Examen Nevi 2 Inkoop en aanbesteden gevorderd deel 1

Niveau
Tijdsduur

Examen Nevi 2 Inkoop en aanbesteden gevorderd deel 1

Nevi, de opleider voor inkoop en supply management
Logo van Nevi, de opleider voor inkoop en supply management
Opleiderscore: starstarstarstar_halfstar_border 7,1 Nevi, de opleider voor inkoop en supply management heeft een gemiddelde beoordeling van 7,1 (uit 19 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Nevi, de opleider voor inkoop en supply management biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Arnhem, Assen, Breda, Eindhoven, Enschede, Rotterdam, Utrecht, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

De module Inkoop en aanbesteden gevorderd deel 1 van de opleiding Nevi 2 Publiek wordt afgesloten met een examen, dit is een digitaal examen op een toetslocatie in Nederland. Na aanmelding voor dit examen ontvang je van Teletoets per e-mail apart een weblink om zelf datum, tijd en locatie te reserveren.

In deel 1 staan de volgende onderwerpen centraal:

  • Werkingsgebied van inkoop
  • Inkoopbeleid
  • Rechtmatigheid en doelmatigheid
  • Categorieplan
  • Maatschappelijk verantwoord inkopen
  • Aanbestedingsstrategie
  • Kostenmanagement

Na het afronden van deel 1 volgt de module Inkoop en aanbesteden gevorderd deel 2

  • Aanbestedingsprocedures opzetten, uitvoeren en afronden
  • Gebruik van TenderNed
  • Klacht…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Factureren, Aanbesteden / Tenderen, Nevi, Inkoop (basis) en Management accounting.

De module Inkoop en aanbesteden gevorderd deel 1 van de opleiding Nevi 2 Publiek wordt afgesloten met een examen, dit is een digitaal examen op een toetslocatie in Nederland. Na aanmelding voor dit examen ontvang je van Teletoets per e-mail apart een weblink om zelf datum, tijd en locatie te reserveren.

In deel 1 staan de volgende onderwerpen centraal:

  • Werkingsgebied van inkoop
  • Inkoopbeleid
  • Rechtmatigheid en doelmatigheid
  • Categorieplan
  • Maatschappelijk verantwoord inkopen
  • Aanbestedingsstrategie
  • Kostenmanagement

Na het afronden van deel 1 volgt de module Inkoop en aanbesteden gevorderd deel 2

  • Aanbestedingsprocedures opzetten, uitvoeren en afronden
  • Gebruik van TenderNed
  • Klachtenprocedure en jurisprudentie
  • Contractbeheer
  • Contract- en leveranciersmanagement
  • Facturatie en betaling

Na het volgen van de 2 basismodules maak je een keuze uit drie keuzemodules.

Erkende vakopleidingen, praktijkgerichte trainingen en netwerkevents voor de inkoper, aanbesteder en contractmanager in de publieke en private sector.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.