Tevreden klanten door samenwerking en communicatie: handvatten voor de monteur

Niveau
Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van NEN Trainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 NEN Trainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 998 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #2 in Productie, techniek & bouw.

Lees meer over Beste Opleider 2019.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeZwolle
10 nov. 2020 tot 1 dec. 2020
Toon rooster
event 1 december 2020

Beschrijving

Om u te helpen normen beter te begrijpen en te implementeren biedt NEN een breed pallet aan trainingen aan. Wij helpen u begrijpen welke normen en richtlijnen voor u relevant zijn en hoe u deze toepast binnen uw organisatie.

De functie van de monteur en de technicus stelt nu hogere eisen aan zijn sociale vaardigheden. Deze persoon is vaak de eerste aanspreekpersoon van de klant en dat vereist een communicatieve en proactieve houding. De monteur moet nu de vertaalslag maken van probleem of wens van de klant naar oplossing. Elektrotechnicus zijn vereist een zelfleiderschap en wendbaarheid die tijdens deze training op een zeer praktische manier aan bod komt. 

Voor wie:
De training is geschikt voor monteurs die werken bij een installatiebedrijf of een technische dienst van een bedrijf.

Resultaat
In deze training leert u succesvol uw doelen als monteur of technicus te realiseren. Zo wordt in realistische rollenspelen…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Monteur, Communiceren, Installatietechniek, Flensmonteur en Fietsenmaker.

Om u te helpen normen beter te begrijpen en te implementeren biedt NEN een breed pallet aan trainingen aan. Wij helpen u begrijpen welke normen en richtlijnen voor u relevant zijn en hoe u deze toepast binnen uw organisatie.

De functie van de monteur en de technicus stelt nu hogere eisen aan zijn sociale vaardigheden. Deze persoon is vaak de eerste aanspreekpersoon van de klant en dat vereist een communicatieve en proactieve houding. De monteur moet nu de vertaalslag maken van probleem of wens van de klant naar oplossing. Elektrotechnicus zijn vereist een zelfleiderschap en wendbaarheid die tijdens deze training op een zeer praktische manier aan bod komt. 

Voor wie:
De training is geschikt voor monteurs die werken bij een installatiebedrijf of een technische dienst van een bedrijf.

Resultaat
In deze training leert u succesvol uw doelen als monteur of technicus te realiseren. Zo wordt in realistische rollenspelen geoefend in het voeren van klantgesprekken waarbij ook klachtenbehandeling een onderdeel is, het geven en ontvangen van feedback en het omgaan met weerstand van je zelf, collega’s en andere partijen in het bouwproces. Goed luisteren, samenvatten en doorvragen neemt daarbij een belangrijke rol in.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.