Soft Skills voor ICT & Finance

Type product
Tijdsduur
Logo van Next Generation Training

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Vaardigheden & Gedrag ( softskills ) voor ICT & Finance

Kennis en werkervaring alleen zijn niet meer voldoende om uzelf als IT of Finance professional te onderscheiden. Ook – of misschien wel juíst – uw ‘zachte’ competenties zijn cruciaal voor het bereiken van zowel uw persoonlijke doelstellingen als die van uw werkgever. Denk aan competenties op het gebied van communicatie, managementskills, onderhandelen en conflicthantering, overtuigen en beïnvloeden, samenwerken, enz. Eigenlijk alle competenties die u als IT of Finance professional nodig heeft om in uw rol te excelleren.
Het doel van deze intensieve training is om u concrete kennis en vaardigheden aan te reiken om u op communicatief vlak…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vaardigheden & Gedrag ( softskills ) voor ICT & Finance

Kennis en werkervaring alleen zijn niet meer voldoende om uzelf als IT of Finance professional te onderscheiden. Ook – of misschien wel juíst – uw ‘zachte’ competenties zijn cruciaal voor het bereiken van zowel uw persoonlijke doelstellingen als die van uw werkgever. Denk aan competenties op het gebied van communicatie, managementskills, onderhandelen en conflicthantering, overtuigen en beïnvloeden, samenwerken, enz. Eigenlijk alle competenties die u als IT of Finance professional nodig heeft om in uw rol te excelleren.
Het doel van deze intensieve training is om u concrete kennis en vaardigheden aan te reiken om u op communicatief vlak verder te ontwikkelen en uw gedragsstijlen aan te scherpen. Hierdoor groeit u in persoonlijke performance op uw werkplek en kunt u zich in positieve zin onderscheiden richting uw leidinggevende, opdrachtgever of binnen een (project)team.

Deze training kan goed worden gecombineerd met bv. de training interne communicatie en/of Insights Discovery

Next Generation Training is een eigentijds trainingsburo, gespecialiseerd in het trainen van commerciële en communicatieve vaardigheden & het ontwikkelen en toepassen van effectief gedrag. NGT is geaccrediteerd practitioner voor Insights Discovery. NGT biedt een ruim aanbod van trainingsonderwerpen die tailor made kunnen worden gemaakt en kunnen worden samengevoegd tot een gericht en effectief trainingsprogramma, afgestemd op uw specifieke opledingsdoelstellingen. Deze onderwerpen zijn o.a.:

Externe communicatie

Telefonische gespreksvoering

  • Klantgerichtheid
  • Klachtbehandeling
  • Telefonische verkoop
  • Upselling en cross-selling
  • Telefonisch afspraken maken

Sales & Fieldsales

  • Rayonmanagement
  • Kengetallen in de supermarkt
  • Commerciële Gespreksvoering
  • Presentatietechnieken
  • Omgaan met weerstanden
  • Commerciële gedragstraining
  • In de spanning stappen
  • Onderhandelen-1
  • Prijs verkopen
  • Productintroducties
  • Conceptselling
  • Succesvolle acquisitie
  • Telefonisch afspraken maken

Account management

Relatiemanagement
Commerciële Gespreksvoering
Presentatietechnieken
Omgaan met weerstand
Commerciële gedragstraining
In de spanning stappen
Onderhandelen-1
Onderhandelen-2
Productintroducties
Conceptselling
Marktbewerkingsplan
Accountanalyse en Accountplan

Interne communicatie

  • Competentiemanagement
  • Transitie & verandermanagement
  • Gedragstypologie
  • Teambuilding Afdelingsmanagement
  • Beoordelings -en functioneringsgesprekken
  • Effectief vergaderen
  • Train de trainer
  • Coaching on the job
  • Sales / Fieldmanagement
  • Timemanagement 
Er zijn nog geen ervaringen.
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Finance.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.