Training Advocaat en Ondernemer
Startdata en plaatsen
OSR Juridische Opleidingen biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Utrecht
Beschrijving
Leer nog beter netwerken op basis van jouw persoonlijke stijl
Programma
9.30 -11.00 leerdoelen en motivatie
leerdoelen en verwachtingen
attitude en motivatie
11.15 12.45 Account management
Mindset, motivatie en attitude
Strategische positionering, doelgroepselectie, accountmanagement
Hoe intern en extern te organiseren?
13.30 15.15 Relatieontwikkeling en klantgerichtheid
Persoonlijke communicatie- en gedragsstijlen
Gespreksvaardigheden
Oog voor de juiste gesprekspartners bij de clint
15.30 17.00 Persoonlijke profilering
Overwinnen van persoonlijke barrires
Effectief netwerken, afspraken maken, het eerste gesprek
Profileren van jezelf/je kantoor als trusted advisor
…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Leer nog beter netwerken op basis van jouw persoonlijke stijl
Programma
9.30 -11.00 leerdoelen en motivatie
leerdoelen en verwachtingen
attitude en motivatie
11.15 12.45 Account management
Mindset, motivatie en attitude
Strategische positionering, doelgroepselectie,
accountmanagement
Hoe intern en extern te organiseren?
13.30 15.15 Relatieontwikkeling en klantgerichtheid
Persoonlijke communicatie- en gedragsstijlen
Gespreksvaardigheden
Oog voor de juiste gesprekspartners bij de clint
15.30 17.00 Persoonlijke profilering
Overwinnen van persoonlijke barrires
Effectief netwerken, afspraken maken, het eerste gesprek
Profileren van jezelf/je kantoor als trusted advisor
17.00 netwerkborrel
Breng het geleerde in de praktijk tijdens de afsluitende borrel
Training aangaan en behoud van klantrelaties
Dit trainingsprogramma biedt houvast voor iedere advocaat die zich
als ondernemer wil ontwikkelen om daarmee een stabiele praktijk te
bouwen. Het ondernemen wordt in het juiste perspectief geplaatst en
de training helpt je vaardigheden te ontwikkelen die je helpen om
met vertrouwen aan cliëntrelaties te werken.
Een advocaat kan niet alleen bestaan op basis van de kwaliteit van
het juridisch advies. In iedere adviespraktijk is het opbouwen en
onderhouden van (nieuwe) relaties onderdeel van het werk van de
adviseur, dus ook in de advocatuur.
Tijdens de opleiding tot advocaat wordt er weinig tot geen aandacht
besteed aan het opbouwen, onderhouden en behouden van relaties. Dat
terwijl jouw relatie met de cliënt een essentieel onderdeel is van
een stabiele praktijk, ook als je op een (groter) kantoor werkt.
Relaties aangaan en uitbouwen, leer je daarom in deze training. Hoe
ga jij om met zakelijke relaties? Wat motiveert je en wat belemmert
je? Wat ga je doen en vooral hoe ga je dat doen? De training
aangaan en behoud van klantrelaties voor advocaten besteedt
aandacht aan de structuur van je aanpak en het ontwikkelen van een
stijl
Datum: 12 juni 2023 10:00-17:00
WO
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.