Examen Nevi 2 Publiek Inkoop en aanbesteden deel 1

Niveau
Tijdsduur
Logo van Nevi, de opleider voor inkoop en supply management
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 7,8 Nevi, de opleider voor inkoop en supply management heeft een gemiddelde beoordeling van 7,8 (uit 13 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Nevi, de opleider voor inkoop en supply management biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Utrecht

Beschrijving

De Basismodule Inkoop en aanbesteden in de publieke sector bestaat uit twee delen die ieder met een schriftelijk tentamen worden afgesloten. Dit is het afsluitende examen van deel 1. 

In deel 1 staan de volgende onderwerpen centraal:

  • Werkingsgebied van inkoop
  • Inkoopbeleid
  • Rechtmatigheid en doelmatigheid
  • Categorieplan
  • Maatschappelijk verantwoord inkopen
  • Aanbestedingsstrategie
  • Kostenmanagement

Na het afronden van deel 1 volgt deel 2: Module Inkoop en aanbesteden in de publieke sector deel 2

  • Aanbestedingsprocedures opzetten, uitvoeren en afronden
  • Gebruik van TenderNed
  • Klachtenprocedure en jurisprudentie
  • Contractbeheer
  • Contract- en leveranciersmanagement
  • Facturatie en betali…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Factureren, Aanbesteden / Tenderen, Nevi, Inkoop (basis) en Management accounting.

De Basismodule Inkoop en aanbesteden in de publieke sector bestaat uit twee delen die ieder met een schriftelijk tentamen worden afgesloten. Dit is het afsluitende examen van deel 1. 

In deel 1 staan de volgende onderwerpen centraal:

  • Werkingsgebied van inkoop
  • Inkoopbeleid
  • Rechtmatigheid en doelmatigheid
  • Categorieplan
  • Maatschappelijk verantwoord inkopen
  • Aanbestedingsstrategie
  • Kostenmanagement

Na het afronden van deel 1 volgt deel 2: Module Inkoop en aanbesteden in de publieke sector deel 2

  • Aanbestedingsprocedures opzetten, uitvoeren en afronden
  • Gebruik van TenderNed
  • Klachtenprocedure en jurisprudentie
  • Contractbeheer
  • Contract- en leveranciersmanagement
  • Facturatie en betaling

Na het volgen van de basismodule maakt u een keuze uit drie keuzemodules.

Toetsing
De modules in deze opleiding worden afgesloten met een schriftelijk examen

Erkende vakopleidingen, praktijkgerichte trainingen en netwerkevents voor de inkoper, aanbesteder en contractmanager in de publieke en private sector.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.