NIMA Expert Class: neuromarketing

Niveau
Totale lesduur

Beschrijving

Ons gedrag wordt voor 95% bepaald door ons onbewustzijn. Dit betekent dat maximaal 5% van de beslissingen van consumenten bewust genomen wordt. Marketeers houden zich nu vooral nog bezig met die 5% van wat consumenten beslissen en doen. Dat kan effectiever! Iedere marketeer zou daarom moeten weten wat er in die 95% onderbewustzijn bij de consument omgaat. Neuromarketing helpt hierbij het inzicht en het antwoord te verkrijgen.

Tijdens deze dag nemen we je mee in de nieuwe technieken uit de medische wetenschappen die het mogelijk maken om de processen in het consumenten brein zichtbaar te maken. Je weet waarom consumenten doen wat ze doen en leert hoe je emoties inzichtelijk maakt en daardoor o…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Ons gedrag wordt voor 95% bepaald door ons onbewustzijn. Dit betekent dat maximaal 5% van de beslissingen van consumenten bewust genomen wordt. Marketeers houden zich nu vooral nog bezig met die 5% van wat consumenten beslissen en doen. Dat kan effectiever! Iedere marketeer zou daarom moeten weten wat er in die 95% onderbewustzijn bij de consument omgaat. Neuromarketing helpt hierbij het inzicht en het antwoord te verkrijgen.

Tijdens deze dag nemen we je mee in de nieuwe technieken uit de medische wetenschappen die het mogelijk maken om de processen in het consumenten brein zichtbaar te maken. Je weet waarom consumenten doen wat ze doen en leert hoe je emoties inzichtelijk maakt en daardoor oproepbaar.

Iets voor jou?
Neuromarketing is ‘need to know’ voor merkenbouwers en iedereen die zich bezig houdt met marketing en communicatie. Kennis van neuromarketing zal merken sterker maken en communicatie effectiever. Wil je er alles over weten? 

Wie spreken er?
Adriaan Polderman RM - CEO, Neuromarketing strateeg bij Neuromind, lid taskforce Neuromarketing en mede-auteur van het boek Neuromarketing (verschijnt in september 2013).

Mark Mieras - Theoretisch natuurkundige, wetenschapsjournalist. Sinds 1983 schrijft Mark over wetenschap en sinds 2001 vrijwel uitsluitend over hersensonderzoek. Hij publiceerde in onder andere NRC-Handelsblad, Volkskrant, Intermediair, Avenue, Hollands Diep en Psychologie Magazine. Tevens is hij auteur van de bestsellers 'Ben ik dat?' en 'Liefde'.

Drs. Walter Limpens - Neurosientist bij Neurensics. Walter is medeverantwoordelijk voor het vormgeven van de onderzoeken voor Neurensics. Als reclamestrateeg is hij eindverantwoordelijk voor de gedragswetenschappelijke onderbouwing van campagnes.

Tilly van Arendonk - Student Academy for Leisure in Breda

Floris Kappelle - freelance copywriter OMNI-Amsterdam en creative consultant Neuromind

Ludo Voorn MM RM - Directeur marketing Zwitserleven. Als gepassioneerd marketeer heeft Ludo meer dan 18 jaar ervaring in B2B en B2C marketing. Zo werkte hij o.a. voor Travel Active, SNS Bank en Vodafone in leidinggevende functies op verschillende marketinggebieden.

Marja Ruigrok - CEO Ruigrok Tijdens de class is er een NetPanelLife eye-tracking sessie met mobiele eye-tracking set. Het betreft een interactieve presentatie waarbij je als deelnemer een eigen advertentie met eye-tracking techniek ‘live’ kunt testen.

Wat kost het?
De deelnamekosten voor deze dagseminar bedragen € 395 voor NIMA leden en € 595 voor niet-leden (excl. BTW). Inclusief lunch en het boek 'Neuromarketing - Maximale impact met marketing en communicatie' van Adriaan Polderman RM, Eric van Arendonk RM en Karel Smit RM.

Er zijn nog geen ervaringen. Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneren wij € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?