PiPtraining

PiPtraining

Adres:

Tonnekeshei 6
5508cb Veldhoven

9,7
Gemiddeld cijfer voor PiPtraining
Gebaseerd op 6 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
Frank Maas
starstarstarstarstar
Frank Maas
Beschikbaar accountmanager
10
warning Klantgericht schrijven is niet meer beschikbaar

"Mayke is super positief. Ze is snel en accuraat in haar antwoord en altijd bereid om te helpen. Stelt vragen en luistert goed. Zodoende komt ze met goede verbeteringen. Daarnaast geeft ze ook de positieve zaken die ze ziet aan. Zeer fijn en effectief om mee samen te werken." - 15-06-2020 11:05

"Mayke is super positief. Ze is snel en accuraat in haar antwoord en altijd bereid om te helpen. Stelt vragen en luistert goed. Zodoende komt… alles lezen - 15-06-2020 11:05

Beschrijving

Over PiPtraining
PiP staat voor Progressie in Professie en verzorgt trainingen op het gebied van klantgerichtheid, vanuit service naar sales, motiverende gespreksvoering, gesprek/chat/schrijftechnieken en verbinding maken en bewust worden van je communicatie. Met meerwaarde communiceren! Na afloop van deze dag is het ook mogelijk om aanvullende coaching af te nemen en ook maatwerk borgingsopdrachte…

Lees de volledige beschrijving

Over PiPtraining
PiP staat voor Progressie in Professie en verzorgt trainingen op het gebied van klantgerichtheid, vanuit service naar sales, motiverende gespreksvoering, gesprek/chat/schrijftechnieken en verbinding maken en bewust worden van je communicatie. Met meerwaarde communiceren! Na afloop van deze dag is het ook mogelijk om aanvullende coaching af te nemen en ook maatwerk borgingsopdrachten te ontvangen.

9,7
Gemiddeld cijfer voor PiPtraining
Gebaseerd op 6 ervaringen
Frank Maas
starstarstarstarstar
Frank Maas
Beschikbaar accountmanager
10
warning Klantgericht schrijven is niet meer beschikbaar

"Mayke is super positief. Ze is snel en accuraat in haar antwoord en altijd bereid om te helpen. Stelt vragen en luistert goed. Zodoende komt ze met goede verbeteringen. Daarnaast geeft ze ook de positieve zaken die ze ziet aan. Zeer fijn en effectief om mee samen te werken." - 15-06-2020 11:05

"Mayke is super positief. Ze is snel en accuraat in haar antwoord en altijd bereid om te helpen. Stelt vragen en luistert goed. Zodoende komt… alles lezen - 15-06-2020 11:05

Nargis Hamdard
starstarstarstarstar
Nargis Hamdard
10
Maak van je klacht een compliment (mindset en vaardigheden)

"De trainingen van Mayke zijn mij heel erg bijgebleven. Zo erg dat ik datgene zelfs gebruik bij mijn sollicitatiegesprekken/brieven. De trainingen waren enorm inspirerend en zorgen ervoor dat je het beste uit jezelf haalt. " - 05-06-2020 21:08

"De trainingen van Mayke zijn mij heel erg bijgebleven. Zo erg dat ik datgene zelfs gebruik bij mijn sollicitatiegesprekken/brieven. De train… alles lezen - 05-06-2020 21:08

starstarstarstarstar_half
tim
Coach klantcontact
9
Maak van jouw klant een ambassadeur (mindset, communciatieve vaardigheden en klantgerichtheid)

"De afgelopen jaren heb ik als coach meerdere trainingen van Mayke beleefd op het gebied van communicatie en coaching. In deze trainingen ben ik mij bewust geworden van mijn wijze van communiceren en coachen. Vanuit dat bewustzijn heb ik mijzelf met ondersteuning van Mayke verder kunnen ontwikkelen. Veel van wat ik leerde in deze trainingen is meer dan een jaar later ‘blijven hangen’ en pas ik nog steeds dagelijks toe. De training van PiP sorteerde voor mij en mijn directe collega’s geen kort gewin, maar een duurzame verandering in gedrag! " - 12-11-2019 15:17

"De afgelopen jaren heb ik als coach meerdere trainingen van Mayke beleefd op het gebied van communicatie en coaching. In deze trainingen ben… alles lezen - 12-11-2019 15:17

starstarstarstarstar
Astrid Hendrix
Teammanager
10
Maak van jouw klant een ambassadeur (mindset, communciatieve vaardigheden en klantgerichtheid)

"De samenwerking met PIP training is een bijzondere! Als eerste is Mayke een bruisende persoonlijkheid die met al haar enthousiasme in staat is om medewerkers aan te zetten tot nadenken om daarna daadwerkelijk te veranderen in gedrag.

De trainingen die ze verzorgde waren voor medewerkers van de Klantenservice. In kleine groepjes (max 8 personen) ging ze het gesprek aan over gedrag en welke invloed dit kan hebben in een telefoongesprek. Ondanks het sterk wisselende niveau in de groepen, weet Mayke de deelnemers middels persoonlijke aandacht echt gerichte feedback te geven waar medewerkers daarna direct mee aan de slag kunnen.

De daaropvolgende individuele coaching on the job, die Mayke ook verzorgde, hebben medewerkers als erg prettig ervaren. De resultaten waren snel zichtbaar, o.a. kwalitatieve betere gesprekken en medewerkers die zich zekerder voelden aan de telefoon (en daardoor meer plezier hadden in hun dagelijkse werk).

Zeker een aanrader!
" - 27-10-2019 10:33

"De samenwerking met PIP training is een bijzondere! Als eerste is Mayke een bruisende persoonlijkheid die met al haar enthousiasme in staat … alles lezen - 27-10-2019 10:33

starstarstarstarstar_half
Susanne Becker
Coach
9
Maak van jouw klant een ambassadeur (mindset, communciatieve vaardigheden en klantgerichtheid)

"De training heeft me veel nieuwe inzichten en kennis gegeven. Hierdoor durf ik meer en benader ik potentiële klanten makkelijker. Ik kan de training dus alleen maar aanbevelen voor mensen die worstelen met het benaderen van klanten. " - 25-10-2019 12:42

"De training heeft me veel nieuwe inzichten en kennis gegeven. Hierdoor durf ik meer en benader ik potentiële klanten makkelijker. Ik kan de … alles lezen - 25-10-2019 12:42

Marcel Smolenaers
starstarstarstarstar
Marcel Smolenaers
Assistent inkoper
10
Maak van jouw klant een ambassadeur (mindset, communciatieve vaardigheden en klantgerichtheid)

"De training 'Maak van je klant een ambassadeur' geeft interessante inzichten op hoe je zelf invloed hebt op het beeld dat je klant van jou heeft (en dus ook doorgeeft aan anderen). Mayke en Cindy zijn erg deskundig en weten de training op een luchtige en interactieve manier te presenteren.
De persoonlijke ontvangst bij Hotel 46 geeft je direct een welkom gevoel. Door de laagdrempelige opzet was de sfeer in de groep ook prima. Ik kan deze training dan ook van harte aanbevelen. " - 31-08-2019 14:19

"De training 'Maak van je klant een ambassadeur' geeft interessante inzichten op hoe je zelf invloed hebt op het beeld dat je klant van jou h… alles lezen - 31-08-2019 14:19

Deel je ervaring

Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Springest helpt je groeien.

Springest is de site waar je alles vindt voor je persoonlijke ontwikkeling. Voor particulieren én organisaties. Lees ervaringen van andere deelnemers en overleg met onze adviseurs.

  • Alles waarvan je verder kunt leren

    Meer dan 85.000 cursussen, opleidingen, trainers, coaches, e-learning en incompany trainingen.
  • Hulp bij het zoeken en inschrijven

    Stel je opleidingsvraag, gebruik de keuzehulp of bel met een Springest adviseur.
  • Gratis informatie aanvragen

    Op je gemak vergelijken en met je collega's overleggen, meestal direct met PDF.
  • Ervaringen van deelnemers

    Ruim 105.000 onafhankelijke ervaringen helpen je kiezen voor de beste opleiders.
  • Ook voor leren in je organisatie

    Volumekorting, incompany training, social learning met collega's en altijd real-time inzicht.
  • Inschrijven met laagste prijsgarantie

    Klaar om te gaan leren? Schrijf je direct in, gratis annuleren is mogelijk!