Haal meer uit klant contact

Niveau
Tijdsduur
Logo van NOVAK

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Cursus: Haal meer uit klant contact – teamleiders

Doelgroep
Teamleiders, managers, relatiebeheerders en vennoten

Inhoud
In de cursus wordt aandacht besteed aan de vele aspecten van het klant contact. Enerzijds is de benadering gericht op de wijze waarop de accountantskantoren zich in de markt kunnen zetten (en welke consequenties dit heeft in de klanten contacten) en anderzijds wordt er ingegaan op de verschillende sociaal psychologische aspecten van de relatie klant-accountant.

Resultaat
Na het volgen van de cursus is men zich meer bewust van de verschillende facetten van het contact, is men beter in staat aansluiting te vinden bij de behoeften van de klanten en kan men meer omzet genere…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Sales management, Klantgerichtheid, NIMA A Sales, NIMA B Sales en Sales forecasting.

Cursus: Haal meer uit klant contact – teamleiders

Doelgroep
Teamleiders, managers, relatiebeheerders en vennoten

Inhoud
In de cursus wordt aandacht besteed aan de vele aspecten van het klant contact. Enerzijds is de benadering gericht op de wijze waarop de accountantskantoren zich in de markt kunnen zetten (en welke consequenties dit heeft in de klanten contacten) en anderzijds wordt er ingegaan op de verschillende sociaal psychologische aspecten van de relatie klant-accountant.

Resultaat
Na het volgen van de cursus is men zich meer bewust van de verschillende facetten van het contact, is men beter in staat aansluiting te vinden bij de behoeften van de klanten en kan men meer omzet generen uit de relatie.

Onderwerpen

• De verschillende wijzen van positionering van het accountkantoor, de consequenties hiervan voor de relatie en voor de te leveren diensten;

• Communicatie en de effecten op de relatie; en

• Omgaan met moeilijke klanten.

DOCENT: G.H.A. Ham en drs. J.L.D. Meester
DUUR: 12.30 – 18.00 uur

DATA, LOCATIES:
1. do 22 september 2011, (omgeving) Utrecht
2. do 27 oktober 2011, (omgeving) Eindhoven

PRIJS NOVAK LEDEN: € 350
PRIJS NIET-LEDEN: € 450

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.