business

Ook voor leren in je organisatie

Social learning met collega's.

14 Supervisie trainingen, cursussen & opleidingen

Bekijk ook: Begeleidingskunde, Leidinggeven, Teamcoaching, Lerarenopleiding / Docentenopleiding en Coachend Leidinggeven.

Bekijk ook: Begeleidingskunde, Leidinggeven en Teamcoaching.

check_box_outline_blank

Supervisie voor Coaches

Logo van Associatie voor Coaching

De vraag naar ervaren De vraag naar ervaren, professionele begeleidingdeskundigen zoals supervisoren en coaches groeit nog steeds. In organ…

check_box_outline_blank

Begeleidingskunde: Supervisie en Coaching

Logo van HanzePro, Hanzehogeschool Groningen

Ook bent u op de hoogte van andere begeleidingsmethoden en kunt u de supervisie- en coachmethodiek van de andere begeleidingsmethodieken ond…

check_box_outline_blank

Ervaringsgericht Supervisor

Logo van Kempler Instituut Nederland
Startgarantie
date_rangeSeptember 2020 in Utrecht

Duur en locatie Twee jaar, 10 opleidingsdagen per jaar te Utrecht Doelgroep De opleiding Ervaringsgericht Supervisor is bedoeld voor ervare…

check_box_outline_blank

Mbo-4 Supervisor Logistiek

Logo van Spring Instituut
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 39 andere regio's

Wat ga je doen? In deze opleiding leer je meer over het begeleiden en beoordelen van medewerkers. Aan het eind van de opleiding ben je in s…

check_box_outline_blank

Supervisie voor leidinggevenden

Logo van Trackselling

Supervisie wat is het? “Van en met gelijkgestemde leidinggevenden leren ter vergroting van jouw authenticiteit en professionele effectivite…

check_box_outline_blank

Supervisorenopleiding

Logo van Hogeschool Utrecht
placeUtrecht

Werk jij in de zorg, hulpverlening, het onderwijs of management, of heb je een eigen praktijk? En vind jij het een uitdaging om je medewerk…

check_box_outline_blank

Professionele Coach Supervisie Teamcoach opleiding

Logo van Training & Coaching Square

Een professionele coach blijft voortdurend in beweging en zoekt daarbij zelf ook externe klankborden. Echter, met wie kan je bespreken wat …

check_box_outline_blank

Supervisor voor vertrouwenspersonen

Logo van Vertrouw Je VertrouwensPersoon
placeDen Haag en Zoetermeer

In de comfortabele studieruimte van de Huisacademie van Vertrouw Je VertrouwensPersoon ontvangen wij u graag voor de unieke 2 daagse studie…

check_box_outline_blank

Professionele Coach Supervisie - Engels

Logo van Training & Coaching Square

Een professionele coach blijft voortdurend in beweging en zoekt daarbij zelf ook externe klankborden. Echter, met wie kan je bespreken wat …

check_box_outline_blank

Professionele Coach Supervisie

Logo van Training & Coaching Square

Vaak leren we uit coachmomenten die niet optimaal verliepen, soms leggen we de lessen onbewust naast ons neer. Redenen om ‘niet te leren’ z…

check_box_outline_blank

Supervisie in opleiding en beroep

Logo van YouBeDo

Supervisie heeft zich in de afgelopen decennia in Nederland ontwikkeld tot de belangrijkste begeleidingsmethodiek in de opleiding en verder…

check_box_outline_blank

Theorie en praktijk van supervisie in de ggz

Logo van YouBeDo

Supervisie is een vak apart en van een supervisor mag worden verwacht dat deze niet alleen kundig en ervaren is als therapeut, maar ook did…

check_box_outline_blank

Non-verbale werkvormen in supervisie en coaching

Logo van YouBeDo

Onze non-verbale taal geeft veel informatie over hoe we ons verhouden tot een bepaald onderwerp en tot onze gesprekspartner(s) of ons publi…

check_box_outline_blank

Handboek supervisie en intervisie

Logo van YouBeDo

Je hebt een vak geleerd (psychotherapie, personeelswerk, maatschappelijk werk, management consultancy) en je gaat professioneel met je clië…

Training Supervisie

Als je een leidinggevende rol vervult, of deze wilt gaan vervullen, is het belangrijk dat je over de juiste vaardigheden beschikt om effectief te communiceren en aan te sturen. Een training Supervisie kan je helpen om deze vaardigheden bij te schaven en te verbeteren.

Wat leer je in een training Supervisie?

Je leert de volgende vaardigheden:

  • Mensen stimuleren en motiveren
  • Feedback geven en ontvangen
  • Herkennen en erkennen van kwaliteiten
  • Herkennen en anticiperen op valkuilen
  • Beoordelen en het gesprekken voeren met medewerkers
  • Omgaan met weerstand vanuit de organisatie
  • Helder communiceren