Workshop persoonlijke effectiviteit & timemanagement
"Op 11 april hebben wij met een groep doktersassistenten en medisch secretaresses een zeer leuke, leerzame en actieve workshop mogen ontvangen. Goed om weer eens wakker geschud te worden!
Erik is een fijne trainer, die ad rem, met een vleug humor en een goede presentatie een groep van 45 vrouwen bij de les weet te houden door middel van afwisseling in opdrachten en informatie op het juiste moment.
Maar ook al in het voortraject is People & Company erg betrokken. Zij vinden het belangrijk om echt tijd te nemen - voor jou als opdrachtgever - om dan goed in te kunnen schatten wat de exacte wensen zijn.
Mocht er tenslotte nog behoefte zijn voor nazorg ná de training dan is dat bij People & Company ook altijd mogelijk.
Echt een fijne training gehad. Bedankt!" - 15-05-2019 07:44
"Op 11 april hebben wij met een groep doktersassistenten en medisch secretaresses een zeer leuke, leerzame en actieve workshop mogen ontvange… alles lezen - 15-05-2019 07:44
Beschrijving
Doelstellingen voor de training
- Meer grip krijgen op mijn werk;
- In staat zijn om prioriteit te geven aan de belangrijkste zaken in mijn werk;
- In staat zijn om op een goede manier mijn grenzen aan te geven voor werk dat door anderen gedaan kan of moet worden;
- In staat te zijn om op een goede manier met ad hoc werkverzoeken om te gaan.
Programma
Het programma van drie uur bestaat uit de volgende onderdelen:
Timemanagementmatrix (45 minuten)
We leggen eerst uit welke 4 categorieën van werk je hebt, welk werk daarin thuishoort en hoeveel tijd je daarmee kwijt zou moeten zijn. Het ideale plaatje. Naast de uitleg laten we hierover een filmpje zien of doen we met de zaal een live een oe…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Doelstellingen voor de training
- Meer grip krijgen op mijn werk;
- In staat zijn om prioriteit te geven aan de belangrijkste zaken in mijn werk;
- In staat zijn om op een goede manier mijn grenzen aan te geven voor werk dat door anderen gedaan kan of moet worden;
- In staat te zijn om op een goede manier met ad hoc werkverzoeken om te gaan.
Programma
Het programma van drie uur bestaat uit de volgende onderdelen:
Timemanagementmatrix (45 minuten)
We leggen eerst uit welke 4 categorieën van werk je hebt, welk werk daarin thuishoort en hoeveel tijd je daarmee kwijt zou moeten zijn. Het ideale plaatje. Naast de uitleg laten we hierover een filmpje zien of doen we met de zaal een live een oefening. Daarna ga je in viertallen je eigen werk op deze manier indelen. De uitkomsten bespreken we dan plenair. We stellen dus vast hoe het zou moeten en hoe we het nu in de praktijk doen.
Programma:
- Uitleg van timemanagementmatrix a.d.h.v. een leuk filmpje of oefening
- Oefening (in viertallen) indeling eigen werk o.b.v. timemanagementmatrix
- Plenair (met de hele zaal) bespreken van de uitkomsten
Prioriteren en plannen (45 minuten)
Met behulp van de timemanagementmatrix gaan we onder begeleiding van de trainer gezamenlijk en interactief ontdekken hoe je jouw werk zodanig plant dat je toekomt aan alle belangrijke activiteiten die je moet doen. Hierbij gebruiken we onze kennis en ervaring, maar ook de oplossingen die jullie zelf bedenken zodat ook de kennis en ervaring van jullie gebruikt wordt.
Programma:
- Plannen van je werk o.b.v. timemanagementmatrix (prioriteren en plannen) – hoe doe je dat?
- Plenair bespreken en vastleggen van tips & trics
Elimineren van werk (45 minuten)
Natuurlijk heb je ook in je werk activiteiten waar je (teveel) tijd aan besteedt terwijl je dat niet zou
moeten doen omdat het niet belangrijk is of omdat het iemand anders zijn of haar werk is. Hoe kom je
daarvan af? Hierbij gebruiken we onze kennis en ervaring, maar ook de oplossingen die jullie zelf bedenken zodat ook de kennis en ervaring van jullie gebruikt wordt.
Programma:
- Elimineren van je werk o.b.v. timemanagementmatrix (grenzen aangeven) – hoe doe je dat?
- Plenair bespreken en vastleggen van tips & trics
Intake van ad hoc werk (45 minuten)
Dan heb je al je werk gepland en geprioriteerd en heb je deel van je werk geëlimineerd, dan blijft er nog
1 taak over en dat is ervoor zorgen dat het ad hoc werk dat op je afkomt goed beoordeeld wat je
daarmee gaat doen (moet ik dat nu doen?) Ook hier gebruiken we onze kennis en ervaring, maar ook de oplossingen die jullie zelf bedenken zodat ook de kennis en ervaring van jullie gebruikt wordt.
Programma:
- Intake van (ad hoc) werk – hoe doe je dat?
- Plenair bespreken en vastleggen van tips & trics
"Op 11 april hebben wij met een groep doktersassistenten en medisch secretaresses een zeer leuke, leerzame en actieve workshop mogen ontvangen. Goed om weer eens wakker geschud te worden!
Erik is een fijne trainer, die ad rem, met een vleug humor en een goede presentatie een groep van 45 vrouwen bij de les weet te houden door middel van afwisseling in opdrachten en informatie op het juiste moment.
Maar ook al in het voortraject is People & Company erg betrokken. Zij vinden het belangrijk om echt tijd te nemen - voor jou als opdrachtgever - om dan goed in te kunnen schatten wat de exacte wensen zijn.
Mocht er tenslotte nog behoefte zijn voor nazorg ná de training dan is dat bij People & Company ook altijd mogelijk.
Echt een fijne training gehad. Bedankt!" - 15-05-2019 07:44
"Op 11 april hebben wij met een groep doktersassistenten en medisch secretaresses een zeer leuke, leerzame en actieve workshop mogen ontvange… alles lezen - 15-05-2019 07:44
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.