De Zomerschool

Niveau
Tijdsduur
Logo van Papier is passé

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Papier is passé biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Amersfoort, Hilversum, Utrecht

Beschrijving

Verbeter de band met je klant: schrijf klantgericht! Wil je weten hoe? Volg dan een workshop bij Papier is passé.

Tijden: 10.00 tot 16.00 uur

De Zomerschool
Twijfel jij aan jouw stijl en spelling, wanneer je een zakelijke e-mail schrijft? Reserveer deze zomer dan twee dagen in jouw agenda: donderdag 12 en donderdag 26 juli.

Dag 1 – spelling en grammatica
Tijdens de eerste dag frissen wij op een leuke manier jouw kennis op van de Nederlandse spelling en grammatica. Je weet wanneer je ten slotte of tenslotte schrijft, je twijfelt niet meer over email of e-mail … én je weet zeker wanneer je een 'd' of een 't' moet gebruiken, dankzij het taxikofschip.

Dag 2 – klantgerichte e-mails schrijven
Tijdens de tweede dag laten we je zien wat de regels en richtlijnen zijn voor klantgerichte e-mails. Je leert hoe je e…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Schrijven, Zakelijk schrijven, Zakelijke brieven, Brieven schrijven en Klantgericht schrijven.

Verbeter de band met je klant: schrijf klantgericht! Wil je weten hoe? Volg dan een workshop bij Papier is passé.

Tijden: 10.00 tot 16.00 uur

De Zomerschool
Twijfel jij aan jouw stijl en spelling, wanneer je een zakelijke e-mail schrijft? Reserveer deze zomer dan twee dagen in jouw agenda: donderdag 12 en donderdag 26 juli.

Dag 1 – spelling en grammatica
Tijdens de eerste dag frissen wij op een leuke manier jouw kennis op van de Nederlandse spelling en grammatica. Je weet wanneer je ten slotte of tenslotte schrijft, je twijfelt niet meer over email of e-mail … én je weet zeker wanneer je een 'd' of een 't' moet gebruiken, dankzij het taxikofschip.

Dag 2 – klantgerichte e-mails schrijven
Tijdens de tweede dag laten we je zien wat de regels en richtlijnen zijn voor klantgerichte e-mails. Je leert hoe je een e-mail opbouwt en hoe je de aandacht van jouw lezer vasthoudt. We leren je hoe je actief, positief en klantgericht schrijft. Hoe begin je een e-mail en hoe sluit je deze af? Jij weet het na deze dag!

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.