Waarom AI niet werkt voor customer journeys

Niveau
Tijdsduur

Waarom AI niet werkt voor customer journeys

Nubis Academy
Logo van Nubis Academy

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Indien u zich aanmeldt voor meer dan één training profiteert u van korting! Nu tijdelijk twee trainingen voor 750,- en drie voor 1000,-.

Waarom AI niet werkt voor customer journeys

In veel gebieden is AI een geweldige oplossing, waaronder online marketing. Echter is het gezegde “garbage in, garbage out” is nergens toepasbaarder dan in AI. Een simpele analyse van alle beschikbare informatie in de customer journey laat zien dat AI niet de oplossing is voor marketing attributie, of op zijn minst: “AI kan het niet alleen”. 

Deze workshop leert je waarom veel AI oplossingen nog steeds niet werken, en hoe we door logisch nadenken onze klanten weer beter kunnen leren kennen.

De training is geschikt voor iedereen in digital die meer wilt weten over hoe AI soms tot de verkeerde inzichten leidt. Daarnaast gaan we in op hoe je de cus…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Journey, SEO, UX / User Experience Design, Neuromarketing en Microsoft Dynamics AX (ERP).

Indien u zich aanmeldt voor meer dan één training profiteert u van korting! Nu tijdelijk twee trainingen voor 750,- en drie voor 1000,-.

Waarom AI niet werkt voor customer journeys

In veel gebieden is AI een geweldige oplossing, waaronder online marketing. Echter is het gezegde “garbage in, garbage out” is nergens toepasbaarder dan in AI. Een simpele analyse van alle beschikbare informatie in de customer journey laat zien dat AI niet de oplossing is voor marketing attributie, of op zijn minst: “AI kan het niet alleen”. 

Deze workshop leert je waarom veel AI oplossingen nog steeds niet werken, en hoe we door logisch nadenken onze klanten weer beter kunnen leren kennen.

De training is geschikt voor iedereen in digital die meer wilt weten over hoe AI soms tot de verkeerde inzichten leidt. Daarnaast gaan we in op hoe je de customer journey dan wel inzichtelijk maakt, zodat jij voortaan betere resultaten uit jouw marketing campagnes haalt. 

Deze training is opgebouwd uit de volgende onderdelen. 

  • introductie van AI
  • voorbeelden uit het marketing veld
  • Het inzichtelijk maken van de customer journey

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.