De menselijke factor│Begrijpen en begrepen worden│Leidinggeven│Management│Assertiviteit│Mensenkennis│Communicatie│Conflict
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Optimum Performance verzorgt al sinds 1989 trainingen en cursussen gericht op het bedrijfsleven. De door ons ontwikkelde trainingen zijn inmiddels door diverse trainingsbureaus overgenomen. Ons streven is bedrijven en organisaties de gereedschappen te bieden om op een hoger plan te komen. Wij doen dit door vooraf een duidelijke analyse te maken van de eventuele knelpunten waardoor we zeer gericht oplossingen kunnen bieden door middel van individuele praktijkgerichte cursussen.
Een workshop over begrijpen en begrepen worden
Hoe kunt u met mensen samenwerken als u ze niet begrijpt?
Hoe houdt u klanten en medewerkers tevreden en enthousiast?
Wordt uw boodschap soms verkeerd geïnterpreteerd of uitgelegd?
Wilt u meer grip op het voorspellen van gedrag van anderen?
U leert meer vat te krijgen op de menselijke factor waardoor er een productievere omgeving wordt gecreërd. U zult uw communicatieve vaardigheden verbeteren, wat resulteert in kwalitatief hoge communicatie.
Globale inhoud:
- Het creëren van wederzijds begrip door communicatie
- Een overzicht van alle voorkomende emoties en de kunst van het voorspellen van menselijk gedrag
- Hoe verandert u de houding va…

Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Optimum Performance verzorgt al sinds 1989 trainingen en cursussen gericht op het bedrijfsleven. De door ons ontwikkelde trainingen zijn inmiddels door diverse trainingsbureaus overgenomen. Ons streven is bedrijven en organisaties de gereedschappen te bieden om op een hoger plan te komen. Wij doen dit door vooraf een duidelijke analyse te maken van de eventuele knelpunten waardoor we zeer gericht oplossingen kunnen bieden door middel van individuele praktijkgerichte cursussen.
Een workshop over begrijpen en begrepen worden
Hoe kunt u met mensen samenwerken als u ze niet begrijpt?
Hoe houdt u klanten en medewerkers tevreden en enthousiast?
Wordt uw boodschap soms verkeerd geïnterpreteerd of uitgelegd?
Wilt u meer grip op het voorspellen van gedrag van anderen?
U leert meer vat te krijgen op de menselijke factor
waardoor er een productievere omgeving wordt gecreërd. U zult uw
communicatieve vaardigheden verbeteren, wat resulteert in
kwalitatief hoge communicatie.
Globale inhoud:
- Het creëren van wederzijds begrip door communicatie
- Een overzicht van alle voorkomende emoties en de kunst van het voorspellen van menselijk gedrag
- Hoe verandert u de houding van andere mensen
- Problemen sneller observeren en aanpakken
- Communicatiestoornissen herkennen en behandelen
- Goede coaching op uw manier van communiceren
- De meest effectieve wijze van conflicthantering
- Meer zelfvertrouwen krijgen
Eindresultaat: Na deze workshop bent u in staat om
communicatie gericht te gebruiken om problemen op te lossen, om
medewerking te verkrijgen en bent u in staat met succes om te gaan
met eigen emoties en die van anderen.
Kortom: Een 5-daagse workshop (werken dus...) die opgebouwd is uit stukjes theorie afgewisseld met praktijkoefeningen met veel interactie tussen de trainer en de deelnemers en tussen de deelnemers onderling.
Cursusduur: 5 dagen (1 vaste dag per week in groepsverband)
Tijden: 10:00 tot 17:00. Dit is inclusief een heerlijke lunch.
Wanneer: in overleg
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.