Telefoontraining 'Overtref de verwachting van klanten'
"weer eens wat anders! Met collega's mystery shoppen! Ook het onderdeel klanten verrassen vond ik erg leuk. Klanten reageren erg leuk en verrast. Pieter traint op een inspirerende en toegankelijke manier. Aanrader!" - 22-06-2015 18:23
"weer eens wat anders! Met collega's mystery shoppen! Ook het onderdeel klanten verrassen vond ik erg leuk. Klanten reageren erg leuk en verr… alles lezen - 22-06-2015 18:23
Startdata en plaatsen
Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze training
Beschrijving
Bij 'Overtref-de-verwachting' gaat het om net even dat stukje extra, waardoor je de klant op een positieve manier uit balans brengt. Iets doen wat een klant niet verwacht, leidt tot langdurige klantrelaties die meer omzet genereren en klanten die je actief aanbevelen.
Telefoontraining 'Overtref de verwachting van je klant'
Interactieve, intensieve en verrassende telefoontraining. Het overtreffen van de verwachting van klanten aan de telefoon doe je door:
- je bewust te zijn van 'klantbeleving'
- de mentaliteit om net even iets extra's voor je klant te willen doen
- te laten merken dat je betrokken bent bij je bedrijf, je klant en dat je plezier hebt in je werk
- te laten blijken dat je over de vaardigheden beschikt om je klant te helpen op een professionele, klantgerichte manier, die bij jou als persoon past.
Deze praktijkgerichte training laat je anders denken over klanten: wat ze verwachten, waarom ze die verwachting hebben, waarom die soms niet overe…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Bij 'Overtref-de-verwachting' gaat het om net even dat stukje extra, waardoor je de klant op een positieve manier uit balans brengt. Iets doen wat een klant niet verwacht, leidt tot langdurige klantrelaties die meer omzet genereren en klanten die je actief aanbevelen.
Telefoontraining 'Overtref de verwachting van je klant'
Interactieve, intensieve en verrassende telefoontraining. Het overtreffen van de verwachting van klanten aan de telefoon doe je door:
- je bewust te zijn van 'klantbeleving'
- de mentaliteit om net even iets extra's voor je klant te willen doen
- te laten merken dat je betrokken bent bij je bedrijf, je klant en dat je plezier hebt in je werk
- te laten blijken dat je over de vaardigheden beschikt om je klant te helpen op een professionele, klantgerichte manier, die bij jou als persoon past.
Deze praktijkgerichte training laat je anders denken over klanten: wat ze verwachten, waarom ze die verwachting hebben, waarom die soms niet overeenkomt met de realiteit en waarom een klant zo graag 'gehoord' wil worden. Wanneer je begint met de juiste mindset, gaat het je veel gemakkelijker af om de vaardigheden die je leert, in je gesprekken toe te passen.
Herkenbaar
Omdat elke training tot in detail is afgestemd op jouw bedrijf, jouw werkzaamheden en jouw klanten, zul je elke oefening direct herkennen. Daardoor zie je ook direct hoe je jezelf kunt verbeteren. Vaardigheden waaraan in deze training wordt gewerkt, hebben altijd betrekking op klantgesprekken per telefoon:
- Hoe geef ik mijn klanten aan de telefoon aandacht, een gevoel van 'welkom' en gastvrijheid?
- Hoe zorgen we met ons team / bedrijf voor een eenduidige, professionele uitstraling aan de telefoon?
- Hoe stel ik de vraag van de klant centraal en zorg ik ervoor dat ik de klant precies kan aanbieden wat hij nodig heeft?
- Hoe zorg ik ervoor dat de klant zich beluisterd voelt en weet dat ik hem goed begrijp?
- Hoe kan ik de klant maximaal ontzorgen door wat extra's voor hem te doen?
- Wat kan ik doen in mijn telefoongesprekken om mijn klant aan mijn organisatie te binden?
- Hoe ga ik om met een klant die boos of geirriteerd is?
- Hoe zet ik ontevredenheid om in loyaliteit?
- Wat kan ik doen om mijn telefoongesprekken efficienter te laten verlopen, zodat ik meer kan doen op een dag?
- Hoe zorg ik ervoor dat de klant concreet toezegging doet voor een aankoopbeslissing?
- Hoe kan ik cross-selling op een dusdanig manier toepassen dat het bij mij past en dat de klant het ervaart als 'meedenken'?
Training voortzetten op de werkplek
Omdat het effect van een training pas blijkt in de praktijk van alledag, begeleiden wij je na de training op jouw werkplek. We oefenen dan samen het geleerde uit de training en kijken hoe jij dit kunt vertalen naar jouw werk en jouw klanten. Op een manier die bij jou past. Want pas als iets uit jouzelf komt, komt het autenthiek over en heeft het maximaal effect!
"weer eens wat anders! Met collega's mystery shoppen! Ook het onderdeel klanten verrassen vond ik erg leuk. Klanten reageren erg leuk en verrast. Pieter traint op een inspirerende en toegankelijke manier. Aanrader!" - 22-06-2015 18:23
"weer eens wat anders! Met collega's mystery shoppen! Ook het onderdeel klanten verrassen vond ik erg leuk. Klanten reageren erg leuk en verr… alles lezen - 22-06-2015 18:23
"Het manier waarop je meteen datgene wat je hebt geleerd kan beoefenen en evalueren is heel fijn. Pieter Gilhuis geeft oprecht en opbouwende feedback op de punten die verbeterd kunnen worden en geeft tips die voor jou van toepassing zijn. " - 13-04-2015 07:17
"Het manier waarop je meteen datgene wat je hebt geleerd kan beoefenen en evalueren is heel fijn. Pieter Gilhuis geeft oprecht en opbouwende … alles lezen - 13-04-2015 07:17
"Een training van Pieter Gilhuis is een feestje. Goed opgezet, veel praktijksimulaties, mooie huis, tuin en keukenvoorbeelden, zodat je het snapt! Hij weet met zijn enthousiasme en humor anderen te inspireren en te motiveren om net dat stapje extra te doen. Een aanrader!" - 03-12-2014 09:08
"Een training van Pieter Gilhuis is een feestje. Goed opgezet, veel praktijksimulaties, mooie huis, tuin en keukenvoorbeelden, zodat je het s… alles lezen - 03-12-2014 09:08
"Een heel fijne training! Door kleine zaken anders aan te pakken en te bekijken kan je echt de verwachting overtreffen bij je klanten. Het enthousiasme van de trainer zorgt ervoor dat je onmiddellijk zin hebt om aan de slag te gaan met de tips en tricks, waardoor je ook onmiddellijk merkt wat het effect is op je klanten. Een absolute aanrader! " - 03-12-2014 07:40
"Een heel fijne training! Door kleine zaken anders aan te pakken en te bekijken kan je echt de verwachting overtreffen bij je klanten. Het en… alles lezen - 03-12-2014 07:40
"Inmiddels hebben we met ons hele team een maatwerkprogramma doorlopen en ik moet zeggen: jullie hebben mijn (onze) verwachtingen overtroffen! De originele manier waarop de trainers te werk gingen, zorgde voor 'reuring' en de praktische follow-up zorgde voor draagvlak en acceptatie. Nu zijn we in de volgende fase van jullie programma, want jullie blijven ons voorlopig nog begeleiden en inspireren. Alvast dank en... wordt vervolgd!" - 01-12-2014 19:57
"Inmiddels hebben we met ons hele team een maatwerkprogramma doorlopen en ik moet zeggen: jullie hebben mijn (onze) verwachtingen overtroffen… alles lezen - 01-12-2014 19:57
"Was een leuk en educatieve training. Je wordt ook goed begeleid. vooral de praktijktrainingen waren erg leuk en interessant. Het is net of er een spiegel voor je wordt gehouden en je kan gelijk wat je in theorie geleerd hebt in praktijk toepassen.ik had al eerder wat communicatie training gekregen, maar dat was vooral theorie en weinig praktijk. Bij deze cursus zat alles erin..ik zou het zeker aan de rest aanraden." - 01-12-2014 16:20
"Was een leuk en educatieve training. Je wordt ook goed begeleid. vooral de praktijktrainingen waren erg leuk en interessant. Het is net of e… alles lezen - 01-12-2014 16:20
"Zeer nuttige en bruikbare training van Pieter gehad. Vooral het element klanten 'verrassen' is erg leuk. Dat was wel even spannend in het begin. Klanten reageren er zeer goed op. Ik kijk uit naar de volgende sessies!" - 30-11-2014 16:25
"Zeer nuttige en bruikbare training van Pieter gehad. Vooral het element klanten 'verrassen' is erg leuk. Dat was wel even spannend in het be… alles lezen - 30-11-2014 16:25
"Dit was echt bijzonder. Luchtig en toch diepgang, dat maak je niet vaak mee. Daarna individueel begeleiding gehad op mijn werkplek en daar vielen alle puzzelstukjes in elkaar. Brigitte, dankjewel voor deze inspiratie!" - 29-11-2014 10:50
"Dit was echt bijzonder. Luchtig en toch diepgang, dat maak je niet vaak mee. Daarna individueel begeleiding gehad op mijn werkplek en daar v… alles lezen - 29-11-2014 10:50
"Veel communicatie en verkoop trainingen gehad in het verleden maar deze stak er met kop en schouders bovenuit. Er wordt duidelijk gekeken wat er bij het bedrijf en bij de persoon past." - 28-11-2014 09:22
"Veel communicatie en verkoop trainingen gehad in het verleden maar deze stak er met kop en schouders bovenuit. Er wordt duidelijk gekeken wa… alles lezen - 28-11-2014 09:22
"Anders dan Anders! Ik ben heel anders gaan denken over hoe ik met klanten omga. Krijg fantastische reacties van klanten. Voor mij een echte eyeopener! De coaching op de werkplek hielp mij enorm. Pieter zorgt voor een veilige en prettige sfeer, zowel in de coaching als in de training. Bedankt!" - 26-11-2014 10:46
"Anders dan Anders! Ik ben heel anders gaan denken over hoe ik met klanten omga. Krijg fantastische reacties van klanten. Voor mij een echte … alles lezen - 26-11-2014 10:46
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.