Communicatie- en Gesprekstechniek

Niveau
Tijdsduur

Communicatie- en Gesprekstechniek

Onsite Academy
Logo van Onsite Academy

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Deze training Communicatie- en Gesprekstechnieken is bestemd voor iedereen die beroepsmatig gesprekken moet voeren, waarbij het uiteindelijke resultaat belangrijk is. 

In deze eendaagse training leren de deelnemers beter en effectiever te communiceren, met zo weinig mogelijk ruis. In de training worden alle belangrijke theorieën rond communicatie en gesprektechniek behandeld. Je leert op respectvolle, gestructureerde en resultaatgerichte wijze gesprekken te voeren die bijdragen aan het behoud en de verdieping van een relatie. De theorie wordt verlevendigd door tal van oefeningen, zowel individueel als in groepsverband. 

Na afloop van deze training:  

  • heb je goed inzicht in de verschillende …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Deze training Communicatie- en Gesprekstechnieken is bestemd voor iedereen die beroepsmatig gesprekken moet voeren, waarbij het uiteindelijke resultaat belangrijk is. 

In deze eendaagse training leren de deelnemers beter en effectiever te communiceren, met zo weinig mogelijk ruis. In de training worden alle belangrijke theorieën rond communicatie en gesprektechniek behandeld. Je leert op respectvolle, gestructureerde en resultaatgerichte wijze gesprekken te voeren die bijdragen aan het behoud en de verdieping van een relatie. De theorie wordt verlevendigd door tal van oefeningen, zowel individueel als in groepsverband. 

Na afloop van deze training:  

  • heb je goed inzicht in de verschillende communicatie- en gesprekstechnieken;
  • ben je in staat verschillende belangen en uitgangspunten te (h)erkennen;
  • gesprekken voeren op basis van overeenkomstige belangen;
  • ben je in staat effectief vragen te stellen, te luisteren en feedback te geven;
  • ben je in staat op juiste wijze om te gaan met weerstand en conflicten;
  • weet je interventie- en beïnvloedingsstrategieën toe te passen.  

Onsite Academy, dé opleider voor technische managers en professionals

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.