Customer Experience: masterclass klantgeluk & werkplezier

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Martine Kamphuis
Startdatum en plaats
Logo van People Performance

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Arnhem
13 mrt. 2020 tot 27 mrt. 2020
Toon rooster
event 13 maart 2020, 09:30-17:00, Klantgeluk
event 20 maart 2020, 09:30-17:00, Powerteams
event 27 maart 2020, 09:30-17:00, Werkplezier

Beschrijving

Wil jij werken aan een strategie die klanten én medewerkers centraal zet? Met een customer en employee experience strategie werk je aan het verhogen van de klantbeleving binnen jouw team of organisatie. Doe mee met deze unieke masterclass waarin je de vertaalslag van customer naar employee experience maakt (en vice versa). Heldere inzichten en handvatten helpen jou met het neerzetten van een concreet klant- en teammerk, die je direct toepast in de praktijk.  

Deze 3-daagse masterclass is voor jou geschikt als je:

  • wilt werken aan klantgeluk én aan werkplezier;
  • het eigenaarschap over werk wilt verbeteren;
  • de samenwerking slimmer en sneller wilt laten verlopen. 

Dag 1: Klantgeluk

Tijd…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Experience, Google Analytics, Customer Journey, UX / User Experience Design en Neuromarketing.

Wil jij werken aan een strategie die klanten én medewerkers centraal zet? Met een customer en employee experience strategie werk je aan het verhogen van de klantbeleving binnen jouw team of organisatie. Doe mee met deze unieke masterclass waarin je de vertaalslag van customer naar employee experience maakt (en vice versa). Heldere inzichten en handvatten helpen jou met het neerzetten van een concreet klant- en teammerk, die je direct toepast in de praktijk.  

Deze 3-daagse masterclass is voor jou geschikt als je:

  • wilt werken aan klantgeluk én aan werkplezier;
  • het eigenaarschap over werk wilt verbeteren;
  • de samenwerking slimmer en sneller wilt laten verlopen. 

Dag 1: Klantgeluk

Tijdens deze eerste dag onderzoek je wat jouw (eind)klanten zingeving, plezier en resultaat oplevert. In organisaties wordt vaak gesproken over de klant in het algemeen of welk probleem je voor een eindklant wilt oplossen. Maar wie mensen als hun klant zien, kan enorm verschillen. Deze interpretatie kan verschil in beleving, werkwijze en output opleveren. Klantgeluk gaat over het overtreffen van de verwachtingen van je (eind)klanten. We gaan daarom aan de slag met de thema's klantreis, klantbeloften en klantloyaliteit.

Dag 2: Powerteams

Vanuit de customer journey maken we de stap naar de employee journey. Welke klantbelofte geeft teams richting en zet aan tot actie? Wat is het lonkend perspectief dat je aan klanten en aan medewerkers meegeeft? Belangrijk, want het plezier en het effect dat het werk oplevert voor medewerkers, wil je in lijn laten lopen met de manier waarop werk gedaan wordt en voor wie de output bestemd is: jouw klant.

Dag 3: Werkplezier

Tijdens deze laatste dag staat werken aan een onderscheidende en authentieke klantcultuur centraal. Waar werk je aan om gelukkige medewerkers en blije klanten te krijgen? Wat maakt jullie organisatie bijzonder? Wat is de droom en het hoogst haalbare? En wanneer zijn jullie klanten superblij en wat doe je dan precies? 

Schrijf je in!

Wil je prestaties voor klanten en het werkplezier voor medewerkers verhogen? Kun jij hulp gebruiken bij het in praktijk brengen van klantgericht leiderschap? Investeer in klantgeluk en werkplezier en bouw succesvol aan jouw CX & EX-strategie met deze veelzijdige masterclass. 

Wil jij werken aan een strategie die klanten én medewerkers centraal zet? Meer klantgeluk, minder knelpunten en betekenisvol werkplezier voor iedereen? Je bent van harte welkom bij People Performance. Het bureau voor klantgeluk & werkplezier. 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Martine Kamphuis - Veelzijdige Customer Experience Consultant
Martine Kamphuis
Veelzijdige Customer Experience Consultant

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met People Performance, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.