ITIL® Service Operation

Niveau
Tijdsduur
Startdatum en plaats
Logo van Pink Elephant
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 Pink Elephant heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 990 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #3 in Automatisering & ICT/IT.

Lees meer over Beste Opleider 2018.

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

8,7
Gemiddeld cijfer voor ITIL® Service Operation
Gebaseerd op 9 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
Tim
9
ITIL® Service Operation

"Goed instructeur, duidelijke uitleg, zeer prettig en interactief........................................" - 13-06-2017 00:00

"Goed instructeur, duidelijke uitleg, zeer prettig en interactief........................................ " - 13-06-2017 00:00

Startdata en plaatsen

Rotterdam
mei. 2019
Amsterdam
jul. 2019
Rotterdam
sep. 2019
Nieuwegein
nov. 2019

Beschrijving

Pink Elephant: Translating Knowledge into Results!

De training ITIL Service Operation is een module voor iedereen die wil kennismaken met ITIL Service Operation, de principes, de processen, activiteiten en functies van beheer en exploitatie van ICT-infrastructuren. Met deze kennis aan boord, hebben organisaties hun operationele zaken beter onder controle en stijgt de kwaliteit van IT Service Management. Deze training geeft u praktische richtlijnen over hoe u de prestaties van de dienstverlening en de efficiency van de service organisatie continu kunt controleren en beheersen. De training gaat uitvoering in op de situatie in de dagelijkse praktijk.

ITIL® staat voor de Information Technology Infrastructure Library, en is in de jaren tachtig do…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Pink Elephant: Translating Knowledge into Results!

De training ITIL Service Operation is een module voor iedereen die wil kennismaken met ITIL Service Operation, de principes, de processen, activiteiten en functies van beheer en exploitatie van ICT-infrastructuren. Met deze kennis aan boord, hebben organisaties hun operationele zaken beter onder controle en stijgt de kwaliteit van IT Service Management. Deze training geeft u praktische richtlijnen over hoe u de prestaties van de dienstverlening en de efficiency van de service organisatie continu kunt controleren en beheersen. De training gaat uitvoering in op de situatie in de dagelijkse praktijk.

ITIL® staat voor de Information Technology Infrastructure Library, en is in de jaren tachtig door Pink Elephant op de Nederlandse markt geïntroduceerd. De afgelopen dertig jaar heeft ITIL® zich ontwikkeld tot de “Best Practice” op het gebied van Service Management.

Na deze training bent u in staat effectief de serviceproductie van uw bedrijf uit te voeren en te optimaliseren. Daarnaast leer u op welke manier u de resultaten van uw dienstverlening inzichtelijk krijgt en welke prestatie indicatoren hierbij van belang zijn.

De Training
Deze driedaagse cursus verschaft u de kennis, die u nodig hebt om een bijdrage te kunnen leveren aan een optimale levering van IT diensten, zodat deze diensten daadwerkelijk hun waarde aan de ‘business’ kunnen leveren. Alle facetten van de Service Operation fase, inclusief alle betrokken processen en functies, zoals die beschreven staan in het ITIL® Service Operation boek, komen tijdens deze cursus aan de orde.

De cursus is een combinatie van toelichting door de docent op de betreffende ITIL® theorie, groepsdiscussies en opdrachten, waarmee u leert hoe u de betreffende ITIL® concepten en ‘best practices’ in de praktijk kunt toepassen. Het ‘ITIL® Intermediate ‘Service Operation’ examen wordt aansluitend op cursus (aan het einde van de laatste dag) afgenomen.



De ITIL® Service Operation training duurt drie dagen en vindt plaats bij ons op locatie. We beginnen deze training om 09:00 en zorgen voor een fijne ontvangst en een lekkere lunch.

Goed om te weten: Voor deze training geldt een toelatingseis. Je dient in het bezit te zijn van het Foundation certificaat. Om het bijbehorende examen succesvol af te kunnen ronden zullen naast de training dagen nog +/- 6 studie uren benodigd zijn.

Nadat je de inschrijving hebt voltooid, ontvang je van ons een bevestiging van inschrijving. Onze trainingen bieden wij in sommige gevallen op meerdere locaties aan. Het kan dan zo zijn dat er onvoldoende inschrijvingen zijn om deze op meerdere locaties te laten doorgaan. We voegen de groepen dan samen en maken er één klas van. Dit heeft soms tot gevolg dat de trainingslocatie wijzigt. Mocht dit het geval zijn, dan wordt dit uiterlijk twee weken vóór aanvang van de training gecommuniceerd.

Je ontvangt van ons dan ook de definitieve uitnodigingsbrief. In een aparte mail ontvang je je inloggegevens naar ons online leerplatform. Hier vind je alle lesmaterialen en kan je de stof vast bestuderen. Alle kosten voor de lesmaterialen zijn inbegrepen in de prijs. Indien er een lesboek aanwezig is bij je cursus, ontvang je deze op de eerste dag van de training.

Tevens wordt er op de eerste dag van de training klassikaal besproken welke examen opties er zijn. Je kunt dan aangeven of dat je een online voucher wilt ontvangen waarmee je het examen op je eigen laptop maakt wanneer jou dat uitkomt. Óf je kunt kiezen voor een paperbased examen tijdens de aangegeven examensessie. Wij organiseren iedere 1ste maandag van de maand om 10:00 een examensessie in Naarden en in Den Bosch.’

De kosten het examen zijn inbegrepen in de prijs.
Vragen over de examenprocedure? Bel gerust even: 088-2356600 en vraag naar de afdeling Education.

8,7
Gemiddeld cijfer voor ITIL® Service Operation
Gebaseerd op 9 ervaringen
starstarstarstarstar_half
Tim
9
ITIL® Service Operation

"Goed instructeur, duidelijke uitleg, zeer prettig en interactief........................................" - 13-06-2017 00:00

"Goed instructeur, duidelijke uitleg, zeer prettig en interactief........................................ " - 13-06-2017 00:00

starstarstarstarstar_half
Wim Gosewisch
9
ITIL® Service Operation

"Betreft een interessante training waarbij de docent voor veel interactie en afwisseling zorgde. Daarnaast kwam hij met veel voorbeelden uit de praktijk." - 13-06-2017 00:00

"Betreft een interessante training waarbij de docent voor veel interactie en afwisseling zorgde. Daarnaast kwam hij met veel voorbeelden uit … alles lezen - 13-06-2017 00:00

starstarstarstarstar_half
Ilona Ebus
9
ITIL® Service Operation

"Ik heb deze training als zeer prettig ervaren. De trainer (Richard de Boer) wist op een leuke manier de theorie uit te leggen en er was veel ruimte voor interactie en het behandelen van vragen of onduidelijkheden." - 12-06-2017 00:00

"Ik heb deze training als zeer prettig ervaren. De trainer (Richard de Boer) wist op een leuke manier de theorie uit te leggen en er was veel… alles lezen - 12-06-2017 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
ITIL® Service Operation

"Een intense training en een lastig examen. Bij Pink is alles goed geregeld met voldoende aandacht voor de mens." - 18-07-2014 00:00

"Een intense training en een lastig examen. Bij Pink is alles goed geregeld met voldoende aandacht voor de mens. " - 18-07-2014 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9
ITIL® Service Operation

"Prima training, voorbereiding wordt verwacht van cursist. Voorstel is om minimaal 1 maand van tevoren het boek te sturen zodat er ruimschoots tijd is om dit door te nemen aangezien het boek zelf niet meer ter sprake komt tijdens de les. De theoriekennis van docent voldoende echter praktijkervaring kan anders zijn." - 14-07-2014 00:00

"Prima training, voorbereiding wordt verwacht van cursist. Voorstel is om minimaal 1 maand van tevoren het boek te sturen zodat er ruimschoot… alles lezen - 14-07-2014 00:00

starstarstarstarstar_half
Anoniem
9

"Goede en nuttige cursus. Lesgever gaf blijk zeer veel kennis te hebben. Het geleerde kan ik dan ook goed gebruiken in mijn praktijksituatie. De communicatie is een dikke voldoende. We worden per mail goed op de hoogte te houden. Wel vind ik het jammer dat het cursusboek pas een krappe week voor aanvang van de cursus aanwezig was. Ik had persoonlijk zelf graag dat deze tijd wat ruimer zou zijn geweest." - 28-01-2014 00:00

"Goede en nuttige cursus. Lesgever gaf blijk zeer veel kennis te hebben. Het geleerde kan ik dan ook goed gebruiken in mijn praktijksituatie.… alles lezen - 28-01-2014 00:00

starstarstarstarstar_border
Richard Spoor
8
ITIL® Service Operation

"Een prima training met een zeer goede trainer. Faciliteiten zoals ruimte en lunch waren prima. Het examen heb ik op de laatste trainingsdag afgenomen en behaald. " - 06-11-2012 14:08

"Een prima training met een zeer goede trainer. Faciliteiten zoals ruimte en lunch waren prima. Het examen heb ik op de laatste trainingsdag … alles lezen - 06-11-2012 14:08

starstarstarstarstar_border
Cor van Steenoven
8
ITIL® Service Operation

"Onlangs de training gevolgd bij Pink Elephant. Het was een goede en duidelijke training met veel interactie. Uiteindelijk het examen met een goed resultaat behaald." - 06-11-2012 14:06

"Onlangs de training gevolgd bij Pink Elephant. Het was een goede en duidelijke training met veel interactie. Uiteindelijk het examen met een… alles lezen - 06-11-2012 14:06

starstarstarstarstar_border
Cor van Steenoven
8
ITIL® Service Operation

"Onlangs de training gevolgd bij Pink Elephant. Het was een goede en duidelijke training. Een training met veel interactie. " - 06-11-2012 14:04

"Onlangs de training gevolgd bij Pink Elephant. Het was een goede en duidelijke training. Een training met veel interactie. " - 06-11-2012 14:04

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.