Marketing: Marketing in the Digital Age

Type product
Niveau

Marketing: Marketing in the Digital Age

OEM Office Elearning Menu NL
Logo van OEM Office Elearning Menu NL
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,7 OEM Office Elearning Menu NL heeft een gemiddelde beoordeling van 8,7 (uit 111 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Bestel deze geweldige, bekroonde Social Media Marketing cursus online, 1 jaar 24/7 toegang tot uitgebreide interactieve video's, toespraken, praktische taken en voortgangsbewaking. Na de cursus ontvang je een certificaat van deelname.

In de huidige zakelijke omgeving is een positieve aanwezigheid op sociale media essentieel voor succes. Iemand hebben die verantwoordelijk is voor online communitybeheer kan ervoor zorgen dat uw online communities het meeste uit uw socialemediamarketing halen.

In deze cursus leert u over de voordelen en mogelijkheden van communitybeheer als onderdeel van uw algehele digitale marketingstrategie. Je onderzoekt de vier pijlers van effectief digitaal communitybeh…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: LinkedIn, Social Media, Sollicitatiegesprek afnemen, Recruitment en Facebook.

Bestel deze geweldige, bekroonde Social Media Marketing cursus online, 1 jaar 24/7 toegang tot uitgebreide interactieve video's, toespraken, praktische taken en voortgangsbewaking. Na de cursus ontvang je een certificaat van deelname.

In de huidige zakelijke omgeving is een positieve aanwezigheid op sociale media essentieel voor succes. Iemand hebben die verantwoordelijk is voor online communitybeheer kan ervoor zorgen dat uw online communities het meeste uit uw socialemediamarketing halen.

In deze cursus leert u over de voordelen en mogelijkheden van communitybeheer als onderdeel van uw algehele digitale marketingstrategie. Je onderzoekt de vier pijlers van effectief digitaal communitybeheer en de elementen die moeten worden opgenomen in de digitale communitybeheerstrategie van je organisatie. Je leert ook overwegingen en best practices voor het monitoren en betrekken van online communities, en je onderzoekt trends op het gebied van digitaal communitybeheer.

Cursusinhoud

Reaching Customers Digitally
Course: 27 Minutes

Rise of the Prosumer
The Zero Moment of Truth
Leading Consumers to Purchases
Developing a Digital Marketing Pla3
Pros and Cons of Social Media Marketing
Marketing through Social Media
Exercise: Reaching Out to Customers Digitally

Helping Customers Find You
Course: 24 Minutes

Getting Noticed through Search Engine Marketing
Onsite SEO: Tags, Names, Images, and Links
Onsite SEO: Formatting, Headlines, and Keywords
Offsite SEO Strategies
Search Engine Advertising Strategies
Exercise: Leveraging Search Engine Marketing

Managing Your Corporate Reputation Online
Course: 28 Minutes

Trends of the Digital Revolution
Intensifying Customer Connection
Reaching Out and Promoting through Online PR
Generating Blog Traffic
Benefiting from Social Communities and Forums
Handling Media Crises
Exercise: Content Marketing and Online PR

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met OEM Office Elearning Menu NL, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.