2018 00:00

"Sterke punten van deze training: zeer duidelijke uitleg van docent en een goede opbouw in het programma. Er was genoeg tijd voor vragen of o… alles lezen - 20-12-2018 00:00

Startdata en plaatsen

placeUtrecht
15 apr. 2021 tot 16 apr. 2021
Toon rooster
event 16 april 2021, Utrecht
placeUtrecht
10 nov. 2021 tot 11 nov. 2021
Toon rooster
event 11 november 2021, Utrecht

Beschrijving

Om u te helpen normen beter te begrijpen en te implementeren biedt NEN een breed pallet aan trainingen aan. Wij helpen u begrijpen welke normen en richtlijnen voor u relevant zijn en hoe u deze toepast binnen uw organisatie.

Krijg meer inzicht in procesmanagement en bijbehorend begrippenkader door middel van ISO 9001 en leer processen verbeteren.

Voor wie Procesmanagers en andere verantwoordelijken voor procesmanagement en KAM

In ISO 9001:2015 wordt expliciet gesproken over het beheersen van processen. Wat is nodig om de opzet, bestaan en werking ervan te garanderen? Hoe betrekt u mensen bij het inrichten en hoe borgt u de juiste focus?

De training 'Procesmanagement volgens ISO 9001' werkt vanuit het BPM-maturity model ‘Hoe horizontaal is uw organisatie?’ Centraal staat de ontwikkeling van level 2 (stafbewust) naar 3 (procesgericht). U doet een nulmeting: waar staat mijn organisatie nu qua procesvolwassenheid?…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Procesmanagement, ISO 9001, Kwaliteitsmanagement, Projectmanagement en Programmamanagement.

Om u te helpen normen beter te begrijpen en te implementeren biedt NEN een breed pallet aan trainingen aan. Wij helpen u begrijpen welke normen en richtlijnen voor u relevant zijn en hoe u deze toepast binnen uw organisatie.

Krijg meer inzicht in procesmanagement en bijbehorend begrippenkader door middel van ISO 9001 en leer processen verbeteren.

Voor wie Procesmanagers en andere verantwoordelijken voor procesmanagement en KAM

In ISO 9001:2015 wordt expliciet gesproken over het beheersen van processen. Wat is nodig om de opzet, bestaan en werking ervan te garanderen? Hoe betrekt u mensen bij het inrichten en hoe borgt u de juiste focus?

De training 'Procesmanagement volgens ISO 9001' werkt vanuit het BPM-maturity model ‘Hoe horizontaal is uw organisatie?’ Centraal staat de ontwikkeling van level 2 (stafbewust) naar 3 (procesgericht). U doet een nulmeting: waar staat mijn organisatie nu qua procesvolwassenheid? Maar u leert ook hoe u verder kunt komen.

ISO 9001:2015 is gebaseerd op de High Level Structure. Als aanvulling daarop is in ISO 9001 een sterke nadruk op processen en procesbeheersing. De eisen ten aanzien van processen en hun werking zijn verzwaard ten opzichte van ISO 9001:2008.
Hoe kan een organisatie werken aan effectief procesmanagement?

Aansluitend en verdiepend op de tweedaagse training 'Procesmanagement volgens ISO 9001' is er ook een 6-daagse NEN Academy Opleiding 'Procesgericht denken en werken'.

Resultaat

  • U heeft inzicht in procesmanagement en bijbehorend begrippenkader
  • U kunt een bedrijfsprocesmodel maken
  • U kent de technieken en vaardigheden om processen uit te werken met teams
  • U kunt verspillingen in processen duiden
  • U bent in staat integrale KAM-processen op te zetten op basis van risicodenken
  • U kunt procesparameters opzetten
  • U kunt op basis van inzicht in prestaties van processen verbeteringen duiden
8,9
Gemiddeld cijfer voor Procesmanagement volgens ISO 9001
Gebaseerd op 7 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Verschuren, A.M.
9
Procesmanagement volgens ISO 9001

"Sterke punten van deze training: zeer duidelijke uitleg van docent en een goede opbouw in het programma. Er was genoeg tijd voor vragen of opmerkingen. Eventuele verbetertips voor deze training: In begin van programma duidelijker het doel van de cursus benoemen." - 20-12-2018 00:00

"Sterke punten van deze training: zeer duidelijke uitleg van docent en een goede opbouw in het programma. Er was genoeg tijd voor vragen of o… alles lezen - 20-12-2018 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Procesmanagement volgens ISO 9001

"Sterke punten van deze training: Met makkelijke herkenbare voorbeelden wordt de materie makkelijk gemaakt. Eventuele verbetertips voor deze training: In mijn ogen begin je altijd bij hetgeen de klant wil, nu kwam customer journey pas in het tweede deel aan bod." - 19-12-2018 00:00

"Sterke punten van deze training: Met makkelijke herkenbare voorbeelden wordt de materie makkelijk gemaakt. Eventuele verbetertips voor deze… alles lezen - 19-12-2018 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
Procesmanagement volgens ISO 9001

"Sterke punten van deze training: Docent probeerde iedereen erbij te houden. Eventuele verbetertips voor deze training: Wellicht iets meer koffiepauzes om iedereen scherp te houden. cursus niet 2 dagen achtereen maar ene week 1 dag en volgende week ook 1 dag. zo kun je de stof laten bezinken en eventueel al een deel proberen toe te passen. idee�n ervaringen kun je dan de week erna delen." - 19-12-2018 00:00

"Sterke punten van deze training: Docent probeerde iedereen erbij te houden. Eventuele verbetertips voor deze training: Wellicht iets meer k… alles lezen - 19-12-2018 00:00

starstarstarstarstar
Brenk, E.S. van
10
Procesmanagement volgens ISO 9001

"Sterke punten van deze training: Docent en zijn enthousiasme De opbouw van de training met de oefeningen en interacties na de pauze Concrete voorbeelden de toepasbaarheid van de materie voor ons bedrijf . Eventuele verbetertips voor deze training: Inlezen wat het bedrijf doet is gewenst voordat je een presentatie geeft. Dat we een Veevoer bedrijf zijn en dat je enig idee hebt wie onze klant is. Veehouder met een veehouderijbedrijf. (fokkerij doet meer mensen pijn dan goed. Verder de klant wat meer centraal stellen. Niet dag twee deel twee pas aan bod laten komen En tot slot de ppp en de hand out nog eens controleren. Hier end aar kwamen ze niet overeen. " - 19-12-2018 00:00

"Sterke punten van deze training: Docent en zijn enthousiasme De opbouw van de training met de oefeningen en interacties na de pauze Concrete… alles lezen - 19-12-2018 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Procesmanagement volgens ISO 9001

"Sterke punten van deze training: Trainer had veel kennis in hui. Het programma was goed opgebouwd. Ook leuk dat er een andere trainer kwam vertellen over de klantreis. Eventuele verbetertips voor deze training: De reader kwam niet overeen met hetgeen werd getoond in PowerPoint. " - 23-04-2018 00:00

"Sterke punten van deze training: Trainer had veel kennis in hui. Het programma was goed opgebouwd. Ook leuk dat er een andere trainer kwam v… alles lezen - 23-04-2018 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
Procesmanagement volgens ISO 9001

"Sterke punten van deze training: het is gericht op de praktijk, de docent heeft het leuk gebracht waardoor je aandachtig blijft luisteren en heeft voldoende handvat meegegeven om direct aan de slag te kunnen. Eventuele verbetertips voor deze training: ik heb geen verbeterpunten." - 23-10-2017 00:00

"Sterke punten van deze training: het is gericht op de praktijk, de docent heeft het leuk gebracht waardoor je aandachtig blijft luisteren en… alles lezen - 23-10-2017 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
Procesmanagement volgens ISO 9001

"Sterke punten van deze training: Docent weet materie begrijpelijk en eenduidig uit te leggen. De lesstof lag voor ons klaar, zodat ik daar waar nodig kon meeschrijven. Eventuele verbetertips voor deze training: ik heb geen verbeterpunten." - 16-10-2017 00:00

"Sterke punten van deze training: Docent weet materie begrijpelijk en eenduidig uit te leggen. De lesstof lag voor ons klaar, zodat ik daar w… alles lezen - 16-10-2017 00:00

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.