Vaardigheidsmodule dienstverlening

Type product
Tijdsduur
Logo van Ocaro BV

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Klantgerichte Communicatie
Ken je het gevoel van langs elkaar heen praten? Is het soms lastig om de daadwerkelijke klantvraag boven tafel te krijgen? Of duurt een klankgesprek voor jouw gevoel te lang? Deze training helpt je om te herkennen waar de verborgen vraag van de klant ligt, hoe je oprecht luistert naar de klant, contact maakt en vlot tot een effectief klantgesprek komt.

Om nu en in de toekomst de burger goed te kunnen helpen, geven we jou in deze module nog meer inzich in jouw talent in klantcontact. En dat niet alleen. Je wordt je meer bewust van jouw communicatiestijl en weet daardoor wat jouw ontwikkelpunten zijn. Uiteraard krijg je ook praktische hantvatten voor en nog beter contact, om dat soms lastige gesprek tóch goed af te ronden. Of om met meer energie jouw werkdag af te sluiten. Jezelf blijven ontwikkelen dus. dAt past bij het vak van dienstverlening en bij jou als professional.

Onderwerpen

De vaardigheidsmodule Dienstverlening bestaat uti 5 dagdelen:

Jouw persoonlijke leerplan
Op dagdeel één maken we kennis met elkaar en zoomen we in op jouw …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Communicatiestijlen, NLP, Effectief communiceren, Communiceren en DISC.

Klantgerichte Communicatie
Ken je het gevoel van langs elkaar heen praten? Is het soms lastig om de daadwerkelijke klantvraag boven tafel te krijgen? Of duurt een klankgesprek voor jouw gevoel te lang? Deze training helpt je om te herkennen waar de verborgen vraag van de klant ligt, hoe je oprecht luistert naar de klant, contact maakt en vlot tot een effectief klantgesprek komt.

Om nu en in de toekomst de burger goed te kunnen helpen, geven we jou in deze module nog meer inzich in jouw talent in klantcontact. En dat niet alleen. Je wordt je meer bewust van jouw communicatiestijl en weet daardoor wat jouw ontwikkelpunten zijn. Uiteraard krijg je ook praktische hantvatten voor en nog beter contact, om dat soms lastige gesprek tóch goed af te ronden. Of om met meer energie jouw werkdag af te sluiten. Jezelf blijven ontwikkelen dus. dAt past bij het vak van dienstverlening en bij jou als professional.

Onderwerpen

De vaardigheidsmodule Dienstverlening bestaat uti 5 dagdelen:

Jouw persoonlijke leerplan
Op dagdeel één maken we kennis met elkaar en zoomen we in op jouw persoonlijke waarden en hoe je die meeneemt in jouw persoonlijke dienstverlening. Samen stellen we je leerdoelen vast voor e module en gaan we aan de slag met je persoonlijke leerplan.

Waardevolle gesprekken voeren

Op dagdeel twee en drie vertalen we je persoonlijke waarden naar de dagelijkse praktijk. Hoe ziet waardevol klantcontact eruit en wat doe jij al goed hierin? En waarin kun je je nog ontwikkelen? Je leer én te werken met een gespreksleidraad én maakt deze persoonlijk. We kijken naar waar jouw talenten liggen en hoe je die in je gesprekken laat terugkomen. We zoomen in op gesprekstechnieken en- vaardigheden die je kunt inzetten om je gesprekken waardevol(ler) te maken.

Omgaan met emoties

Op dagdeel vier en vijf leer je om te gaan met emoties; zowel die van de klant als jezelf. Heo stel je je eigen grenzen en hoe buig je boosheid of frustratie van een klant om in een gesprek? Aan de hand van eigen ingebracht casuïstiek oefen je met een trainingsacteur, zodat je je bewust wordt van je eigen gedrag en dat je ervaart welk effect ander gedrag heeft. 

Examen op de werkvloer

De module wordt afgesloten met een praktijkexamen bij jou op de werkvloer.

Inschrijven kan op de site van de Publieks Academie

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.