Gesprekstechnieken op maat

Type product
Trainer
Ruud de Waal

Gesprekstechnieken op maat

P3RSONAL
Logo van P3RSONAL
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 P3RSONAL heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 19 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

9,5
Gemiddeld cijfer voor Gesprekstechnieken op maat
Gebaseerd op 4 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Simone van Wel
inkoopadviseur
10
Gesprekstechnieken op maat

"Interessante training gehad met Ruud. Ruud geeft goede, herkenbare voorbeelden waardoor de theorie makkelijk te begrijpen is. Als hij zaken hoort tijdens oefenen komt hij daar op terug om te kijken hoe het eventueel ook anders aangepakt kan worden. En los van dat het leerzaam was, was het gewoon ook erg gezellig! Ga zo door en bedankt!" - 10-12-2019 14:37

"Interessante training gehad met Ruud. Ruud geeft goede, herkenbare voorbeelden waardoor de theorie makkelijk te begrijpen is. Als hij zaken … alles lezen - 10-12-2019 14:37

Beschrijving

P3RSONAL daagt individuen, teams en organisaties uit, zodat iedereen met plezier een waardevolle bijdrage levert en tot resultaat komt. Dat doen wij door middel van coaching, training, organisatieopstellingen en interim verandermanagement.

De training gesprekstechnieken, wordt op maat gemaakt, afhankelijk van de vraagstelling in de organisatie.

Reactie deelnemers:

  • ‘Goede mix van theorie en praktijk met een enthousiaste trainer!’
  • ‘Heel goed vanuit gevoel benaderd.’
  • ‘Vlotte interactieve training met veel ruimte voor persoonlijke benadering.’
  • ‘Een plezierige en vakkundig opgezette training, heel professioneel!’
  • ‘Enthousiaste trainer, prettig om een dag mee te werken. Goede praktijkvoorbeelden uit zijn eigen werkverleden.’
  • ‘Het was een hele goede training, van begin tot eind boeiend.’
  • ‘De casussen op basis van praktijkvoorbeelden zijn erg zinvol en doet de stof nog meer ‘leven’. Trainer kan goed schakelen naar de praktij…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

P3RSONAL daagt individuen, teams en organisaties uit, zodat iedereen met plezier een waardevolle bijdrage levert en tot resultaat komt. Dat doen wij door middel van coaching, training, organisatieopstellingen en interim verandermanagement.

De training gesprekstechnieken, wordt op maat gemaakt, afhankelijk van de vraagstelling in de organisatie.

Reactie deelnemers:

  • ‘Goede mix van theorie en praktijk met een enthousiaste trainer!’
  • ‘Heel goed vanuit gevoel benaderd.’
  • ‘Vlotte interactieve training met veel ruimte voor persoonlijke benadering.’
  • ‘Een plezierige en vakkundig opgezette training, heel professioneel!’
  • ‘Enthousiaste trainer, prettig om een dag mee te werken. Goede praktijkvoorbeelden uit zijn eigen werkverleden.’
  • ‘Het was een hele goede training, van begin tot eind boeiend.’
  • ‘De casussen op basis van praktijkvoorbeelden zijn erg zinvol en doet de stof nog meer ‘leven’. Trainer kan goed schakelen naar de praktijk.’

Thema’s die aan bod kunnen komen zijn:

  • Feedback geven
  • Beoordelingsgesprekken
  • Verzuimgesprekken
  • Slechtnieuwsgesprekken
  • Functioneringsgesprekken
  • Correctiegesprekken
  • Coachgesprekken
  • Werkoverleg

De deelnemers worden zich bewust van hun eigen gedrag en het gedrag van de ander in communicatie.

  • De deelnemers oefenen verschillende stijlen in communicatie in wisselende samenstelling met elkaar.
  • De deelnemers eindigen de training met persoonlijke inzichten die direct  toepasbaar zijn in de praktijk.

Korte stukken theorie en een groot deel praktijk wisselen elkaar af. In de training werken we zoveel mogelijk aan de hand van real life casussen. Door te werken in kleine groepen voelen de deelnemers zich eerder veilig en is er voldoende tijd voor individuele aandacht.

Aan de hand van de diverse casussen die worden besproken kan ieder individu ook reflecteren op zijn/haar eigen individuele ontwikkelpunten.

Na de training:

  • Kun je je in gesprekken beter aansluiten op de ander.
  • Heb je een beter inzicht in je eigen communicatiestijl en het effect daarvan op anderen.
  • Heb je beter grip op je emoties in het gesprek.
  • Heb je meer zelfvertrouwen.
  • Bezit je meer overtuigingskracht en bereik je sneller je doel in gesprekken.
  • Maak je moeilijke onderwerpen eerder bespreekbaar.
  • Communiceer je op een waardevrije manier.

Alle deelnemers eindigen de training met een persoonlijk contract waarin is vastgelegd met welke inzichten ze in de praktijk aan de slag willen gaan. P3RSONAL kan na de training zorgen voor de begeleiding van intervisiesessies.

Het heeft een duidelijke meerwaarde als de deelnemers hun ervaringen tijdens intervisiesessies met elkaar uitwisselen en evalueren. Tijdens de intervisiesessies krijgen de deelnemers beter zicht in hun eigen sterke en zwakke kanten door reflectie. Ze leren problemen op te lossen door samen te werken en gebruik te maken van elkaars inzichten.

9,5
Gemiddeld cijfer voor Gesprekstechnieken op maat
Gebaseerd op 4 ervaringen
starstarstarstarstar
Simone van Wel
inkoopadviseur
10
Gesprekstechnieken op maat

"Interessante training gehad met Ruud. Ruud geeft goede, herkenbare voorbeelden waardoor de theorie makkelijk te begrijpen is. Als hij zaken hoort tijdens oefenen komt hij daar op terug om te kijken hoe het eventueel ook anders aangepakt kan worden. En los van dat het leerzaam was, was het gewoon ook erg gezellig! Ga zo door en bedankt!" - 10-12-2019 14:37

"Interessante training gehad met Ruud. Ruud geeft goede, herkenbare voorbeelden waardoor de theorie makkelijk te begrijpen is. Als hij zaken … alles lezen - 10-12-2019 14:37

starstarstarstarstar_half
Marloes Vis
Inkoopadviseur
9
Gesprekstechnieken op maat

"De training van Ruud was voor mij een verfrissende, verhelderende en verrassende training. Tijdens de training leer je veel over jezelf. Sommige dingen wist je al, maar sommige dingen zorgen er ook voor dat bepaalde puzzelstukjes op hun plaats vallen.
Ik heb Ruud ervaren als een fijne man met veel kennis en ervaring. De praktijkvoorbeelden die hij gebruikte waren erg handig en hiermee zie je ook meteen hoe bepaalde aspecten kunnen uitpakken in de werkelijkheid.
Volgend jaar zal Ruud bij ons bedrijf de vervolgtraining verzorgen, ik kijk er nu al naar uit!" - 20-11-2019 08:54

"De training van Ruud was voor mij een verfrissende, verhelderende en verrassende training. Tijdens de training leer je veel over jezelf. Som… alles lezen - 20-11-2019 08:54

Aimée van der Sanden - Soons
starstarstarstarstar
Aimée van der Sanden - Soons
Inkoopadviseur
10
Gesprekstechnieken op maat

"Bedankt Ruud voor je inspirerende communicatietraining! Ruud vertelt helder zijn verhaal en hij geeft goede tips uit de praktijk m.b.t. communicatiestijlen en het toepassen hiervan. Tijdens de training wordt er geoefend in rollenspellen met casussen die zelf ingebracht zijn en die daardoor het inkoopproces binnen de overheid (en de bijbehorende communicatiedrempels) het beste benaderen. De training vindt plaats in een kleine groep. Hierdoor is het persoonlijk, verdiepend en leerzaam. " - 19-11-2019 13:53

"Bedankt Ruud voor je inspirerende communicatietraining! Ruud vertelt helder zijn verhaal en hij geeft goede tips uit de praktijk m.b.t. co… alles lezen - 19-11-2019 13:53

starstarstarstarstar_half
Angelo Jongenelen
Adjunct-directeur bij Inkoopbureau West-Brabant
9
Gesprekstechnieken op maat

"Over de hele breedte voldeed de training aan de verwachtingen. Zowel inhoud, vorm als trainer spraken aan bij alle ruim 40 deelnemende collega's. Ruud heeft vooraf en tijdens de training goed aangevoeld wat de behoefte was. Complimenten!" - 17-07-2018 10:48

"Over de hele breedte voldeed de training aan de verwachtingen. Zowel inhoud, vorm als trainer spraken aan bij alle ruim 40 deelnemende colle… alles lezen - 17-07-2018 10:48

Ruud de Waal
Ruud de Waal
Coach - Trainer - Begeleider
9

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.