Receptionist(e) / Telefonist(e) Thuisstudie

Type product
Logo van NHA Thuisstudies
Opleiderscore: starstarstarstar_halfstar_border 6,7 NHA Thuisstudies heeft een gemiddelde beoordeling van 6,7 (uit 95 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,6
Gemiddeld cijfer voor Receptionist(e) / Telefonist(e) Thuisstudie
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Ria Vogels
8,6
Receptionist(e) / Telefonist(e) Thuisstudie

"In januari begon ik aan de cursus en kon in juni daarop volgend op examen. Ik vond het erg prettig deze cursus te volgen." - 29-07-2009 23:12

"In januari begon ik aan de cursus en kon in juni daarop volgend op examen. Ik vond het erg prettig deze cursus te volgen. " - 29-07-2009 23:12

Beschrijving

Gratis 9 inch Tablet + Toetsenbord

Word receptionist(e) / telefonist(e): je bent hét gezicht en dé stem van het bedrijfBen je graag onder de mensen en wil je een baan waarbij elke dag anders is? Volg de NHA opleiding Receptioniste / Telefoniste. Als receptionist(e) ontvang je mensen en sta je mensen te woord, zowel aan de balie als telefonisch. Bij de receptie ben je hét gezicht van je organisatie.Als telefonist(e) ben je ook de stem van het bedrijf. Klanten en relaties bellen naar jullie bedrijf en spreken je als eerste. Aanspreekpunt De receptie is het hart van een organisatie. Voor gasten, bezoekers en ook medewerkers ben je voor veel zaken het eerste aanspreekpunt. Hoe je dit aanspreekpunt moet zijn leer je in de cursus r…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Gratis 9 inch Tablet + Toetsenbord

Word receptionist(e) / telefonist(e): je bent hét gezicht en dé stem van het bedrijfBen je graag onder de mensen en wil je een baan waarbij elke dag anders is? Volg de NHA opleiding Receptioniste / Telefoniste. Als receptionist(e) ontvang je mensen en sta je mensen te woord, zowel aan de balie als telefonisch. Bij de receptie ben je hét gezicht van je organisatie.Als telefonist(e) ben je ook de stem van het bedrijf. Klanten en relaties bellen naar jullie bedrijf en spreken je als eerste. Aanspreekpunt De receptie is het hart van een organisatie. Voor gasten, bezoekers en ook medewerkers ben je voor veel zaken het eerste aanspreekpunt. Hoe je dit aanspreekpunt moet zijn leer je in de cursus receptionist(e).Als receptionist(e) of telefonist(e) werk je achter de balie bijvoorbeeld bij een hotel, bedrijf, ziekenhuis, gemeente of ministerie. Werken met kantoortechnologie Wat moet een baliemedewerker kunnen en weten? Voor je werk is het belangrijk dat je kunt werken met de nieuwste kantoortechnologie. Je leert het in de opleiding Receptioniste / Telefoniste.In je opleiding krijg je ook antwoord op vragen als: Wat doe ik als collega Jeanine in een belangrijke vergadering zit en een beller wil haar graag dringend spreken? Wat kun je en mag je zeggen als een journalist belt en allerlei vragen stelt? Hoe ontvang ik een Chinese delegatie? Psychologie In de opleiding Receptionist(e) / Telefonist(e) is er ook aandacht voor psychologie. Waarom? In je werk kom je in aanraking met allerlei mensen. In allerlei situaties. De een is blij. De ander geïrriteerd, boos of verdrietig. Hoe je daarmee omgaat, leer je met de psychologie-lessen.Na de cursus Receptionist(e) / Telefonist(e) doe je examen en ontvang je het instituutsdiploma. Je kunt meteen aan de slag in een baan als receptionist(e) bij de receptie of balie. Solliciteren Bereid jezelf in 9 maanden voor op werken bij de receptie. Zorg ervoor dat je alle vereiste vaardigheden onder de knie krijgt met de opleiding Receptioniste / Telefoniste.Studieprogramma opleiding Receptionist(e) / Telefonist(e)Deze opleiding bestaat uit 11 onderdelen: Balietechnieken Lessen over de plaats van de receptie en de receptionist(e)/telefonist(e) in de organisatie. Maar ook over de belangrijke eigenschappen die van hem/haar verwacht worden. Op plezierige wijze leer je over de taken van de receptionist(e)/telefonist(e) in hotels, de gezondheidszorg en in het toerisme. Omgangsvormen Heel belangrijk voor een goede receptionist(e)/telefonist(e). Geven je zekerheid en helpen je plezieriger en doortastender op te treden. Nederlands Goed taalgebruik is erg belangrijk. Kantoorpraktijk Telefoon, computer, enzovoort. Apparaten die niet meer weg te denken zijn. Je doet vlot de nodige kennis op. Terminologie Hier leer je de juiste termen gebruiken en begrijpen. PR en voorlichting Boeiende lessen waarin onder andere behandeld worden: communicatie, persoonlijke voorlichting en publieksreacties. Telefonische spreekvaardigheden In praktische lessen leer je naast een aantal belangrijke, algemene zaken ook hoe te reageren in telefonische contacten. Ook met het buitenland. Archivering Een goed archief is een belangrijke basis om snel te kunnen werken. Je leert hoe jedat kunt organiseren. Notuleren In enkele nuttige lessen leer je hoe je een goed verslag van een bespreking of een vergadering op papier kunt zetten. Praktische psychologie Mensen leren begrijpen, betekent dat je beter op hun gedrag kunt inspelen. Enkele nuttige lessen, waar je veel van kunt leren. Toerisme Deze lessen geven je op verrassende wijze informatie over het functioneren van reisbureaus, VVV-kantoren en andere toeristische organisaties. Je krijgt praktische informatie over de verschillende beroepen in deze branche, zodat je met deze nieuwe actuele kennis, nog breder inzetbaar wordt voor jouw bedrijf.Zo studeer je Studeer in jeeigen tempo - waar je maar wilt Je bepaalt zelf waar, wanneer en hoe je studeert. En je mag altijd je eigen tempo bepalen. Zo is de opleiding Receptionist(e) / Telefonist(e) uitstekend te combineren met een drukke baan of met je hobby's. Starten met deze opleiding kan op elke dag van het jaar! Flexibiliteit: je ontvangt de lessen gedrukt en digitaal Je ontvangt het complete lespakket in een luxe ringband thuis per post. De lesstof wordt in de meeste gevallen ook getoond in de digitale leeromgeving Plaza. Zo kun je altijd studeren op de manier die het beste bij jou past. Persoonlijke begeleiding Dankzij de persoonlijke begeleiding van onze deskundige docentstaje er niet alleen voor. Je kunt het huiswerk aan het eind vaneen les opsturen naar je docent (via onze digitale leeromgeving of per post) die het dan weer snel naar je terugzendt. Gecorrigeerd en voorzien van advies, uitleg, cijfer en antwoord op je eventuele vragen. Je mag bij alle NHA-opleidingen 5 jaar lang gebruik maken van deze persoonlijke studiebegeleiding. Deze service is uniek in Nederland!Wanneer je start met deze opleiding Receptionist(e) / Telefonist(e), stelt je persoonlijke docent zich aan je voor. Direct contact met studiegenoten Alle NHA-studenten kunnen inloggen op onze digitale leeromgeving. Hier kom je in contact met studiegenoten die dezelfde opleiding volgen. Je kunt dan samen studeren, ervaringen uitwisselen en misschien een keer samen afspreken. Dat maakt het leren extra leuk. Voordelen van onze digitale leeromgeving Plaza de studiehandleiding doornemen; lessen bestuderen; video’s bekijken en oefeningen beluisteren; huiswerk en eventuele vragen naar je docent sturen; je digitale coach activeren om je extra te stimuleren; alle huiswerkcijfers en eventuele examencijfers op een rij; de mediatheek bezoeken voor belangrijke downloads; contact leggen met studiegenoten die dezelfde opleiding volgen. .
8,6
Gemiddeld cijfer voor Receptionist(e) / Telefonist(e) Thuisstudie
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar_half
Ria Vogels
8,6
Receptionist(e) / Telefonist(e) Thuisstudie

"In januari begon ik aan de cursus en kon in juni daarop volgend op examen. Ik vond het erg prettig deze cursus te volgen." - 29-07-2009 23:12

"In januari begon ik aan de cursus en kon in juni daarop volgend op examen. Ik vond het erg prettig deze cursus te volgen. " - 29-07-2009 23:12

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.