Data Driven Branding

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Laura Harbers
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats
Logo van NIMA
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,5 NIMA heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 128 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeNBC Congrescentrum, Nieuwegein
10 aug. 2021
Toon rooster
event 10 augustus 2021, 09:30-17:00, NBC Congrescentrum, Nieuwegein, Workshop Data Driven Branding

Beschrijving

Deze sessie wordt door NIMA georganiseerd. 

Wegens succes wordt de Workshop Data Driven Branding herhaald. Sessie beoordeeld met een 8,3!

' Zeer goed op inhoud, handige tools en interactief.' Henk de Zwaan - Univé Verzekeringen

De verschuiving van offline naar digitale media, iedere marketeer krijgt ermee te maken. Fenomenen als de 'Youtube- en Netflix-generatie' zorgen voor grote uitdagingen en onzekerheden binnen de traditionele media-inzet. Toch schept dit voor de online georiënteerde marketeer veel mogelijkheden om zich te onderscheiden.

De hoeveelheid data is nog nooit zo groot geweest. Door kanalen als online video, radio, digitale buitenreclame & display advertising te combineren met data ben je in staat jouw doelgroep veel ge…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Data Driven, Merkontwikkeling, Brand Management, Big Data en Datavisualisatie.

Deze sessie wordt door NIMA georganiseerd. 

Wegens succes wordt de Workshop Data Driven Branding herhaald. Sessie beoordeeld met een 8,3!

' Zeer goed op inhoud, handige tools en interactief.' Henk de Zwaan - Univé Verzekeringen

De verschuiving van offline naar digitale media, iedere marketeer krijgt ermee te maken. Fenomenen als de 'Youtube- en Netflix-generatie' zorgen voor grote uitdagingen en onzekerheden binnen de traditionele media-inzet. Toch schept dit voor de online georiënteerde marketeer veel mogelijkheden om zich te onderscheiden.

De hoeveelheid data is nog nooit zo groot geweest. Door kanalen als online video, radio, digitale buitenreclame & display advertising te combineren met data ben je in staat jouw doelgroep veel gerichter te bereiken met een persoonlijke boodschap, ook binnen jouw brandingstrategie. Een perfecte aansluiting op jouw tv- & radio-inzet. Het digitale medialandschap is constant in ontwikkeling. Ondanks de mogelijkheden zorgt dit ervoor dat veel marketeers verdwaald raken in de opties en zich vasthouden aan hun traditiegetrouwe marketinginzet. Door meer inzicht te geven in het digitale brandinglandschap en een roadmap te bieden leer je welke brandingkanalen je het beste in kunt zetten, ter aanvulling op je huidige traditionele media.

Tijdens deze workshop leer je welke ontwikkelingen er zijn binnen het digitale brandinglandschap en welke rol data speelt om meer resultaat uit jouw brandingkanalen te halen. De workshop is een constant samenspel tussen theorie en praktijk. Uit elke onderdeel komt een opdracht voort. Dit om de kennis op de juiste manier op te doen en daadwerkelijk een brandingstrategie vorm te geven.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Laura Harbers - Event Coordinator at NIMA
Laura Harbers
Event Coordinator at NIMA

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met NIMA, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.