Master of Online Persuasion (Conversie Optimalisatie / Consumenten Psychologie & Online Marketing)

Niveau
Tijdsduur
Logo van Online Dialogue
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 Online Dialogue heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 15 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,3
Gemiddeld cijfer voor Master of Online Persuasion (Conversie Optimalisatie / Consumenten Psychologie & Online Marketing)
Gebaseerd op 3 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_border
Annemieke van Ramshorst
8
Master of Online Persuasion (Conversie Optimalisatie / Consumenten Psychologie & Online Marketing)

"Ontzettende leerzame en vooral leuke cursus. De psychologie achter waarom mensen bepaalde keuzes maken blijft ontzettend interessant, en de voorbeelden van A/B-tests sloten mooi aan op de theorie. Ook was er een informele sfeer. Mijn enige opmerking is dat er wat meer praktijk in had mogen zitten. Bijvoorbeeld dat je voor een cursusdag een "huiswerkopdracht" in moet leveren om die vervolgens samen te bespreken. Dat geeft je net iets meer handvatten om daarna mee verder te gaan. Maar verder top!" - 23-07-2018 13:27

"Ontzettende leerzame en vooral leuke cursus. De psychologie achter waarom mensen bepaalde keuzes maken blijft ontzettend interessant, en de … alles lezen - 23-07-2018 13:27

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Online Dialogue biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Utrecht

Beschrijving

Online Dialogue – Master of Online Persuasion

De kennis van het bekende platform The Wheel of Persuasion is nu beschikbaar in de Master of Online Persuasion! Twee hele dagen over de vijf grootste psychologische concepten.

Je (web) data vertelt je van alles over je klanten en hoe zij zich gedragen. Maar weet je ook waarom? Als je begrijpt waarom je klanten bepaald gedrag vertonen, weet je ook hoe je hier op in kunt spelen. Tijdens de Master of Online Persuasion leer je de belangrijkste theoretische kaders waarmee je het gedrag van je klanten zult doorgronden. Daarnaast leer je meer dan 40 bewezen persuasion technieken en hoe je deze toepast op je eigen websites, apps en sociale media.

5 co…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen voor dit product. Heb jij een vraag? Stuur een e-mail naar info@springest.nl

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Conversie optimalisatie, Psychologie, SEO, Interaction design en Google Analytics.

Online Dialogue – Master of Online Persuasion

De kennis van het bekende platform The Wheel of Persuasion is nu beschikbaar in de Master of Online Persuasion! Twee hele dagen over de vijf grootste psychologische concepten.

Je (web) data vertelt je van alles over je klanten en hoe zij zich gedragen. Maar weet je ook waarom? Als je begrijpt waarom je klanten bepaald gedrag vertonen, weet je ook hoe je hier op in kunt spelen. Tijdens de Master of Online Persuasion leer je de belangrijkste theoretische kaders waarmee je het gedrag van je klanten zult doorgronden. Daarnaast leer je meer dan 40 bewezen persuasion technieken en hoe je deze toepast op je eigen websites, apps en sociale media.

5 concepten uit de Psychologie

  • 1: Hoe bewust zijn wij als mens en wanneer maak je een rationele keuze?
  • 2: Wat zijn de hersenprocessen die de meerderheid van ons gedrag beheersen; ons onderbewuste ‘Systeem 1’?
  • 3: Hoe trek je de aandacht van je bezoekers?
  • 4: Hoe worden de behoeftes en motivaties van je klanten gevormd?
  • 5: Hoe leren consumenten en hoe onthouden ze jouw merk?

Praktische informatie

De totale kosten van de cursus zijn €1495,- (excl. BTW). Dit is inclusief alle lessen, het cursusmateriaal en contact met de leraren gedurende de cursus.

De gehele cursus bestaat uit twee hele dagen. Om de week zal er een nieuwe sessie plaatsvinden. Alle lessen vinden plaats op een woensdag van 9:30 uur tot 16:30 uur in het OD House (St. Jacobsstraat 31 op loopafstand van Utrecht Centraal Station). De groep bestaat uit een minimum van 6 en een maximum van 10 cursisten.

Als de cursist alle lessen heeft afgerond en het examen gehaald heeft ontvangt hij of zij aan het einde van de cursus een Master of Online Persuasion diploma.

Voor wie?

Deze cursus is bedoeld voor iedereen die meer wil leren over de psychologie achter optimalisatie. Wil je begrijpen waarom je klanten zich op een bepaalde manier gedragen en nog belangrijker: hoe jij hier invloed op kunt uit oefenen? Schrijf je dan snel in voor deze verdiepende cursus.

Wil je weten hoe het conversiepercentage effectief kunt laten groeien? Wat jouw data je wil vertellen? Hoe je klanten denken? En welke stappen je moet vervullen als je structureel wilt optimaliseren en een begin wilt maken met A/B testen? Schrijf je dan in voor deze cursus!

8,3
Gemiddeld cijfer voor Master of Online Persuasion (Conversie Optimalisatie / Consumenten Psychologie & Online Marketing)
Gebaseerd op 3 ervaringen
starstarstarstarstar_border
Annemieke van Ramshorst
8
Master of Online Persuasion (Conversie Optimalisatie / Consumenten Psychologie & Online Marketing)

"Ontzettende leerzame en vooral leuke cursus. De psychologie achter waarom mensen bepaalde keuzes maken blijft ontzettend interessant, en de voorbeelden van A/B-tests sloten mooi aan op de theorie. Ook was er een informele sfeer. Mijn enige opmerking is dat er wat meer praktijk in had mogen zitten. Bijvoorbeeld dat je voor een cursusdag een "huiswerkopdracht" in moet leveren om die vervolgens samen te bespreken. Dat geeft je net iets meer handvatten om daarna mee verder te gaan. Maar verder top!" - 23-07-2018 13:27

"Ontzettende leerzame en vooral leuke cursus. De psychologie achter waarom mensen bepaalde keuzes maken blijft ontzettend interessant, en de … alles lezen - 23-07-2018 13:27

starstarstarstarstar_border
Ageeth Balkema
Customer Journey Expert ING
8
Master of Online Persuasion (Conversie Optimalisatie / Consumenten Psychologie & Online Marketing)

"De training heb ik zeer inspirerend en leerzaam gevonden. De theorie die aan de hand van vele praktijkvoorbeelden uit de werkomgeving van de trainers gedeeld wordt, kan ook goed vertaald worden naar andere vormen van communicatie, denk aan brieven en inboxberichten. Combinatie van theorie, concrete praktijkvoorbeelden en met eigen materiaal oefenen zorgt voor directe toepassing in eigen werkwereld. " - 17-07-2018 15:40

"De training heb ik zeer inspirerend en leerzaam gevonden. De theorie die aan de hand van vele praktijkvoorbeelden uit de werkomgeving van de… alles lezen - 17-07-2018 15:40

starstarstarstarstar_half
Ruben Teunissen
CRO Specialist
9
Master of Online Persuasion (Conversie Optimalisatie / Consumenten Psychologie & Online Marketing)

"Een theoretisch goed onderbouwde opleiding, waarmee je in de praktijk goed uit de voeten kunt. Het heeft mij input gegeven voor het bedenken van A/B testen. Kortom: een enorme aanrader!" - 16-07-2018 14:14

"Een theoretisch goed onderbouwde opleiding, waarmee je in de praktijk goed uit de voeten kunt. Het heeft mij input gegeven voor het bedenken… alles lezen - 16-07-2018 14:14

Er zijn nog geen veelgestelde vragen voor dit product. Heb jij een vraag? Stuur een e-mail naar info@springest.nl

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Online Dialogue, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.