Marketing: Digital Marketing
Beschrijving
Na inschrijving van de Award Winning E-learning training Digital Marketing, ontvangt u per e-mail een link om in te loggen in uw leeromgeving waar u een persoonlijk wachtwoord aanmaakt. Eenmaal ingelogd in uw persoonlijke leeromgeving ziet u een overzicht van de cursusonderdelen. Via de inhoudsopgave schakelt u automatisch over naar elk gewenst onderdeel van de training.
Er zit tevens een Voortgangsbewaking bij om eenvoudig te zien hoe ver u bent binnen uw training. U kunt daarbij 1 jaar lang (365 dagen), 24/7 (elke dag en nacht) inloggen om verder te gaan met de training.
Deze Engelstalige training met ondertiteling heeft interactieve, eenvoudig te volgen video's in HD beeldkwaliteit met …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Na inschrijving van de Award Winning E-learning training Digital Marketing, ontvangt u per e-mail een link om in te loggen in uw leeromgeving waar u een persoonlijk wachtwoord aanmaakt. Eenmaal ingelogd in uw persoonlijke leeromgeving ziet u een overzicht van de cursusonderdelen. Via de inhoudsopgave schakelt u automatisch over naar elk gewenst onderdeel van de training.
Er zit tevens een Voortgangsbewaking bij om eenvoudig te zien hoe ver u bent binnen uw training. U kunt daarbij 1 jaar lang (365 dagen), 24/7 (elke dag en nacht) inloggen om verder te gaan met de training.
Deze Engelstalige training met ondertiteling heeft interactieve, eenvoudig te volgen video's in HD beeldkwaliteit met heldere audio kwaliteit. Daarnaast biedt de training Support en/of een Online Mentor aan als u problemen ondervindt. De training is beschikbaar in elke browser voor zowel PC, Mac, Tablet én Smartphone. Dus zelfs via uw mobiel kunt u handig de training volgen.
De training is inclusief lees- en/of praktijkopdrachten met trainingstest, mits noodzakelijk voor de training. Na afronding van de training krijgt u een Certificaat van Deelname en sluit u zich aan bij de reeds duizenden tevreden cursisten.
Meer dan ooit maken mensen gebruik van sociale media. Ze hebben niet alleen contact met vrienden, maar ook met bedrijven. Tegenwoordig verwachten klanten dat bedrijven hen bereiken via sociale media. Als gevolg hiervan geven sociale media bedrijven niet alleen onschatbare klantgegevens, maar bieden ze ook een effectieve manier om producten en diensten te promoten om het bedrijf te laten groeien.
In deze cursus leert u de belangrijkste kenmerken en voordelen van sociale media voor bedrijven, en raakt u bekend met de belangrijkste concepten en terminologie, essentieel om de rol te begrijpen die het kan spelen bij het omgaan met klanten, het bieden van ondersteuning, adverteren en het genereren van zaken . Je leert ook over de meest populaire tools voor sociale media, en hoe personal branding en een actieve community een echte onderscheidende factor voor je organisatie kunnen zijn en hoe het je algemene bedrijfsdoelstellingen kan ondersteunen.
Deze cursus is ontwikkeld in samenwerking met het Digital Marketing Institute.
Cursusinhoud
Digital Marketing: Getting to the Customer
Course: 37 Minutes
- Reaching Today's Consumer
- The Digital Marketing Funnel
- Planning Your Digital Marketing Activities
- Social Media Marketing
- Exercise: Applying Digital Marketing
Search Engine Marketing: Getting Discovered by the Custome
Course: 30 Minutes
- The Urgency and Relevance of Search Marketing
- Onsite Search Engine Optimization
- Offsite Search Engine Optimization
- Search Engine Advertising
- Exercise: Optimizing Search Results
Managing Your Reputation Through Content Marketing and Online
Course: 37 Minutes
- Customer Evaluation and Individualization
- Online PR and Narrative Marketing
- Online PR: Blogs and Communities
- Media, Press Releases, and Brand Protection
- Exercise: Managing Reputation Online
Digital Marketing Partnerships, Sales, and After-sales Processs
Course: 27 Minutes
- Increase Your Sales with Affiliate Marketing
- Leveraging Online Sponsorship and Interactive Ads
- After Sales and Recommendations
- Exercise: Maximizing Sales and After-sales Processes
Specificaties
Taal: Engels
Kwalificaties van de
Instructeur: Gecertificeerd
Cursusformaat en Lengte: Lesvideo's met
ondertiteling, interactieve elementen en opdrachten en testen
Lesduur: 2:11 uur
Voortgangsbewaking: Ja
Toegang tot Materiaal: 365 dagen
Technische Vereisten: Computer of mobiel
apparaat, Stabiele internetverbindingen Webbrowserzoals Chrome,
Firefox, Safari of Edge.
Support of Ondersteuning: Helpdesk en online
kennisbank 24/7
Certificering: Certificaat van deelname in
PDF formaat
Prijs en Kosten: Cursusprijs zonder extra
kosten
Annuleringsbeleid en Geld-Terug-Garantie: Wij
beoordelen dit per situatie
Award Winning E-learning: Ja
Tip! Zorg voor een rustige leeromgeving, tijd
en motivatie, audioapparatuur zoals een koptelefoon of luidsprekers
voor audio, accountinformatie zoals inloggegevens voor toegang tot
het e-learning platform.
Verrijk Uw Carrière met OEM's ICT Trainingen
Waarom kiezen voor
OEM?
Ervaring: Meer dan 20 jaar
expertise in ICT-trainingen.
Uitgebreide Selectie: Meer dan 1000 cursussen van
200 topmerken.
Hoge Tevredenheid: Beoordeeld met een 9.0 op
Springest.
Kwaliteitsgarantie: Gecertificeerde docenten en
award-winning E-learning.
Partnerschappen: Microsoft Partner, EC-Council
Partner, Certiport en Pearson VUE.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.