Copywriting – Tone of Voice

De producten van de aanbieder NIMA zijn helaas niet meer beschikbaar op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

8
Gemiddeld cijfer voor Copywriting – Tone of Voice
Gebaseerd op 8 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

Copywriting

Logo van Hogeschool Utrecht - Centrum voor Communicatie & Journalistiek (CCJ)
Startgarantie
|META_INFO|

Leer vanuit een doordacht plan wervende teksten schrijven en grijp je lezers bij de lurven. Snelle teksten schrijven is iets anders dan sne…

check_box_outline_blank

Creatief tekstschrijven

Logo van Bureau Zuijdgeest Beter Schrijven
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
|META_INFO|

Let op! NU collega mee naar 2-daagse voor halve prijs. Bespaar €475,-. Frisse, creatieve tekstideeen ontwikkelen en deze toepassen op een c…

check_box_outline_blank

Copywriting

Logo van Roy Ishak
|META_INFO|

In deze praktische cursus Copywriting ontdek je in 2 dagdelen hoe je jouw schrijfstijl een groeispurt geeft. Je leert middels leerzame schr…

check_box_outline_blank

Copywriter

Logo van Laudius
|META_INFO|

Houd je van schrijven, en vind je het leuk om anderen te helpen hun producten op een aantrekkelijke manier onder de aandacht te brengen? Da…

check_box_outline_blank

NIMA A Online Marketing - 7 maanden

Logo van ICM opleidingen & trainingen
|META_INFO|

In deze opleiding NIMA Marketing – A Online Marketeer komen alle facetten op het gebied van marketing, inclusief online marketing, ruimscho…

check_box_outline_blank

Kort en krachtig schrijven

Logo van SUAS (a company of Schouten & Nelissen)
Startgarantie
|META_INFO|

Resultaat Je formuleert korter en krachtiger Je hebt tips en handvatten om een boodschap goed op papier te zetten Je bereikt je lezer met h…

check_box_outline_blank

NLP driedaagse

Logo van Mindcollege (drijfverentraining)
Niet Goed Geld Terug
Startgarantie
|META_INFO|

Deze driedaagse NLP-training geeft je inzicht in wat NLP kan betekenen voor je eigen persoonlijke en professionele communicatie. Wat is NLP…

check_box_outline_blank

Direct duidelijk en lezersgericht schrijven OPEN INSCHRIJVING

Logo van Schrijven en Schrappen
Niet Goed Geld Terug
|META_INFO|

Direct duidelijk en lezersgericht schrijven Dagelijks vliegen wereldwijd 347,3 miljard mailtjes door de lucht. Hoe zorg je er dan voor dat …

check_box_outline_blank

Training Zoekmachineoptimalisatie (SEO)

Logo van Frankwatching Academy
|META_INFO|

Hoger te ranken in de organische zoekresultaten van Google met SEO Zoekmachineoptimalisatie is de marketing die webpagina’s vindbaar maakt …

check_box_outline_blank

Contentmarketing

Logo van Learnit
|META_INFO|

Het merendeel van alle mensen dat online gaat is op zoek naar informatie. Het verstrekken van die informatie geeft je dan ook de kans je be…

starstarstarstarstar_half
Tessa Peeters-Rohs
9
Copywriting – Tone of Voice

"De inhoud sloot perfect aan bij wat de titel en inleiding van de workshop aan gaf en ook precies bij wat ik zelf van de workshop verwachtte. Ook de twee spreeksters toonden flinke vakkennis en hadden de workshop perfect voorbereid. " - 12-04-2022 00:00

"De inhoud sloot perfect aan bij wat de titel en inleiding van de workshop aan gaf en ook precies bij wat ik zelf van de workshop verwachtte.… alles lezen - 12-04-2022 00:00

starstarstarstarstar_half
Karen Passchier
9
Copywriting – Tone of Voice

"Ik vond de afwisseling tussen theorie, voorbeelden en praktijk erg leuk. Het zorgde ervoor dat de energie erin bleef zitten. Daarnaast vond ik de sprekers ook erg goed. Ze hadden een fijne manier van uitleggen en straalden aan alles uit dat ze wisten waar ze het over hadden. Ook namen ze de tijd om ons te helpen bij opdrachten en beantwoorden ze al onze vragen. " - 06-07-2021 00:00

"Ik vond de afwisseling tussen theorie, voorbeelden en praktijk erg leuk. Het zorgde ervoor dat de energie erin bleef zitten. Daarnaast vond … alles lezen - 06-07-2021 00:00

starstarstarstarstar
Sarah Visser
10
Copywriting – Tone of Voice

"Met al jarenlange ervaring als copywriter, hoop je altijd wat nieuws te leren bij een cursus copywriting. En dat is zeker gelukt! Het was inspirerend en interactief. De sprekers waren leuk, en vertelden enthousiast. Er wordt goed gekeken naar je merk en de tekst die je hebt gemaakt, en daar spelen ze goed op in. " - 10-12-2020 00:00

"Met al jarenlange ervaring als copywriter, hoop je altijd wat nieuws te leren bij een cursus copywriting. En dat is zeker gelukt! Het was in… alles lezen - 10-12-2020 00:00

starstarstarstarstar_border
Babs de Swerdt
8
Copywriting – Tone of Voice

"Ze spraken vanuit hun expertise en brachten dit ook op een duidelijke manier naar ons. Ook belichten ze veel onderwerpen en gaven ze hier goede voorbeelden voor, zodat dit goed te gebrijpen was. " - 10-12-2020 00:00

"Ze spraken vanuit hun expertise en brachten dit ook op een duidelijke manier naar ons. Ook belichten ze veel onderwerpen en gaven ze hier go… alles lezen - 10-12-2020 00:00

starstarstarstarstar_border
Simone Vendrig SCP SMP
8
Copywriting – Tone of Voice

"Leuk om weer eens een event te hebben op locatie. Goed georganiseerd. Weer nieuwe inzichten gekregen, waarmee ik erg blij ben. Ik pas het geleerde ook direct toe in mijn werk!" - 24-09-2020 00:00

"Leuk om weer eens een event te hebben op locatie. Goed georganiseerd. Weer nieuwe inzichten gekregen, waarmee ik erg blij ben. Ik pas het ge… alles lezen - 24-09-2020 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
Copywriting – Tone of Voice

"Goed om eerst de theorie te bespreken aan de hand van echte voorbeelden. Dit spreekt zo goed tot de verbeelding. Ook vond ik het sterk dat je zelf aan de slag ging met je eigen tekst, zodat je de tips ook gelijk kunt toepassen en hier hulp bij kunt vragen. De twee coaches gaven op een leuke manier de cursus, waardoor de tijd voorbij is gevlogen. Een groot pluspunt was dat het een kleine groep was, waardoor het mogelijk was om veel interactie te hebben." - 18-03-2019 00:00

"Goed om eerst de theorie te bespreken aan de hand van echte voorbeelden. Dit spreekt zo goed tot de verbeelding. Ook vond ik het sterk dat j… alles lezen - 18-03-2019 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Carla Vaandrager
Merkstrateeg
7
Copywriting – Tone of Voice

"Praktische training die je weer even terug brengt naar de essentie van copywriting. Goed om die spiegel voor te houden en de vertaalslag voor je eigen merk te kunnen maken. " - 10-02-2019 16:30

"Praktische training die je weer even terug brengt naar de essentie van copywriting. Goed om die spiegel voor te houden en de vertaalslag voo… alles lezen - 10-02-2019 16:30

starstarstar_halfstar_borderstar_border
Lisanne de Vaan
Contentspecialist
5
warning Copywriting – Tone of Voice is niet meer beschikbaar

"Het niveau van de trainers was goed. Ze hadden veel kennis en waren behulpzaam. Het ochtendprogramma was interessant, het middagprogramma viel tegen. Op het programma stond dat de workshop tot half 6 zou duren, maar om 4 uur stonden we al buiten. Dat vind ik vervelend, want de workshop kost veel geld en ik ben daar om zo veel mogelijk te leren." - 28-09-2018 07:58

"Het niveau van de trainers was goed. Ze hadden veel kennis en waren behulpzaam. Het ochtendprogramma was interessant, het middagprogramma vi… alles lezen - 28-09-2018 07:58

Beste Lisanne,

Hartelijk bedankt voor je feedback.

Zou je ons meer kunnen vertellen over het tegenvallende middag programma? Wij nemen deze feedback graag mee om onze workshops te optimaliseren.

De eindtijd van de workshop is ten alle tijden een schatting, waarbij mogelijkheid is tot uitloop of dat deze eerder eindigt. Dit doen wij om te voorkomen dat er rekening wordt gehouden met een bepaalde tijd, waardoor deelnemers op de klok zitten voor andere afspraken. Hiermee haal je het beste uit je dag en het beste uit jezelf.
In het geval van jouw workshop, hebben de spreeksters ervoor gekozen om kortere pauzes te houden en geen middag pauze. Dit was gunstig voor medecursisten die naar de andere kant van het land moesten rijden.

Met vriendelijke groet,

Laura
Event Coördinator - NIMA

- 28-09-2018 07:58