W02-1 Rijoptimalisatie

De producten van de aanbieder Osseforth Opleidingen zijn helaas niet meer beschikbaar op Springest. Bekijk hieronder enkele alternatieven:

8,4
Gemiddeld cijfer voor W02-1 Rijoptimalisatie
Gebaseerd op 43 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
check_box_outline_blank

Vakman Verkeersmaatregelen BRL9101

Logo van Rovae opleidingen
|META_INFO|

Vakman Tijdelijke Verkeersmaatregelen BRL 9101 (opleidingsduur 2 dagen) De opleiding is bestemd voor deelnemers die zelfstandig werkzaamhed…

check_box_outline_blank

ADR-certificaat Basis + Tank + Klasse 1 + 7 Verlenging U100-2

Logo van Ito Opleidingen
|META_INFO|

Met het ADR-basiscertificaat met de aanvulling tank mag de chauffeur verpakte en losgestorte gevaarlijke stoffen en gevaarlijke stoffen in …

check_box_outline_blank

ADR-certificaat Basis + Tank Initieel U01-4

Logo van Ito Opleidingen
|META_INFO|

Met het ADR-basiscertificaat met de aanvulling tank mag de chauffeur verpakte en losgestorte gevaarlijke stoffen en gevaarlijke stoffen in …

check_box_outline_blank

ADR-certificaat Basis + Tank Verlenging U100-2

Logo van Ito Opleidingen
|META_INFO|

Met het ADR-basiscertificaat met de aanvulling tank mag de chauffeur verpakte en losgestorte gevaarlijke stoffen en gevaarlijke stoffen in …

check_box_outline_blank

ADR-certificaat Basis + Tank + Klasse 1 + 7 Initieel U01-4

Logo van Ito Opleidingen
|META_INFO|

Met het ADR-basiscertificaat + Tank en Klasse 1&7 mag de chauffeur verpakte/losgestorte gevaarlijke stoffen, gevaarlijke stoffen in tanks/t…

check_box_outline_blank

ADR-certificaat Basis Initieel U01-4

Logo van Ito Opleidingen
|META_INFO|

Chauffeurs die gevaarlijke stoffen boven de vastgestelde hoeveelheden vervoeren, moeten een ADR-basiscertificaat bezitten. De chauffeur mag…

check_box_outline_blank

ADR-certificaat Basis Verlenging U100-2

Logo van Ito Opleidingen
|META_INFO|

Chauffeurs die gevaarlijke stoffen boven de vastgestelde hoeveelheden vervoeren, moeten een ADR-basiscertificaat bezitten. De chauffeur mag…

check_box_outline_blank

Praktijkdag Nascholing W02-1 Rijoptimalisatie I - Defensief Rijden

Logo van Ito Opleidingen
|META_INFO|

De rijtraining is bedoeld voor chauffeurs, ter voorkoming van kosten door slijtage of schade. Met deze rijtraining vergroot de chauffeur zi…

check_box_outline_blank

Reachtruck - Basis - alleen praktijk (her-examen)

Logo van Jonkman Opleidingen
|META_INFO|

Volg deze basistraining reachtruck en leer d.m.v. theorie- en praktijklessen hoe je veilig met een reachtruck kan werken en behaal jouw rea…

check_box_outline_blank

Chauffeursdag (U24)

Logo van TA Nederland
|META_INFO|

Chauffeursdag Het doel van deze training is schade- en ongeval preventie, de professionaliteit van de chauffeur verbeteren, voertuigkennis-…

starstarstarstarstar
Anoniem
10
warning W02-1 Rijoptimalisatie is niet meer beschikbaar

"Het was een prettige dag en fijn om zaken te kunnen bijspijkeren en te leren hoe zuinig te kunnen rijden in het hedendaagse verkeer. Ook werd kort aandacht besteed aan verkeersregels, wat erg handig is na een aantal jaar" - 06-11-2016 00:00

"Het was een prettige dag en fijn om zaken te kunnen bijspijkeren en te leren hoe zuinig te kunnen rijden in het hedendaagse verkeer. Ook wer… alles lezen - 06-11-2016 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
warning W02-1 Rijoptimalisatie is niet meer beschikbaar

"Ik kan er niets anders van maken dan geldklopperij en het weg gooien van onze kostbare tijd.
Daar kunnen jullie trouwens niets aan doen" - 17-10-2016 00:00

"Ik kan er niets anders van maken dan geldklopperij en het weg gooien van onze kostbare tijd. Daar kunnen jullie trouwens niets aan doen " - 17-10-2016 00:00

starstarstarstar_halfstar_border
Anoniem
7
warning W02-1 Rijoptimalisatie is niet meer beschikbaar

"prima training, voor het eerst op een trekker oplegger automaat gereden, terwijl ik al meer dan 15 jaar vrachtwagen rij, ook rijden met een lift-as omhoog en de reactie van de auto en draaicirkel was interessant, en het heuvelland doorkruist waarbij je vanuit de cabine een prachtig uitzicht hebt (met mijn rijstijl)." - 12-09-2016 00:00

"prima training, voor het eerst op een trekker oplegger automaat gereden, terwijl ik al meer dan 15 jaar vrachtwagen rij, ook rijden met een … alles lezen - 12-09-2016 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
warning W02-1 Rijoptimalisatie is niet meer beschikbaar

"Het was zeer leerzaam. Eerst een aantal dingen die veranderd zijn in het verkeer en regelgeving. Ook het zuiniger rijden werd besproken. Daarna eerst een rondje rijden op de voor mij normale oude manier. Daarna een goed verzorgde lunch. Na de pauze het zuinige rijden onder begeleiding van een altijd rustig blijvende en goed uitleggende rijinstructeur Mike. Veel dingen weer bijgeleerd. " - 02-09-2016 00:00

"Het was zeer leerzaam. Eerst een aantal dingen die veranderd zijn in het verkeer en regelgeving. Ook het zuiniger rijden werd besproken. Da… alles lezen - 02-09-2016 00:00

starstarstarstarstar
Jan Arets
Beroepschauffeur
10
warning W02-1 Rijoptimalisatie is niet meer beschikbaar

"zeer goede ervaring. Uitstekende instructeur. Geduldig en vakbekwame uitleg. Een aanrader voor elke bestuurder." - 02-09-2016 00:00

"zeer goede ervaring. Uitstekende instructeur. Geduldig en vakbekwame uitleg. Een aanrader voor elke bestuurder. " - 02-09-2016 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
warning W02-1 Rijoptimalisatie is niet meer beschikbaar

"Mijn training bij Osseforth voor code95 heb ik als zeer prettig ervaren.
Docenten die het leuk brengen,en weten waar ze het over hebben.
Duidelijk antwoord geven op eventuele vragen die gesteld worden.
De dagen dat ik de training heb gedaan zijn heel leuk en eigenlijk te snel voorbij gegaan.
Ik zal in de toekomst indien nodig zeer zeker hier weer terug gaan als ik aan vernieuwing van code95 toe ben." - 31-08-2016 00:00

"Mijn training bij Osseforth voor code95 heb ik als zeer prettig ervaren. Docenten die het leuk brengen,en weten waar ze het over hebben. Dui… alles lezen - 31-08-2016 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
warning W02-1 Rijoptimalisatie is niet meer beschikbaar

"Mijn ervaring is positief, leerzame opfriscursus door ervaren instructeur. Aanrader voor iedere chauffeur." - 30-08-2016 00:00

"Mijn ervaring is positief, leerzame opfriscursus door ervaren instructeur. Aanrader voor iedere chauffeur. " - 30-08-2016 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
warning W02-1 Rijoptimalisatie is niet meer beschikbaar

"Zeer duidelijke les erg leerzaam. Liefste zouden meer van zulke lessen moeten worden gegeven.
Vriendelijke " - 26-08-2016 00:00

"Zeer duidelijke les erg leerzaam. Liefste zouden meer van zulke lessen moeten worden gegeven. Vriendelijke " - 26-08-2016 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
warning W02-1 Rijoptimalisatie is niet meer beschikbaar

"Bij deze wil ik julie bedanken voor de goede uitleg en prettige samenwerking tijdens de praktijkles code 95" - 24-08-2016 00:00

"Bij deze wil ik julie bedanken voor de goede uitleg en prettige samenwerking tijdens de praktijkles code 95 " - 24-08-2016 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
warning W02-1 Rijoptimalisatie is niet meer beschikbaar

"Ik vond de training erg interessant en leerzaam m.n. voor chauffeurs die al lang hun rijbewijs hebben en op een totaal andere manier hebben leren rijden." - 18-08-2016 00:00

"Ik vond de training erg interessant en leerzaam m.n. voor chauffeurs die al lang hun rijbewijs hebben en op een totaal andere manier hebben … alles lezen - 18-08-2016 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
warning W02-1 Rijoptimalisatie is niet meer beschikbaar

"Ben zelf ook zelfstandig maar moet zeggen dat het zeer goed was gepresenteerd door de man die alles uitlegde" - 10-08-2016 00:00

"Ben zelf ook zelfstandig maar moet zeggen dat het zeer goed was gepresenteerd door de man die alles uitlegde " - 10-08-2016 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
warning W02-1 Rijoptimalisatie is niet meer beschikbaar

"goed geeft goed les ziet alles en toch gezellig de beste van de 5 lessen die ik heb gehad houd hem goed in eere" - 03-08-2016 00:00

"goed geeft goed les ziet alles en toch gezellig de beste van de 5 lessen die ik heb gehad houd hem goed in eere " - 03-08-2016 00:00

starstarstarstarstar
Anoniem
10
warning W02-1 Rijoptimalisatie is niet meer beschikbaar

"voor mij persoonlijk als leerzaam ervaren en zeker de buiten de cursus om behandelde vragen en in de praktijk nog nader toegelicht,duidelijk leerzaam en leuke dag." - 27-07-2016 00:00

"voor mij persoonlijk als leerzaam ervaren en zeker de buiten de cursus om behandelde vragen en in de praktijk nog nader toegelicht,duidelijk… alles lezen - 27-07-2016 00:00

starstarstarstar_borderstar_border
Anoniem
6
warning W02-1 Rijoptimalisatie is niet meer beschikbaar

"Leerstof was minder. Niet van toegevoegde waarde in mijn bedrijfstak.Instructeurs waren uitstekend en heel bekwaam. " - 16-07-2016 00:00

"Leerstof was minder. Niet van toegevoegde waarde in mijn bedrijfstak.Instructeurs waren uitstekend en heel bekwaam. " - 16-07-2016 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
warning W02-1 Rijoptimalisatie is niet meer beschikbaar

"als het dan toch moet , kun je beter bij een goede rijschool zoals Osseforth terecht.
ik heb verder geen vergelijk materiaal , het is mijn eerste curcus, echter bij osseforth kun je op een toch leerzame maar luchtige manier je CODE 95 behalen " - 14-07-2016 00:00

"als het dan toch moet , kun je beter bij een goede rijschool zoals Osseforth terecht. ik heb verder geen vergelijk materiaal , het is mijn e… alles lezen - 14-07-2016 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
warning W02-1 Rijoptimalisatie is niet meer beschikbaar

"Goed geregeld allemaal en leuke omgang......catering perfect geregeld....zal het absoluut verder vertellen" - 04-07-2016 00:00

"Goed geregeld allemaal en leuke omgang......catering perfect geregeld....zal het absoluut verder vertellen " - 04-07-2016 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
warning W02-1 Rijoptimalisatie is niet meer beschikbaar

"Zeer leerzaam, toch weer een keer op de feiten gedrukt, zeker te gebruiken in de praktijk, maar ook vooral een leuke dag." - 29-06-2016 00:00

"Zeer leerzaam, toch weer een keer op de feiten gedrukt, zeker te gebruiken in de praktijk, maar ook vooral een leuke dag. " - 29-06-2016 00:00

starstarstarstar_borderstar_border
Anoniem
6
warning W02-1 Rijoptimalisatie is niet meer beschikbaar

"was een positieve ervaring werden dingingen verteld die ik niet wist .
de theorie was helder en duidelijk
de praktijk was ook verhelderend" - 29-06-2016 00:00

"was een positieve ervaring werden dingingen verteld die ik niet wist . de theorie was helder en duidelijk de praktijk was ook verhelderend " - 29-06-2016 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
warning W02-1 Rijoptimalisatie is niet meer beschikbaar

"leerzaam en behulpzaam voor alle dag. prima dag " - 21-06-2016 00:00

"leerzaam en behulpzaam voor alle dag. prima dag " - 21-06-2016 00:00

starstarstarstarstar_border
Anoniem
8
warning W02-1 Rijoptimalisatie is niet meer beschikbaar

"Zoals vooraf al verwacht was het voor mij een leuke dag omdat ik tien jaar geleden bij dezelfde instructeur het c-e rijbewijs heb gehaald. Het was leuk om na zo een lange tijd weer eens op de vingers getikt te worden in en na bepaalde situaties. " - 09-06-2016 00:00

"Zoals vooraf al verwacht was het voor mij een leuke dag omdat ik tien jaar geleden bij dezelfde instructeur het c-e rijbewijs heb gehaald. H… alles lezen - 09-06-2016 00:00