event_available

Inschrijven met laagste prijsgarantie

Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in.

14 Service Excellence trainingen, cursussen & opleidingen

Bekijk ook: Emotionele intelligentie, Persoonlijke ontwikkeling, Zelfontwikkeling, Effectief beïnvloeden, Positieve Psychologie en Empathie & Sensitiviteit.

Bekijk ook: Emotionele intelligentie, Persoonlijke ontwikkeling en Zelfontwikkeling.

check_box_outline_blank

Service Excellence Management (post-HBO)

Logo van Beeckestijn Business School
placeDinsdag 22 maart 2022 in Amsterdam en 10 andere datums

Omschrijving: Service excellence is het vermogen van organisaties om op consistente wijze enthousiaste klanten met een emotionele binding t…

check_box_outline_blank

Universeel Service Management (USM) Beyond ITIL inclusief examen voucher

Logo van Capgemini Academy
placeDinsdag 18 januari 2022 in 3543 KA Utrecht en 2 andere datums

Korte beschrijving: Hoe richt je op eenvoudige wijze een organisatie in met 5 processen en 8 workflows. Ideaal om alle neuzen in dezelfde r…

check_box_outline_blank

Masterclass IT Service Management als Lean aanpak voor betere organisatie en kwaliteit

Logo van Inform-IT
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 39 andere regio's

De Masterclass Servicemanagement behandelt het vakgebied 'dienstverlening' vanuit het perspectief van het managementsysteem: "de set samenh…

check_box_outline_blank

Een standaard service management systeem voor betere prestaties in Facility Management

Logo van Inform-IT
place's-Hertogenbosch, Alkmaar en 39 andere regio's

Klantafspraken, SLA’s, leveranciersmanagement, IFM/OneFM, KPI-rapportages: het zijn allemaal ‘symptomen’ van uw facilitaire dienstverlening…

check_box_outline_blank

De USM-methode, het standaard management systeem voor IT service management en andere dienstverleners

Logo van Inform-IT

De USM-methode is de standaard managementmethode voor serviceorganisaties, ongeacht hun taakgebied. USM wordt beheerd door de Stichting SUR…

check_box_outline_blank

Service Excellence Management (korte opleiding)

Logo van Beeckestijn Business School
placeDinsdag 22 maart 2022 in Amsterdam en 10 andere datums

Omschrijving: Werken aan enthousiaste klanten door emotionele klantbeleving. Service excellence is het vermogen van organisaties om op cons…

check_box_outline_blank

Klantbeleving in de publieke sector (optionele module)

Logo van Beeckestijn Business School
placeMaandag 17 januari 2022 in Online Classroom

Omschrijving: Als aanvulling op een aantal opleidingen is het mogelijk een extra module op het gebied van Klantbeleving in de publieke sect…

check_box_outline_blank

Contact Center Management (optionele module)

Logo van Beeckestijn Business School
placeDonderdag 13 januari 2022 in Online Classroom

Omschrijving: Als aanvulling op een aantal opleidingen is het mogelijk een extra module op het gebied van Contact Center Management te volg…

check_box_outline_blank

Live online seminar: Rendement vergroten met uw facilitaire servicedesk

Logo van F-Academy

Optimale service en ondersteuning, ook in tijden van crisis De servicedesk is het centrale aanspreekpunt van de facilitaire organisatie waa…

check_box_outline_blank

Live online masterclass: Universele servicedesk opzetten

Logo van F-Academy

Intern samenwerken voor een excellente gebruikerservaring Voor service excellence, een sterk imago en efficiënte bedrijfsvoering is een opt…

check_box_outline_blank

De Tao van service

Logo van YouBeDo

Service. Voor klanten steeds vaker van doorslaggevende betekenis. Het kan de relatie máken maar ook breken. Organisaties pretenderen dat ze…

check_box_outline_blank

De USM-methode

Logo van YouBeDo

Een gestructureerde benadering van een serviceorganisatie baant de weg naar service excellence en daarmee naar tevreden klanten. Met welke …

check_box_outline_blank

Service excellence

Logo van YouBeDo

'Service excellence' is STIMA Marketing Book of the Year 2016 geworden en in de top 3 geëindigd van de PIM Marketing Literatuurprijs 2016. …

check_box_outline_blank

Service Excellence in de praktijk

Logo van CustomerTalk
placeMaandag 31 januari 2022 in Leusden

Service was ooit een noodzakelijk kwaad om na een verkoop klanten met vragen en problemen te helpen. Veelal werd service als een kostenpost…