MarTech beyond the shiny, sexy stuff

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Laura Harbers
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van NIMA
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,5 NIMA heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 123 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

6,5
Gemiddeld cijfer voor MarTech beyond the shiny, sexy stuff
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Y?-lien Tjiong
8
MarTech beyond the shiny, sexy stuff

"Ik heb nu meer inzicht en overzicht in het MarTech landschap en hoe je hier mee aan de slag kunt gaan in grote, maar ook kleine organisaties. Mijn take-away: start vanuit je kernbehoefte, dus als contentmarketing super belangrijk is voor je organisatie, dan start je daar. Zo behoud je overzicht en kun je stap voor stap keuzes maken in het enorme landscape aan Marketing Technology tools die je processen en de marketingoperatie effici?nter, effectiever en vooral relevanter voor je doelgroepen maken. " - 15-10-2020 00:00

"Ik heb nu meer inzicht en overzicht in het MarTech landschap en hoe je hier mee aan de slag kunt gaan in grote, maar ook kleine organisaties… alles lezen - 15-10-2020 00:00

Startdata en plaatsen

placeNBC Congrescentrum, Nieuwegein
23 sep. 2021
Toon rooster
event 23 september 2021, 17:30-21:15, NBC Congrescentrum, Nieuwegein, Masterclass MarTech

Beschrijving

Deze sessie wordt door NIMA georganiseerd. 

Marketing Technology, marketeers zijn dol op shiny, sexy stuff. Maar hoe houd jij het overzicht en pas jij marketing automation toe in jouw marketingstrategie?

Of het nu gaat om mobile marketing, display & programmatic advertising, content marketing, e-mail marketing, marketing analytics of campaign management. Voor elke marketinguitdaging is er wel een systeem, die dit proces kan automatiseren en ondersteunen. En de systemen worden dankzij de inzet van artificial intelligence steeds slimmer. Software prioriteert de meest waardevolle leads, doet suggesties voor opvolging van e-mails middels ‘natural language processing’ of stelt aanpassingen in campagnes voor. In feite ‘leert’ de marketeer …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketing Automation, Growth Hacking, Data Driven Marketing, Online marketing en SEO.

Deze sessie wordt door NIMA georganiseerd. 

Marketing Technology, marketeers zijn dol op shiny, sexy stuff. Maar hoe houd jij het overzicht en pas jij marketing automation toe in jouw marketingstrategie?

Of het nu gaat om mobile marketing, display & programmatic advertising, content marketing, e-mail marketing, marketing analytics of campaign management. Voor elke marketinguitdaging is er wel een systeem, die dit proces kan automatiseren en ondersteunen. En de systemen worden dankzij de inzet van artificial intelligence steeds slimmer. Software prioriteert de meest waardevolle leads, doet suggesties voor opvolging van e-mails middels ‘natural language processing’ of stelt aanpassingen in campagnes voor. In feite ‘leert’ de marketeer de tooling eerst beter worden en stuurt dezelfde software straks de marketeer aan door gecalculeerde suggesties.

In deze masterclass schetsen wij het nieuwe MarTech landschap, zodat jij het overzicht hebt en de regie houdt over alle technologie & tooling, die op je afkomt. Tevens leer je door middel van praktijkcases hoe je deze tooling goed toepast binnen jouw marketingstrategie. En wat er allemaal voor nodig is om deze goed te implementeren. Want het lijkt zo gemakkelijk, maar de praktijk is vaak weerbarstiger.

Wat levert deze masterclass je op?

Na deze masterclass heb jij het overzicht op het gebied van MarTech en weet je hoe jij marketing automation het beste toepast binnen jouw marketingstrategie. Je gaat naar huis met het inzicht hoe marketing automation het beste binnen de marketingstrategie past en wat er allemaal bij komt kijken om deze goed te implementeren.

Voor wie is de masterclass bedoelt?

Marketing managers/directeuren, ervaren marketeers (min. 5 jaar ervaring). HBO/WO-niveau, die meer op strategisch, tactisch niveau opereren.

6,5
Gemiddeld cijfer voor MarTech beyond the shiny, sexy stuff
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Y?-lien Tjiong
8
MarTech beyond the shiny, sexy stuff

"Ik heb nu meer inzicht en overzicht in het MarTech landschap en hoe je hier mee aan de slag kunt gaan in grote, maar ook kleine organisaties. Mijn take-away: start vanuit je kernbehoefte, dus als contentmarketing super belangrijk is voor je organisatie, dan start je daar. Zo behoud je overzicht en kun je stap voor stap keuzes maken in het enorme landscape aan Marketing Technology tools die je processen en de marketingoperatie effici?nter, effectiever en vooral relevanter voor je doelgroepen maken. " - 15-10-2020 00:00

"Ik heb nu meer inzicht en overzicht in het MarTech landschap en hoe je hier mee aan de slag kunt gaan in grote, maar ook kleine organisaties… alles lezen - 15-10-2020 00:00

starstarstar_halfstar_borderstar_border
Jan Heida
5
MarTech beyond the shiny, sexy stuff

"Vond de sprekers op zich best inspirerend qua kennis en energie. Maar had zelf, zoals ook aangegeven gisteravond, andere verwachtingen. In mijn optiek gaat MarTech ook over welke oplossingen je kiest (op basis van jouw uitgangspunten als bedrijf/organisatie) en hoe dat in elkaar past met inachtnemend je marketingstrategie. Nu voelde het meer als mooie voorbeelden geven (IKEA place of voice oplossingen) over de toekomst, maar werd minder de vertaalslag gemaakt wat er voor nodig is deze technologie te implementeren." - 08-10-2020 00:00

"Vond de sprekers op zich best inspirerend qua kennis en energie. Maar had zelf, zoals ook aangegeven gisteravond, andere verwachtingen. In m… alles lezen - 08-10-2020 00:00

Laura Harbers - Event Coordinator at NIMA
Laura Harbers
Event Coordinator at NIMA

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met NIMA, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.