10 Servicegerichtheid trainingen, cursussen & opleidingen in Zwolle
Bekijk ook: Conflicthantering, Persoonlijke effectiviteit, Effectief beïnvloeden en Positieve Psychologie.
Bekijk ook: Conflicthantering, Persoonlijke effectiviteit en Effectief beïnvloeden.
Klant- en Servicegericht Werken (ook online virtual classroom)

Je leert door de ogen van de klant naar jezelf en je organisatie kijken. Je klantgerichtheid wordt naar een hoger niveau gebracht. Wil je a…
MBO Workshop - Klantgericht en Servicegericht Werken

Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de the…
Workshop Klantgericht en Servicegericht Werken (met coaching)

Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de the…
Workshop Klantgericht en Servicegericht Werken

Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de the…
Workshop Klantgericht en Servicegericht Werken (privé-les)

Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de the…
Workshop Klantgericht en Servicegericht Werken

Deze workshop laat zien hoe je optimaal klantgericht én servicegericht werkt. Zo behandelen we tijdens deze workshop de basis van het klant…
MBO Workshop - Klantgericht en Servicegericht Werken (met coaching)

Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de the…
MBO Workshop - Klantgericht en Servicegericht Werken (privé-les)

Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de the…
Klantgericht en servicegericht werken

Klantgericht en servicegericht werken Bij dienstverlening is het belangrijk om alle boodschappen van de klant waar te nemen en te begrijpen…
Gesprekstechnieken bij verschillende klanttypen

Welk doel wil je bereiken en hoe haal je elke keer weer het maximale uit je klantcontact?INHOUD Gesprekstechnieken, communicatie en omgaan m…