Selling Skills Advanced

Type product
Tijdsduur

Selling Skills Advanced

Next Generation Training
Logo van Next Generation Training

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Selling Skills Advanced

Next Generation Training introduceert na de succesvolle basis verkooptraining “Selling Skills

Basic” nu ook een krachtige vervolgtraining: de Selling Skills met verdieping, nieuwe onderwerpen & zelfconfrontatie!

Men wordt verondersteld de basic selling skills te kennen en voldoende te beheersen. Deze training confronteert de deelnemers direct bij aanvang met hun huidige niveau en maakt bewust van eigen fouten d.m.v. een confrontatieoefening. Van hieruit wordt zeer diep ingegaan op het hanteren van gespreksstructuur, toepassen van het SKIO model ( creeren van behoefte aan oplossingen,het opzetten van argumentatielijnen in weerstandsituaties en wordt er geoefend het …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Social selling, Sales management, Telemarketing & telesales, NIMA A Sales en NIMA B Sales.

Selling Skills Advanced

Next Generation Training introduceert na de succesvolle basis verkooptraining “Selling Skills

Basic” nu ook een krachtige vervolgtraining: de Selling Skills met verdieping, nieuwe onderwerpen & zelfconfrontatie!

Men wordt verondersteld de basic selling skills te kennen en voldoende te beheersen. Deze training confronteert de deelnemers direct bij aanvang met hun huidige niveau en maakt bewust van eigen fouten d.m.v. een confrontatieoefening. Van hieruit wordt zeer diep ingegaan op het hanteren van gespreksstructuur, toepassen van het SKIO model ( creeren van behoefte aan oplossingen,het opzetten van argumentatielijnen in weerstandsituaties en wordt er geoefend het succesvol overtuigen m.b.v. Presentatietechnieken.

Aan bod komen o.a.:

Een aantal confrontatie oefeningen / casus
Benoemen van eigen fouten/ bewustwording in gedrag en vaardigheden
De 5 peilers van beinvloeding: resultaatgericht verkopen
Cruciale punten van voorbereiding; opzetten van bedrijfsPitch & Identity
Inventarisatie d.m.v. het SKIO model; het bovenhalen van knelpunten bij de klant, de impact laten voelen en gericht sturen op de oplossing, horizontaal en verticaal inventariseren, clusteren en hanteren van inventarisatiechecklist
het opzetten van argumentatielijnen richting prioriteiten van de klant, doorvertalen naar concepten en visie
Lastige situaties, hindernissen in gesprekken, omgaan met conflicten
Presenteren met overtuiging; verbale en non verbale communicatie tijdens de interactie met klant en prospect.

Next Generation Training is een eigentijds trainingsburo, gespecialiseerd in het trainen van commerciële en communicatieve vaardigheden & het ontwikkelen en toepassen van effectief gedrag. NGT is geaccrediteerd practitioner voor Insights Discovery. NGT biedt een ruim aanbod van trainingsonderwerpen die tailor made kunnen worden gemaakt en kunnen worden samengevoegd tot een gericht en effectief trainingsprogramma, afgestemd op uw specifieke opledingsdoelstellingen. Deze onderwerpen zijn o.a.:

Externe communicatie

Telefonische gespreksvoering

  • Klantgerichtheid
  • Klachtbehandeling
  • Telefonische verkoop
  • Upselling en cross-selling
  • Telefonisch afspraken maken

Sales & Fieldsales

  • Rayonmanagement
  • Kengetallen in de supermarkt
  • Commerciële Gespreksvoering
  • Presentatietechnieken
  • Omgaan met weerstanden
  • Commerciële gedragstraining
  • In de spanning stappen
  • Onderhandelen-1
  • Prijs verkopen
  • Productintroducties
  • Conceptselling
  • Succesvolle acquisitie
  • Telefonisch afspraken maken

Account management

Relatiemanagement
Commerciële Gespreksvoering
Presentatietechnieken
Omgaan met weerstand
Commerciële gedragstraining
In de spanning stappen
Onderhandelen-1
Onderhandelen-2
Productintroducties
Conceptselling
Marktbewerkingsplan
Accountanalyse en Accountplan

Interne communicatie

  • Competentiemanagement
  • Transitie & verandermanagement
  • Gedragstypologie
  • Teambuilding Afdelingsmanagement
  • Beoordelings -en functioneringsgesprekken
  • Effectief vergaderen
  • Train de trainer
  • Coaching on the job
  • Sales / Fieldmanagement
  • Timemanagement 
Er zijn nog geen ervaringen.

    Deel je ervaring

    Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

    Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.