Inbound Marketing & Marketing Automation

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Laura Harbers
Logo van NIMA
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,5 NIMA heeft een gemiddelde beoordeling van 8,5 (uit 123 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

NIMA biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Rotterdam, Utrecht

Beschrijving

Deze sessie wordt door NIMA georganiseerd. 

De Workshop Inbound Marketing & Marketing Automation leert je hoe je klanten aan kunt trekken door kennis te delen. De meeste koopprocessen beginnen tegenwoordig immers bij Google. De workshop gaat vanuit theorie naar praktijk, het bevat naast theorie en cases ook voldoende oefening voor de aanwezigen.

Wat houdt de workshop in?

Het programma omvat één dag:

Dagdeel 1: Inbound Marketing
- Introductie Inbound Marketing
- ‘Thought Leadership’: hoe te bereiken?
- Contentmarketing: theorie en praktijk
- Bloggen: theorie en praktijk (oefening)
- Social Media Marketing: theorie en praktijk
- De Inbound Marketingkalender: concreet aan de slag.

Dagdeel 2: Marketing Automation
- Introductie Marketing Auto…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Marketing Automation, Marketingstrategie, Growth Hacking, Data Driven Marketing en NIMA Marketing-A.

Deze sessie wordt door NIMA georganiseerd. 

De Workshop Inbound Marketing & Marketing Automation leert je hoe je klanten aan kunt trekken door kennis te delen. De meeste koopprocessen beginnen tegenwoordig immers bij Google. De workshop gaat vanuit theorie naar praktijk, het bevat naast theorie en cases ook voldoende oefening voor de aanwezigen.

Wat houdt de workshop in?

Het programma omvat één dag:

Dagdeel 1: Inbound Marketing
- Introductie Inbound Marketing
- ‘Thought Leadership’: hoe te bereiken?
- Contentmarketing: theorie en praktijk
- Bloggen: theorie en praktijk (oefening)
- Social Media Marketing: theorie en praktijk
- De Inbound Marketingkalender: concreet aan de slag.

Dagdeel 2: Marketing Automation
- Introductie Marketing Automation
- Strategie, Features & Functions
- Buyer Persona’s en de Buyer Journey
- Lead Nurturing & Lead Scoring
- Samenwerking tussen marketing en sales
- GDPR wetgeving
- Hoe verloopt de implementatie?
- Business case opstellen

Je gaat naar huis met het besef wat Inbound Marketing & Marketing Automation toe kan voegen aan je ‘gereedschapskist’.

Voor wie is deze workshop bedoeld?

Deze workshop is niet alleen voor gevorderde marketeers, maar basiskennis van marketing (NIMA-A) is noodzakelijk om deze workshop goed te kunnen volgen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Laura Harbers - Event Coordinator at NIMA
Laura Harbers
Event Coordinator at NIMA

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met NIMA, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.