Positionering en groeistrategie

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Laura Harbers
Logo van NIMA
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,5 NIMA heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 108 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

7
Gemiddeld cijfer voor Positionering en groeistrategie
Gebaseerd op 2 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstar_halfstar_border
Frits Wernsen SMP
7
Positionering en groeistrategie

"Inhoud was zeker niet verkeerd, zie nu pas dat er staat voor Bureaus. Denk als je er echt iets mee wil doen, dan zijn er andere masterclasses of workshops die beter aansluiten. Zoals Business plan op A4, Aandachtsmarketing, Merk positioneren en internal branding. Als je die al gevolgd hebt hoef je deze niet meer te volgen. " - 17-02-2021 00:00

"Inhoud was zeker niet verkeerd, zie nu pas dat er staat voor Bureaus. Denk als je er echt iets mee wil doen, dan zijn er andere masterclasse… alles lezen - 17-02-2021 00:00

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

NIMA biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Rotterdam, Utrecht

Beschrijving

Deze sessie wordt door NIMA georganiseerd. 

De masterclass 'Positionering en groeistrategie' is bedoeld voor creatieve bureaus, studio's en creatieve afdelingen binnen bedrijven.

Een sterk merkverhaal uitdragen wordt steeds belangrijker, binnen en buiten je organisatie. Dit is een periode vol uitdagingen en onverwachte kansen. Wat is je strategie op groei en je marketingcommunicatie?

Programma

De inhoud is praktijkgericht. Na het volgen van deze Masterclass weet je:

  • Hoe bepaalde sectoren het doen en hoe je daar slim op in kunt spelen
  • Wat de kansen zijn in het aanpassen van je eigen producten en diensten
  • Hoe je tot een goede why, how, what, geloof en scherpe visie kan komen
  • Hoe je organisatiedoelstellingen en strategie je bedr…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: New Business, Brand Management, NIMA Marketing-B, Marketing management en NIMA Marketing-C.

Deze sessie wordt door NIMA georganiseerd. 

De masterclass 'Positionering en groeistrategie' is bedoeld voor creatieve bureaus, studio's en creatieve afdelingen binnen bedrijven.

Een sterk merkverhaal uitdragen wordt steeds belangrijker, binnen en buiten je organisatie. Dit is een periode vol uitdagingen en onverwachte kansen. Wat is je strategie op groei en je marketingcommunicatie?

Programma

De inhoud is praktijkgericht. Na het volgen van deze Masterclass weet je:

  • Hoe bepaalde sectoren het doen en hoe je daar slim op in kunt spelen
  • Wat de kansen zijn in het aanpassen van je eigen producten en diensten
  • Hoe je tot een goede why, how, what, geloof en scherpe visie kan komen
  • Hoe je organisatiedoelstellingen en strategie je bedrijf vooruit kunnen helpen
  • Op welke categorie klanten je je gaat richten en hoe: new business strategie
  • Welke bouwstenen je moet hebben om te komen tot een scherpe positionering
  • Welke merkidentiteit aspecten je in kan zetten voor het gewenste merkimago
  • Hoe je keuzes kan maken in het bepalen van de strategie voor je communicatie
  • Welke topics je kan claimen en hoe je die kan uitdragen via thought leadership

Wat levert deze masterclass je op?

Na afloop van de Masterclass heb je:

  • Een beeld van de kansen in de markt
  • Kennis over een scherpe positionering
  • Ideeën over je new business strategie
  • Overzicht over de merkelementen
  • Een goede communicatiestrategie
  • Ideeën voor thought leadership

Voor wie is deze Masterclass bedoeld?

De Masterclass is bedoeld voor managing directors, strategy directors, creatief directeuren, accountmanagers en communicatiemanagers

7
Gemiddeld cijfer voor Positionering en groeistrategie
Gebaseerd op 2 ervaringen
starstarstarstar_halfstar_border
Frits Wernsen SMP
7
Positionering en groeistrategie

"Inhoud was zeker niet verkeerd, zie nu pas dat er staat voor Bureaus. Denk als je er echt iets mee wil doen, dan zijn er andere masterclasses of workshops die beter aansluiten. Zoals Business plan op A4, Aandachtsmarketing, Merk positioneren en internal branding. Als je die al gevolgd hebt hoef je deze niet meer te volgen. " - 17-02-2021 00:00

"Inhoud was zeker niet verkeerd, zie nu pas dat er staat voor Bureaus. Denk als je er echt iets mee wil doen, dan zijn er andere masterclasse… alles lezen - 17-02-2021 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Petra Mouw
7
Positionering en groeistrategie

"Met name de interactie en het meedenken door de andere deelnemers vond ik een echte toegevoegde waarde. Tevens geeft de structuur die Bert hanteerde houvast om met mijn collegas samen aan de slag te gaan." - 22-03-2019 00:00

"Met name de interactie en het meedenken door de andere deelnemers vond ik een echte toegevoegde waarde. Tevens geeft de structuur die Bert h… alles lezen - 22-03-2019 00:00

Laura Harbers - Event Coordinator at NIMA
Laura Harbers
Event Coordinator at NIMA

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met NIMA, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.