Klantgericht denken & handelen
- Tijdsduur


Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #3 in Marketing en #3 in Sales.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #2 in Marketing en #3 in Sales.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #2 in Marketing en #2 in Sales.
Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #2 in Sales en #3 in Marketing.
Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.Startdata en plaatsen
Beschrijving
Move the Crowd is Winnaar Beste Opleider 2020, 2019, 2018 en 2017. We zijn NRTO, NOLOC, NIMA en ADR gecertificeerd. Move the Crowd werkt met De 3 Zekerheden:
- diplomagarantie
- kort(st)e doorlooptijd
- laagste prijsgarantie.
Algemene informatie:
Een veel gehoord spreekwoord is “de klant is koning”. Het lijkt simpel en spreekt voor zich. Maar om er als zodanig naar te handelen vraagt het een professionele houding en bijpassende vaardigheden. Tijdens een korte workshop leren we jou hoe je jouw klantgerichte houding kunt kiezen en welke vaardigheden gewaardeerd worden door klanten. Klanten die merken dat ze er voor jou toe doen, komen vaker terug, leveren meer omzet op en worden abassadeur van jouw onderneming. Als klap op de vuurpijl wordt je werk er ook nog leuker door. Jij kunt echt het verschil maken!
Doelgroep:
Iedereen die in aanraking komt met (potentiële) klanten of dat in de toekomst graag wil.
Program…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Move the Crowd is Winnaar Beste Opleider 2020, 2019, 2018 en 2017. We zijn NRTO, NOLOC, NIMA en ADR gecertificeerd. Move the Crowd werkt met De 3 Zekerheden:
- diplomagarantie
- kort(st)e doorlooptijd
- laagste prijsgarantie.
Algemene informatie:
Een veel gehoord spreekwoord is “de klant is koning”. Het lijkt simpel en spreekt voor zich. Maar om er als zodanig naar te handelen vraagt het een professionele houding en bijpassende vaardigheden. Tijdens een korte workshop leren we jou hoe je jouw klantgerichte houding kunt kiezen en welke vaardigheden gewaardeerd worden door klanten. Klanten die merken dat ze er voor jou toe doen, komen vaker terug, leveren meer omzet op en worden abassadeur van jouw onderneming. Als klap op de vuurpijl wordt je werk er ook nog leuker door. Jij kunt echt het verschil maken!
Doelgroep:
Iedereen die in aanraking komt met (potentiële) klanten of dat in de toekomst graag wil.
Programma-onderdelen:
- Definitie van klantgerichtheid
- Houding kiezen
- Erbij zijn
- Spelen
- Ze blij maken
- LSD
- Wat is het verschil tussen waarnemen en interpreteren?
- Effectief feedback geven en ontvangen
- Argumenteren
- Omgaan met weerstanden en bezwaren
- Opstellen van een persoonlijk aktieplan
Voorbereiding:
Bereid je voor op een korte voorstelronde aan het begin van de workshop waarin je aangeeft wat je specifiek wilt leren tijdens deze training.
Resultaten:
Na het afronden van de workshop ben je in staat om:
- Klanten op een prettige manier te helpen
- Klanten terug te laten komen
- Klanten te adviseren waardoor ze gaan kopen
- Voor jezelf leuker en zinvoller werk te creëren.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.