Telefonische Acquisitie. Nieuwe klanten Acquireren met plezier

Niveau
Tijdsduur
Logo van Tonpeter Spaapen
Opleiderscore: starstarstarstarstar 10 Tonpeter Spaapen heeft een gemiddelde beoordeling van 10 (uit 3 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Telefonische Acquisitie. Nieuwe klanten Acquireren met plezier
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Niels
10
Telefonische Acquisitie. Nieuwe klanten Acquireren met plezier

"Ik mocht de verkooptraining in februari 2013 volgen. Ik ben begin dit jaar begonnen als commercieel medewerker, ik had hier geen ervaring mee en een verkooptraining was dan ook zeer nuttig. Door de training van Ton-Peter ben ik mij comfortabeler gaan voelen met de gesprekken die ik voer aan de telefoon. Ik heb veel tips & tricks gekregen, waardoor ik uiteindelijk beter weet hoe ik een goed gesprek moet voeren. Na de training heeft dit dan ook geresulteerd in gesprekken waarbij ik mijn doel heb bereikt, namelijk het maken van een persoonlijke afspraak. Voor iedereen die succesvol(ler) wilt worden in het telefonisch acquireren, raad ik de cursus van Ton-Peter aan! Zeer leerzaam en alles behalve saai, het enthousiasme van Ton-Peter zorgt ervoor dat je steeds geboeid blijft." - 10-04-2013 08:31

"Ik mocht de verkooptraining in februari 2013 volgen. Ik ben begin dit jaar begonnen als commercieel medewerker, ik had hier geen ervaring me… alles lezen - 10-04-2013 08:31

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Tonpeter Spaapen biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Assen, Den Haag, Hilversum, Rotterdam, Utrecht, Zwolle

Beschrijving

B2B Acquisitie vanuit jouw persoonlijke kracht

Verkoop succes voor uw bedrijf in een business 2 business omgeving wordt bereikt door goede gesprekken. En een goed gesprek wordt gerealiseerd door op het juiste moment de juiste vragen te stellen. Met passie voor je eigen vakgebied, kunde en bedrijfsvoering en begrip tonen voor een ander voordat je begrepen wilt worden creëert de juiste atmosfeer voor een succesvol zakelijk gesprek.

Leer authentiek acquisitie voor nieuwe klanten

Verdubbel je prestaties door planmatig bezig te zijn met nieuwe klanten vinden en dus met acquireren. Hier is een heldere verkoop strategie- en structuur voor nodig en goede gespreksvaardigheden. Deze eendaagse train…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

B2B Acquisitie vanuit jouw persoonlijke kracht

Verkoop succes voor uw bedrijf in een business 2 business omgeving wordt bereikt door goede gesprekken. En een goed gesprek wordt gerealiseerd door op het juiste moment de juiste vragen te stellen. Met passie voor je eigen vakgebied, kunde en bedrijfsvoering en begrip tonen voor een ander voordat je begrepen wilt worden creëert de juiste atmosfeer voor een succesvol zakelijk gesprek.

Leer authentiek acquisitie voor nieuwe klanten

Verdubbel je prestaties door planmatig bezig te zijn met nieuwe klanten vinden en dus met acquireren. Hier is een heldere verkoop strategie- en structuur voor nodig en goede gespreksvaardigheden. Deze eendaagse training geeft je inzichten en handvaten in de succesvolle methodiek van authentieke Acquisitie. Hierbij leer je om vanuit jouw persoonlijke sterkten volgens het DISC profiel, te acquireren.

Ochtend programma: Mind set van de klachtgerichte kampioen

  1. Voorbereiding: Verdien het recht te mogen verkopen aan nieuwe klanten
  2. Bewust worden van jouw (onbewuste) gedrag, vaardigheden en overtuigingen: Wat geloof jij over jezelf?
  3. Verbale en non verbale communicatie & Excellente Fysiologie
  4. Gebruik je talenten met de jouw persoonlijke sterkten DiSC Profiel
  5. Strategische keuze van producten/diensten op markten en klanten
  6. Selecteren van doelgroepen en contactpersonen

Middag programma: Resultaten door focus en skills

  1. Ken de Unieke Aankoop Redenen van jouw product/dienst ipv USP’s
  2. Schrijf en beheers je “Pitch” met waarde creatie voor je klant
  3. De telefoon, het gesprek!
  4. Echt luisteren en horen
  5. Opvangen, meeveren en ombuigen van tegenwerpingen met klant belang als uitgangspunt.
  6. Afspraken maken in de praktijk en je acquisitie en sales plan als onderdeel van je business plan.
  7. Beheers de verhouding tussen kwaliteit en kwantiteit in je salesfunnel en CRM

ONTKETEN JE POTENTIEEL


OJP trainingen zijn vol van energie, humor, interactie en zijn tot stand gekomen vanuit de praktijk. OJP trainers hebben 25 ervaring in senior management in het internationale bedrijfsleven, als ondernemer en trainer. Ze zijn hierdoor zeer ‘hands-on’ en delen resultaten uit eigen praktijk ervaringen op gebied van commercie, leiderschap en communicatie. Natuurlijk geleverd via effectieve didactische methoden.

U wordt getraind om uw talenten te ont-dekken en met focus verder te ontwikkelen. Effectieve communicatie en commercie door Oorspronkelijk Persoonlijk Gedrag en gebruik makend van beproefde methoden als DIsC, MBTI, NLP, NAC, KOLB, GROW. 

Wij inspireren en activeren mensen in persoonlijke ontwikkeling en bekrachtigen organisaties met zakelijke groei.

Wij geloven namelijk in het geweldige potentieel van mensen en zijn optimistisch over de wereld van morgen. Met trainingen, seminars, coaching, consultancy begeleiden wij organisaties in effectief gedrag voor doorbraak resultaten met duurzame voldoening. 

Ontketen Je Potentieel!

10
Gemiddeld cijfer voor Telefonische Acquisitie. Nieuwe klanten Acquireren met plezier
Gebaseerd op 3 ervaringen
starstarstarstarstar
Niels
10
Telefonische Acquisitie. Nieuwe klanten Acquireren met plezier

"Ik mocht de verkooptraining in februari 2013 volgen. Ik ben begin dit jaar begonnen als commercieel medewerker, ik had hier geen ervaring mee en een verkooptraining was dan ook zeer nuttig. Door de training van Ton-Peter ben ik mij comfortabeler gaan voelen met de gesprekken die ik voer aan de telefoon. Ik heb veel tips & tricks gekregen, waardoor ik uiteindelijk beter weet hoe ik een goed gesprek moet voeren. Na de training heeft dit dan ook geresulteerd in gesprekken waarbij ik mijn doel heb bereikt, namelijk het maken van een persoonlijke afspraak. Voor iedereen die succesvol(ler) wilt worden in het telefonisch acquireren, raad ik de cursus van Ton-Peter aan! Zeer leerzaam en alles behalve saai, het enthousiasme van Ton-Peter zorgt ervoor dat je steeds geboeid blijft." - 10-04-2013 08:31

"Ik mocht de verkooptraining in februari 2013 volgen. Ik ben begin dit jaar begonnen als commercieel medewerker, ik had hier geen ervaring me… alles lezen - 10-04-2013 08:31

starstarstarstarstar
Niels van der Kruk
Commercieel medewerker binnendienst
10
Telefonische Acquisitie. Nieuwe klanten Acquireren met plezier

"Ik mocht de verkooptraining van Ton-Peter in februari doorlopen. Dit jaar ben ik begonnen met mijn werk als commercieel medewerker, zonder dat ik daar enige ervaring mee had. Ton-Peter zijn training heeft mij geholpen om comfortabeler te worden met het koud acquireren. Daarnaast heb ik veel tips en tricks gekregen die mij helpen bij het voeren van een gesprek. Een ieder die succesvol(ler) wilt worden in telefonische acquisitie raad ik deze training aan!" - 09-04-2013 09:29

"Ik mocht de verkooptraining van Ton-Peter in februari doorlopen. Dit jaar ben ik begonnen met mijn werk als commercieel medewerker, zonder d… alles lezen - 09-04-2013 09:29

starstarstarstarstar
patrick van zandvoort
directeur
10
Telefonische Acquisitie. Nieuwe klanten Acquireren met plezier

"Wij hebben OJP vorig jaar ingehuurd voor een aantal sessies om onze eigen klanten (accountants en administratiekantoren) te leren bellen op de prospects die wij voor hen genereren. In deze training werd met respect voor ieders achtergrond en met veel humor inzichtelijk gemaakt hoe je structureel en zinvol kunt bellen op prospects, gebruikmakend van een vast stramien enerzijds maar met behoudt van je eigen identiteit. Onze klanten halen nu vele malen beter dan voorheen klanten binnen. Hierdoor blijven zij klant bij ons en zorgen zij voor een gestage groei van hun eigen klantenbestand." - 03-04-2013 12:37

"Wij hebben OJP vorig jaar ingehuurd voor een aantal sessies om onze eigen klanten (accountants en administratiekantoren) te leren bellen op … alles lezen - 03-04-2013 12:37

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.