Digital Marketing
"Het levert wat het belooft: Veel info over uiteenlopende - allemaal relevante - onderwerpen. Interessant voor de generalisten onder ons: Alles gaat in sneltreinvaart. Besef na afloop: Wat hebben we toch een mooi vak. " - 18-05-2021 00:00
"Het levert wat het belooft: Veel info over uiteenlopende - allemaal relevante - onderwerpen. Interessant voor de generalisten onder ons: All… alles lezen - 18-05-2021 00:00
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Deze sessie wordt door NIMA georganiseerd.
De Mastercourse Digital Marketing is terug van weggeweest en staat in 2020 weer bij NIMA op de planning!
Digital Marketing Mastercourse
Digital Marketing is bijna een pleonasme geworden. Marketing zonder digital is niet meer voor te stellen. Toch zijn er skills, methoden en aandachtsgebieden die specifiek bepalend zijn voor digital. NIMA organiseert vijf avonden waarbij je in een aantal sessies helemaal up-to-date wordt gebracht over de laatste ontwikkelingen en competenties in dit vakgebied.
De thema's per avond worden uitgebreid behandeld.
Programma
Iedere avond starten we vanaf 17.30 uur met een dinerbuffet. Om 18.00 uur gaat de sessie van start en omstreeks 21.15 uur sluiten we de …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Deze sessie wordt door NIMA georganiseerd.
De Mastercourse Digital Marketing is terug van weggeweest en staat in 2020 weer bij NIMA op de planning!
Digital Marketing Mastercourse
Digital Marketing is bijna een pleonasme geworden. Marketing zonder digital is niet meer voor te stellen. Toch zijn er skills, methoden en aandachtsgebieden die specifiek bepalend zijn voor digital. NIMA organiseert vijf avonden waarbij je in een aantal sessies helemaal up-to-date wordt gebracht over de laatste ontwikkelingen en competenties in dit vakgebied.
De thema's per avond worden uitgebreid behandeld.
Programma
Iedere avond starten we vanaf 17.30 uur met een dinerbuffet. Om 18.00 uur gaat de sessie van start en omstreeks 21.15 uur sluiten we de avond af.
Content door Antal de Waij
Antal de Waij, bestsellerauteur van het boek Content!
Zuurstof voor je klanten bespreekt deze avond het strategisch
fundament en geeft context aan deze mastercourse. Daarnaast geeft
hij je "zuurstof" voor je contentmarketing strategie. Naast handig
bruikbare modellen zoals het contentmarketing canvas model praat
hij je bij over de belangrijkste contentmarketing trends voor 2020
en geeft hij praktische tips die je de volgende dag al kunt
gebruiken voor je eigen contentmarketing activiteiten.
Psychologie door Mischa Coster
Mischa Coster is mediapsycholoog en gespecialiseerd in
gedragsbeïnvloeding. Hij vertelt je in deze sessie tot in detail
hoe je je content, advies, vraag en calls to action zo overtuigend
mogelijk maakt. Hierdoor bereik je meer in termen van gedrag van je
doelgroep en dat is uiteindelijk toch wat je wilt! In deze sessie
komen de beïnvloedingscategorieën priming, pricing & persuading
aan bod. Wetenschappelijk onderbouwd, met voorbeelden uit de
(online) marketing praktijk!
Social Media door Kirsten
Jassies
Dat social
belangrijk is wist je al. Maar hoe je de social media kanalen
inricht, voor welke doelgroepen, met welk doel en welke content is
je wellicht niet altijd duidelijk. Waarom zou je tijdelijke content
als Stories nu precies inzetten in je contentmix? Tijdens deze
strategische en trendsessie gaan we dieper in op hoe social media
bijdraagt aan jouw overall digital marketing (en content)
strategie. We bespreken welke doelstellingen en kpi's je kunt
bepalen en hoe je je social doelgroepen kunt onderzoeken en bepalen
per kanaal. Verschillende deelnemers komen aan het woord om hun
huidige strategische aanpak (en resultaten) te delen. Daarna kijken
we aan de hand van de customer journey naar pijnpunten en behoefte
van doelgroepen in de verschillende fases heeft en welke
content-thema's en campagnes daarbij horen. Om af te sluiten nemen
we een kijkje naar de huidige trends zoals Stories, livestreamen,
Tiktok en Clubhouse en bespreken we wat de toekomst ons nog meer
gaat brengen.
Advertising door Pieter Voogt
Peter Minkjan is social video strateeg met ruime
kennis van online advertising op meerdere platformen. In deze
sessie legt hij haarfijn uit hoe je effectief kan adverteren op
Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn en Twitter. Wat zijn de
sterke en zwakke punten van ieder netwerk en hoe verschillen ze van
elkaar in targeting en advertentieformaten? Naast de laatste
ontwikkelingen en toekomstige trends is er ook ruim aandacht voor
praktische tips, tools en voorbeelden. Na deze sessie ben je
helemaal op de hoogte en in staat om gelijk meer resultaat uit jouw
campagnes te halen.
Data en testen door Wilbert Pot
Wilbert is digitaal strateeg en helpt al ruim 15 jaar organisaties om met data beter inzicht te krijgen in gebruikerservaring. Hij ondersteunt hen data gedreven beslissingen te maken hoe klanten online beter van dienst te zijn en zo groei in conversie en bedrijfsresultaat te optimaliseren. In deze sessie bespreekt hij, doorspekt met praktijkvoorbeelden, hoe je vanuit data een betere doorvertaling maakt naar evidence-based marketing tactieken en met experimenten strategische groei realiseert.
Wil je je vakkennis en vaardigheden in Digital Marketing verder verdiepen? Kijk dan hier voor meer informatie over NIMA Opleidingen in Digital Marketing. Deze worden afgesloten met een NIMA Diploma.
"Het levert wat het belooft: Veel info over uiteenlopende - allemaal relevante - onderwerpen. Interessant voor de generalisten onder ons: Alles gaat in sneltreinvaart. Besef na afloop: Wat hebben we toch een mooi vak. " - 18-05-2021 00:00
"Het levert wat het belooft: Veel info over uiteenlopende - allemaal relevante - onderwerpen. Interessant voor de generalisten onder ons: All… alles lezen - 18-05-2021 00:00
"De spreker wist heel goed in Jip en Janneke taal de soms complexe wereld van digitale marketing uit te leggen. Hij kwam met goede voorbeelden van tools die je zou kunnen gebruiken en hoe deze tools het verschil kunnen maken doormiddel van case voorbeelden. De voorbeelden vanuit de praktijk waren ook heel verhelderend. " - 22-01-2021 00:00
"De spreker wist heel goed in Jip en Janneke taal de soms complexe wereld van digitale marketing uit te leggen. Hij kwam met goede voorbeelde… alles lezen - 22-01-2021 00:00
"Ik heb een goed inzicht gekregen in de mogelijkheden. Ik ben echter altijd wel op zoek naar praktische toepasbaarheid. In kleine organisaties is het lastig deze discipline op te brengen een goed systeem op te zetten maar vooral te blijven innoveren." - 08-07-2020 00:00
"Ik heb een goed inzicht gekregen in de mogelijkheden. Ik ben echter altijd wel op zoek naar praktische toepasbaarheid. In kleine organisatie… alles lezen - 08-07-2020 00:00
"Spreker was hele duidelijk en goede sheets.
Had er echt verstand van.
Inhoud er is veel overlap met diverse andere zaken, dat sloot mooi aan bij de rest van de course" - 08-07-2020 00:00
"Spreker was hele duidelijk en goede sheets. Had er echt verstand van. Inhoud er is veel overlap met diverse andere zaken, dat sloot mooi … alles lezen - 08-07-2020 00:00
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.