Growth Hacking

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Laura Harbers
Logo van NIMA
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 NIMA heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 45 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

NIMA biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Rotterdam, Utrecht

Beschrijving

Deze sessie wordt door NIMA georganiseerd. 

Growth hacking is hyped. Iedereen heeft het erover. Maar wat is het eigenlijk? Voor wie? En nog belangrijker, hoe embed je een dergelijke manier van werken binnen de eigen organisatie?

De “Making Growth Hacking Work” course is een initiatief van NIMA & RevelX, een groei strategie en growth hacking bureau uit Amsterdam. Deze hands-on course bestaat uit 5 avonden waarbij alle aspecten van growth hacking aan bod komen. Denk aan: het growth hacking proces, groei teams, groei mindset, experimenten, testing, marketing automation, data tracking, digital tools en meer.

PROGRAMMA
START: 4 APRIL 2019

De classes vinden op donderdagavond van 17.30 tot 21.00 uur plaats op de volgende data:

  • Avond 1 …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Growth Hacking, Online marketing, Zoekmachine marketing (SEO/SEA), SEO en Viral marketing.

Deze sessie wordt door NIMA georganiseerd. 

Growth hacking is hyped. Iedereen heeft het erover. Maar wat is het eigenlijk? Voor wie? En nog belangrijker, hoe embed je een dergelijke manier van werken binnen de eigen organisatie?

De “Making Growth Hacking Work” course is een initiatief van NIMA & RevelX, een groei strategie en growth hacking bureau uit Amsterdam. Deze hands-on course bestaat uit 5 avonden waarbij alle aspecten van growth hacking aan bod komen. Denk aan: het growth hacking proces, groei teams, groei mindset, experimenten, testing, marketing automation, data tracking, digital tools en meer.

PROGRAMMA
START: 4 APRIL 2019

De classes vinden op donderdagavond van 17.30 tot 21.00 uur plaats op de volgende data:

  • Avond 1 – Donderdag 4 april: Making Growth Hacking Work: Essentials – How to get started?
    Startend met deze course, behandelen we de growth hacking fundamentals. We duiken in de wereld van experimenten en groei sprints. En hoe deze leiden tot versnelling en omzetgroei tegen gemiddeld lagere kosten. Daarbij laten we ons inspireren door voorbeelden uit de business. Daarnaast bieden we praktische tips om met growth hacking aan de slag te gaan binnen de eigen organisatie.
  • Avond 2 – Donderdag 11 april: Making Growth Hacking Work: Advanced
    Ben je al begonnen met experimenteren en heb je de vacatures voor Growth Hackers inmiddels open staan? Dan is het tijd voor de volgende stap. In deze ‘advanced’ class duiken we dieper in de materie van Growth Hacking. Hoe stroomlijn en optimaliseer je bedrijfsprocessen om zo multidisciplinair en effectief mogelijk te experimenteren? Hoe maak je de beste data-gedreven keuzes door goede OKR en KPI dashboards? Leer het in deze growth hacking cursus voor gevorderden.
  • Avond 3 – Donderdag 9 mei: Conversion Rate Optimization & Testing
    Voorkom dat waardevolle contacten uit je marketing- en salesfunnel vallen! Dit begint bij het succesvol identificeren van het juiste klantsegment en de ‘klantreis’ die de klant moet afleggen om succesvol jullie product te kopen. Wij laten in deze masterclass zien hoe klant-centraal denken helpt bij het optimaliseren van je marketing- en salesfunnel. Optimaliseer conversie door aanhoudend te testen en te experimenteren.
  • Avond 4 – Donderdag 16 mei: Marketing Automation for Growth
    Hoe vaak voer je repetitieve taken uit en denk je “dit zou eigenlijk wel iets slimmer kunnen”? Bij deze masterclass helpen we in enkele stappen naar een tijdsbesparing tot 20%! Denk aan het automatisch genereren van e-mails, notificaties van nieuwe sign-ups, chatbots, real-time dashboards en meer. Ontdek wat de laatste trends in marketing technologie voor mogelijkheden bieden om je werk minder tijdsintensief en daarmee productiever te maken!
  • Avond 5 – Donderdag 23 mei: Marketing Data Analysis & Dashboarding
    “In god we trust, all others must bring data”. Leer waarom data de zuurstof is van je business. In deze masterclass helpen we jou en je teams 100% data-gedreven leren denken en werken. Naar welke data moet je op zoek? Wat betekent deze informatie? Hoe kun je ervoor zorgen dat de meest relevante data real-time inzichtelijk is? Hoe kun je grote hoeveelheden data onttrekken van het internet? Welke tools maken data analyses een eitje? Leer het in deze masterclass.

VOOR WIE IS DEZE MASTERCOURSE BEDOELD?

De mastercourse is start-up denken, toepasbaar voor grotere organisaties. In het bijzonder relevant voor managers in Marketing, Sales & Innovatie met de volgende functies: Marketing Managers, Innovatie Managers, Sales Managers, E-commerce Managers, (Digital) Marketeers, Product Managers, Brand Managers.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Laura Harbers - Event Coordinator at NIMA
Laura Harbers
Event Coordinator at NIMA

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met NIMA, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.