Verhoog je NPS binnen 3 maanden
"Het gaf mij de inzichten en kennis om binnen onze organisatie de volgende en juiste stappen te kunnen zetten op het gebied van CX en NPS. Zanna wist de groep goed te betrekken waardoor de nodige scherpe en inhoudelijke disuccies ontstonden. " - 08-10-2022 00:00
"Het gaf mij de inzichten en kennis om binnen onze organisatie de volgende en juiste stappen te kunnen zetten op het gebied van CX en NPS. Za… alles lezen - 08-10-2022 00:00
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Deze sessie wordt door NIMA georganiseerd.
Gemiddeld beoordeeld met een 8,6, dit mag je niet missen!
Herken je deze uitdagingen?
- Het is lastig om onze NPS score te verbeteren;
- De rootcauses uit onze NPS metingen zijn niet super concreet;
- Onze NPS score is best volatiel en dat kunnen we lastig uitleggen;
- Het kost veel moeite om de organisatie te mobiliseren om daadwerkelijk te gaan verbeteren op basis van onze NPS inzichten.
Met deze masterclass begrijp je waar het mis gaat en belangrijker: krijg je concrete handvaten hoe jullie wél de NPS score binnen afzienbare termijn kunnen verhogen.
Programma
Om zelf aan het stuur te komen van een betere NPS (of C-SAT) score, zijn er twee hoofdzaken waar we mee aan de slag moeten:
…Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Deze sessie wordt door NIMA georganiseerd.
Gemiddeld beoordeeld met een 8,6, dit mag je niet missen!
Herken je deze uitdagingen?
- Het is lastig om onze NPS score te verbeteren;
- De rootcauses uit onze NPS metingen zijn niet super concreet;
- Onze NPS score is best volatiel en dat kunnen we lastig uitleggen;
- Het kost veel moeite om de organisatie te mobiliseren om daadwerkelijk te gaan verbeteren op basis van onze NPS inzichten.
Met deze masterclass begrijp je waar het mis gaat en
belangrijker: krijg je concrete handvaten hoe jullie wél de NPS
score binnen afzienbare termijn kunnen verhogen.
Programma
Om zelf aan het stuur te komen van een betere NPS (of C-SAT) score, zijn er twee hoofdzaken waar we mee aan de slag moeten:
- Het creëren van het juiste kompas rondom het meten;
- Het mobiliseren van de organisatie om te verbeteren.
Voor het juiste kompas is de NPS vraag zelf niet het grootste probleem, de uitdaging zit hem in de rootcause methodiek. In de masterclass leer je deze uitdaging(en) te identificeren en wat je kunt doen om wel de juiste, concrete knoppen te vinden om de NPS te verhogen. En welke rol de 5 typen beleving en journey mapping hierin spelen. Die juiste knoppen vinden is al een belangrijk startpunt voor de volgende stap, de verbetering! Energie en plezier zijn hierbij cruciaal. Je leert gebruik te maken van gedragswetenschap om de inzichten uit het onderzoek heel concreet te vertalen naar experimenten en verbeteracties die alle medewerkers zelf kunnen gaan toepassen.
'Goede opbouw van de presentatie en flink wat interactie. Je merkt dat Zanna veel verstand van zaken heeft.' – Ingrid Terpstra, Robeco
Voor wie is deze masterclass bedoeld?
Je bent bekend met de termen journey, Net Promotor Score (NPS) en wilt serieus aan de slag gaan met de Customer Experience en niet alleen journeys willen mappen of meten, maar echt de organisatie als geheel in beweging willen krijgen.
Wat levert deze masterclass je op?
Met deze training en de oefeningen die uitgevoerd worden krijg je inzicht wat je kunt toevoegen aan jullie eigen NPS metingen om daadwerkelijk aan het stuur te komen. Je leert hoe je deze inzichten heel concreet vertaald naar energieke experimenten waar medewerkers enthousiast mee aan de slag willen. Het resultaat? Een daadwerkelijke transformatie naar meer klantgerichtheid, met meetbaar resultaat!
"Het gaf mij de inzichten en kennis om binnen onze organisatie de volgende en juiste stappen te kunnen zetten op het gebied van CX en NPS. Zanna wist de groep goed te betrekken waardoor de nodige scherpe en inhoudelijke disuccies ontstonden. " - 08-10-2022 00:00
"Het gaf mij de inzichten en kennis om binnen onze organisatie de volgende en juiste stappen te kunnen zetten op het gebied van CX en NPS. Za… alles lezen - 08-10-2022 00:00
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.