TVOICE training (Troubleshooting Cisco Unified Communications)

Niveau
Tijdsduur
Logo van One2train

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

One2train biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Amsterdam, Antwerpen, Breda, Brussel, Utrecht

Beschrijving

This Cisco TVOICE course prepares network professionals with the knowledge and skills that are required to troubleshoot Cisco Unified Communications systems and solutions in enterprise, midmarket, and commercial deployments in single-site and multisite environments. The course teaches troubleshooting methodology, triage, resources, tools, and fixes at the integrated system or solution level for Cisco Unified Communications Manager.

 

Course objectives

• Upon completing this course, the learner will be able to meet these overall objectives:
• Describe a systematic methodology to troubleshoot Cisco Unified Communications solutions
• Isolate and troubleshoot reported issues that relate to …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Cisco, Cisco Associate CCNA / CCDA, Cisco Professional (CCDP / CCNP) en Cisco Expert (CCDE / CCIE).

This Cisco TVOICE course prepares network professionals with the knowledge and skills that are required to troubleshoot Cisco Unified Communications systems and solutions in enterprise, midmarket, and commercial deployments in single-site and multisite environments. The course teaches troubleshooting methodology, triage, resources, tools, and fixes at the integrated system or solution level for Cisco Unified Communications Manager.

 

Course objectives

• Upon completing this course, the learner will be able to meet these overall objectives:
• Describe a systematic methodology to troubleshoot Cisco Unified Communications solutions
• Isolate and troubleshoot reported issues that relate to Cisco Unified Communications Manager.
• Diagnose a call setup issue and resolve the issues as you discover or reveal them, given a trouble call for which the source of the problem is unknown.
• Solve the common issues of an SAF-enabled network and CCD.
• Troubleshoot issues that are related to Cisco Unified Communications Manager features and applications.
• Troubleshoot voice quality issues and issues that are related to media resources

 

Knowledge prerequisites
• Working knowledge of converged voice and data networks.
• Working knowledge of the MGCP, SIP, and H.323 and their implementation on Cisco IOS gateways.
• Working knowledge of Cisco Unified Communications Manager, Cisco Unified Communications features and applications, and Cisco IOS voice gateways in a single-site and multisite environment.

 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.