Digital Marketing Innovation

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Laura Harbers
Logo van NIMA
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,5 NIMA heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 77 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

7
Gemiddeld cijfer voor Digital Marketing Innovation
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstar_halfstar_border
Anja Zandbergen
7
Digital Marketing Innovation

"De inhoud en spreker waren goed alleen had ik graag meer gehoord over de strategie om te komen tot voice en toepassing mogelijkheden van voice. Ik vind het minder interessant om in een mastercourse in te gaan op ?hoe je het doet?. Bovendien vind ik het zonde van de tijd om zelf te gaan oefenen. Eerst moet de theorie en de zin en onzin en mogelijkheden veel meer belicht worden." - 11-10-2019 00:00

"De inhoud en spreker waren goed alleen had ik graag meer gehoord over de strategie om te komen tot voice en toepassing mogelijkheden van voi… alles lezen - 11-10-2019 00:00

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

NIMA biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Rotterdam, Utrecht

Beschrijving

Deze sessie wordt door NIMA georganiseerd. 

Na het succes van de NIMA Mastercourse: Digital Marketing is het hoogst tijd voor een editie die gefocust is op innovatie. Er gebeurd altijd veel op gebied van marketing en op digital vlak is dit niet anders. Welke trends en ontwikkelingen zien wij en met welke ‘moet’ je iets? En als je er al iets mee moet, hoe pas je het dan toe in je dagelijkse werk, met of zonder mega budgetten?

In deze nieuwe NIMA Mastercourse nemen de experts je mee in hun wereld. Van Martech tot Chatbots en van Voice tot VR & AR. Ook wordt je geïnspireerd met diverse praktijkcases en ga je zelf aan de slag met diverse technieken.

Trends & ontwikkelingen

Wat gaat er in het komende decennium plaatsvinden aan revoluti…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Deze sessie wordt door NIMA georganiseerd. 

Na het succes van de NIMA Mastercourse: Digital Marketing is het hoogst tijd voor een editie die gefocust is op innovatie. Er gebeurd altijd veel op gebied van marketing en op digital vlak is dit niet anders. Welke trends en ontwikkelingen zien wij en met welke ‘moet’ je iets? En als je er al iets mee moet, hoe pas je het dan toe in je dagelijkse werk, met of zonder mega budgetten?

In deze nieuwe NIMA Mastercourse nemen de experts je mee in hun wereld. Van Martech tot Chatbots en van Voice tot VR & AR. Ook wordt je geïnspireerd met diverse praktijkcases en ga je zelf aan de slag met diverse technieken.

Trends & ontwikkelingen

Wat gaat er in het komende decennium plaatsvinden aan revolutionaire ontwikkelingen in ons vakgebied? Hoe ziet de wereld er uit vanaf 2020? Hoe kunnen we daar optimaal op inspelen? Waarom moeten wij eigenlijk na willen denken over de mogelijke consequenties van diverse (technologische) ontwikkelingen in ons werk als marketeer? 

Tijdens deze eerste sessie zal er door Marya Yaqin & Samir Lah ingezoomd worden op deze vragen, zodat je in staat bent om een beeld te vormen over de technologieën en overige ontwikkelingen die marketing- en sales trajecten voorgoed gaan veranderen. 

De eerste avond sluiten wij af met diverse cases van KRO-NCRV. Kirsten Andres, directeur marketing & vereniging, komt vertellen welke digital marketing innovations zij al inzetten in hun marketingstrategie en campagnes en hoe zij er voor zorgen dat ze elke dag weer innovatief bezig zijn.

Martech

Marketing Technology, marketeers zijn dol op shiny, sexy stuff. Maar hoe houd jij het overzicht en pas jij marketing automation toe in jouw marketingstrategie?

In deze sessie schetsen Ludo Voorn RM en Coen Wiers het nieuwe MarTech landschap, zodat jij het overzicht hebt en de regie houdt over alle technologie & tooling, die op je afkomt. Tevens leer je door middel van praktijkcases hoe je deze tooling goed toepast binnen jouw marketingstrategie. En wat er allemaal voor nodig is om deze goed te implementeren. Want het lijkt zo gemakkelijk, maar de praktijk is vaak weerbarstiger.

"Websites zijn dood, lang leve Voice!”

Echt zo vaart loopt het niet.. Of wel? In 4 jaar zijn er 2.2 miljard voice capabele apparaten beschikbaar geworden. De interface van alle tech platformen en artificiële intelligentie met Amazon Alexa en Google Assistant als baanbreker. Nederlands heeft de snelste Voice adoptie volgens Google. Het nieuwe kanaal zorgt voor de beste klant ervaring want je hoeft niet meer te tappen, stippen of klikken.

Maar hoe doe je dat? Wat is Voice eigen lijkt? Hoe start je als merk? Kan alles zo maar? In de Masterclass dek je wat voice is, welke partijen er zijn, hoe je begint, welke strategie mogelijk zijn. Welke marketing impact het heeft en waarom het een mooi kans is voor elke organisatie. In de sessie zijn diverse Amazon Alexa en Google Assistant Speakers aanwezig waar mee wij onder de leiding van Maarten Lens-FitzGerald aan de slag gaan.

Chatbots

Hans van Dam is mede-oprichter van Robocopy. In deze sessie vertelt hij hoe je chatbots en voice assistants meer behulpzaam, natuurlijk en overtuigend maakt. Je leert hoe het vak Conversation Design in rap tempo ontwikkelt en hoe conversation designers kennis moeten hebben van technologie, psychologie en copywriting. Aan de hand van veel voorbeelden zet Hans een methode uiteen waarmee je direct aan de slag kunt en zo betere conversational experiences kunt maken.

Chatbots zijn overal in 2019, maar als je er zelf mee wilt starten, waar begin je dan? Frank Smit van OBI4WAN neemt aan de hand van praktijkvoorbeelden je mee in de ontwikkeling van een chatbot. We kijken naar welke vragen je moet stellen bij de ontwikkeling van een chatbot, hoe je begint, en wat er allemaal bij komt kijken. We staan ook specifiek stil bij een veelgebruikte term in combinatie met chatbots, AI (Artificial intelligence). Wat betekent dit precies en waarom hebben chatbots dit nodig, of juist niet? Na deze masterclass heb je een beter beeld gekregen hoe jij chatbots kunt inzetten in je dagelijkse werkzaamheden.

VR & AR

Deze informatie volgt. 

7
Gemiddeld cijfer voor Digital Marketing Innovation
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstar_halfstar_border
Anja Zandbergen
7
Digital Marketing Innovation

"De inhoud en spreker waren goed alleen had ik graag meer gehoord over de strategie om te komen tot voice en toepassing mogelijkheden van voice. Ik vind het minder interessant om in een mastercourse in te gaan op ?hoe je het doet?. Bovendien vind ik het zonde van de tijd om zelf te gaan oefenen. Eerst moet de theorie en de zin en onzin en mogelijkheden veel meer belicht worden." - 11-10-2019 00:00

"De inhoud en spreker waren goed alleen had ik graag meer gehoord over de strategie om te komen tot voice en toepassing mogelijkheden van voi… alles lezen - 11-10-2019 00:00

Laura Harbers - Event Coordinator at NIMA
Laura Harbers
Event Coordinator at NIMA

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met NIMA, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.