Marketingplan schrijven

Niveau
Tijdsduur
Logo van NHL Hogeschool

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Bij NHL Hogeschool kunt u, naast fulltime bacheloropleidingen, ook allerlei deeltijd- en post-hbo-studies volgen. Deze studies zijn uitstekend te combineren met een baan of een gezin, omdat de opleiding op maat wordt samengesteld.

Deze module is bedoeld voor iedereen die de marketingtheorie wil kunnen toepassen in het schrijven van een marketingplan. Een marketingplan is het vastleggen van gekozen marketingdoelstellingen het gekozen marketingbeleid, inclusief de financiële consequenties daarvan. Het plan bevat o.a. de analyses die tot deze keuze hebben geleid. Aan de orde komen alle aspecten om tot een marketingplan te komen.

Kenmerken

  • Omvang: 14 avonden
  • Studielast: 140 uur
  • Opleidingstype: losse module uit de bacheloropleiding Commerciële Economie (deeltijd) en onderdeel van de cursus NIMA Marketing-A.

Tijdens de werkcolleges werkt u o.a. aan uw marketingplan en krijgt u regelmatig individueel feedback.

De mod…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketingstrategie, NIMA Marketing-A, NIMA Marketing-B, Online marketing en Marketing management.

Bij NHL Hogeschool kunt u, naast fulltime bacheloropleidingen, ook allerlei deeltijd- en post-hbo-studies volgen. Deze studies zijn uitstekend te combineren met een baan of een gezin, omdat de opleiding op maat wordt samengesteld.

Deze module is bedoeld voor iedereen die de marketingtheorie wil kunnen toepassen in het schrijven van een marketingplan. Een marketingplan is het vastleggen van gekozen marketingdoelstellingen het gekozen marketingbeleid, inclusief de financiële consequenties daarvan. Het plan bevat o.a. de analyses die tot deze keuze hebben geleid. Aan de orde komen alle aspecten om tot een marketingplan te komen.

Kenmerken

  • Omvang: 14 avonden
  • Studielast: 140 uur
  • Opleidingstype: losse module uit de bacheloropleiding Commerciële Economie (deeltijd) en onderdeel van de cursus NIMA Marketing-A.

Tijdens de werkcolleges werkt u o.a. aan uw marketingplan en krijgt u regelmatig individueel feedback.

De module wordt afgerond met een rapport en een presentatie van het marketingplan.

Bij voldoende resultaat ontvangt u een certificaat waarmee u vrijstelling kunt krijgen voor de gelijknamige module binnen de deeltijdopleiding CE van NHL Hogeschool.

Doelgroep
Iedereen met minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding of een vergelijkbaar werk- en denkniveau.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.