Effectief en klantgericht telefoneren

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Pastoor bv
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 Pastoor bv heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 2 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeNijmegen
16 dec. 2020
Toon rooster
event 16 december 2020, 09:30-16:00, Nijmegen

Beschrijving

Pastoor bv geeft communicatieadvies, traint, schrijft, leidt op en maakt medewerkers en teams professioneler. We trainen én we schrijven. In onze trainingen kunnen we daardoor reële alternatieven laten zien en ons inleven in de schrijvers. 

Heb jij veel klantcontact via de telefoon? Heb je het gevoel dat je er meer uit kan halen? Dan is deze training iets voor jou! Je leert klanten gestructureerd en doelgericht te woord te staan, ook bij emoties of lastige situaties. Altijd effectief én klantgericht dus!

Programma

In een beknopt en intensief programma komt alles voorbij wat je moet weten en kunnen om krachtige teksten te schrijven. Veel praktische tips, direct oefenen en leren van elkaar. Wat in ieder geval aan bod komt:

  • de structuur van een goed zakelijk telefoongesprek
  • de basisvaardigheden van telefonische communicatie: luisteren, samenvatten, doorvragen (LSD-methode)
  • effectief en klantgericht omgaan met klachten, weer…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

Pastoor bv geeft communicatieadvies, traint, schrijft, leidt op en maakt medewerkers en teams professioneler. We trainen én we schrijven. In onze trainingen kunnen we daardoor reële alternatieven laten zien en ons inleven in de schrijvers. 

Heb jij veel klantcontact via de telefoon? Heb je het gevoel dat je er meer uit kan halen? Dan is deze training iets voor jou! Je leert klanten gestructureerd en doelgericht te woord te staan, ook bij emoties of lastige situaties. Altijd effectief én klantgericht dus!

Programma

In een beknopt en intensief programma komt alles voorbij wat je moet weten en kunnen om krachtige teksten te schrijven. Veel praktische tips, direct oefenen en leren van elkaar. Wat in ieder geval aan bod komt:

  • de structuur van een goed zakelijk telefoongesprek
  • de basisvaardigheden van telefonische communicatie: luisteren, samenvatten, doorvragen (LSD-methode)
  • effectief en klantgericht omgaan met klachten, weerstand en agressie
  • oefenen van rollenspellen met de andere deelnemers
  • het nemen én houden van de regie in gesprekken.

Vraag je je af of deze training bij jou past? We denken graag met je mee! Bel of mail gerust.

Resultaat

Na afloop van de training heb je…

  • ervaren wat een telefoongesprek klantgericht en effectief maakt. En wat er gebeurt als dat mis gaat!
  • controle over het gesprek. En sta je nooit met een mond vol tanden.
  • de vaardigheid om een gesprek positief te sturen. Ook bij een klacht.
  • de mogelijkheid de échte vraag van de klant te achterhalen om zo de klant veel sneller te helpen en het gesprek vlotter af te ronden.
  • meer zekerheid over je telefoneerstijl die zakelijk én klantgericht is.

Hoe?

Woensdag trainingsdag! Elke 8 weken op onze trainingslocatie in Nijmegen. Hierboven vind je de mogelijke data. Kun jij nooit op woensdag? Misschien is coaching voor jou wel een optie. Neem gerust contact met ons op voor de mogelijkheden!

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Pastoor bv, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.