Klantgerichte brieven en e-mails schrijven

Niveau
Totale lesduur
9
Gemiddeld cijfer voor Klantgerichte brieven en e-mails schrijven
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
A. Gaasbeek
starstarstarstarstar_half
vertaalster
9
Klantgerichte brieven en e-mails schrijven

"Deze training was echt een eyeopener voor me en heeft mijn blik op mijn manier van communiceren (via e-mail) veranderd. Ik heb geleerd om veel meer te kijken naar de ontvanger en mijn vraag of mededeling doelgerichter te formuleren. Daardoor is de communicatie helderder en heb ik zelf ook veel meer plezier in het opstellen van mails!" - vri 02 okt 2015 13:16:12 UTC

"Deze training was echt een eyeopener voor me en heeft mijn blik op mijn manier van communiceren (via e-mail) veranderd. Ik heb geleerd om ve… alles lezen - vri 02 okt 2015 13:16:12 UTC

Startdatums en plaatsen

Er zijn nog geen startdatums bekend voor dit product. Pastoor bv biedt dit product standaard aan in de volgende regio's:

Pastoor bv geeft communicatieadvies, traint, schrijft, leidt op en maakt medewerkers en teams professioneler. We trainen én we schrijven. In onze trainingen kunnen we daardoor reële alternatieven laten zien en ons inleven in de schrijvers. 

Beschrijving

Uw communicatie naar buiten toe is het visitekaartje van uw bedrijf of organisatie. U wilt dat uw brieven en e-mails aanspreken bij de lezer. Helder, overtuigend en persoonlijk. Hoe u dat doet? Door aandacht te besteden aan taalgebruik en opbouw. En vooral door u in te leven in de lezer en uw lezer op een positieve manier te benaderen. In onze training gaan we aan de slag met opbouw, taalgebruik en benadering.

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Pastoor bv geeft communicatieadvies, traint, schrijft, leidt op en maakt medewerkers en teams professioneler. We trainen én we schrijven. In onze trainingen kunnen we daardoor reële alternatieven laten zien en ons inleven in de schrijvers. 

Uw communicatie naar buiten toe is het visitekaartje van uw bedrijf of organisatie. U wilt dat uw brieven en e-mails aanspreken bij de lezer. Helder, overtuigend en persoonlijk. Hoe u dat doet? Door aandacht te besteden aan taalgebruik en opbouw. En vooral door u in te leven in de lezer en uw lezer op een positieve manier te benaderen. In onze training gaan we aan de slag met opbouw, taalgebruik en benadering.

9
Gemiddeld cijfer voor Klantgerichte brieven en e-mails schrijven
Gebaseerd op 1 ervaring
A. Gaasbeek
starstarstarstarstar_half
vertaalster
9
Klantgerichte brieven en e-mails schrijven

"Deze training was echt een eyeopener voor me en heeft mijn blik op mijn manier van communiceren (via e-mail) veranderd. Ik heb geleerd om veel meer te kijken naar de ontvanger en mijn vraag of mededeling doelgerichter te formuleren. Daardoor is de communicatie helderder en heb ik zelf ook veel meer plezier in het opstellen van mails!" - vri 02 okt 2015 13:16:12 UTC

"Deze training was echt een eyeopener voor me en heeft mijn blik op mijn manier van communiceren (via e-mail) veranderd. Ik heb geleerd om ve… alles lezen - vri 02 okt 2015 13:16:12 UTC

Heb je een vraag? Onze leeradviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?