

PiPtraining
"Mayke is super positief. Ze is snel en accuraat in haar antwoord en altijd bereid om te helpen. Stelt vragen en luistert goed. Zodoende komt ze met goede verbeteringen. Daarnaast geeft ze ook de positieve zaken die ze ziet aan. Zeer fijn en effectief om mee samen te werken." - 15-06-2020 11:05
"Mayke is super positief. Ze is snel en accuraat in haar antwoord en altijd bereid om te helpen. Stelt vragen en luistert goed. Zodoende komt… alles lezen - 15-06-2020 11:05
Beschrijving
Over PiPtraining
PiP staat voor Progressie in Professie en verzorgt trainingen op het gebied van klantgericht communiceren & telefoneren, klantgericht adviseren & verkopen en klantgericht klachten afhandelen. Maak progresie in gesprekken vanuit verbinding en bewust zijn van de mogelijkheden die mindset en gespreksvaardigheden zoal bieden. Met meerwaarde communiceren! Na afloop van deze programma's …

Over PiPtraining
PiP staat voor Progressie
in Professie en verzorgt trainingen op het gebied van klantgericht
communiceren & telefoneren, klantgericht adviseren &
verkopen en klantgericht klachten afhandelen. Maak progresie in
gesprekken vanuit verbinding en bewust zijn van de mogelijkheden
die mindset en gespreksvaardigheden zoal bieden. Met meerwaarde
communiceren! Na afloop van deze programma's is het mogelijk om
coaching on the job af te nemen en of maatwerk borgingsopdrachten
te ontvangen om zo het geleerde te met groot effect te verankeren
in eigen praktijk.
Met een open mindset en oog voor detail zet PiPtraining ervaring, expertise en enthousiasme in, om de gespreksvaardigheden naar een hoger niveau te tillen. Van mindset, lichaamstaal, taalgebruik, stemtaal, structuur en nog veel meer komt voorbij tijdens de programma's.
Op zoek naar wat voor jou als professional een positieve gesprekservaring met klanten en collega's is. Dit werkt voor iedereen anders. PiPtraining heeft meer dan 15 jaar expertise opgebouwd in diverse branches; Financiele dienstverlening, retail, ICT en de zorg.
Alle standaard trainingen zoals aangeboden zijn maatwerk. PiPtraining zorgt voor de rode draad van theorie met praktijkvoorbeelden en de deelnemer bepaalt de precieze koers. Tijdens iedere bijeenkomst staat de leerbehoefte van de deelnemer centraal.
Praktijkgericht trainen en coachen is voor PiPtraining leren door te doen en te ervaren.
"Mayke is super positief. Ze is snel en accuraat in haar antwoord en altijd bereid om te helpen. Stelt vragen en luistert goed. Zodoende komt ze met goede verbeteringen. Daarnaast geeft ze ook de positieve zaken die ze ziet aan. Zeer fijn en effectief om mee samen te werken." - 15-06-2020 11:05
"Mayke is super positief. Ze is snel en accuraat in haar antwoord en altijd bereid om te helpen. Stelt vragen en luistert goed. Zodoende komt… alles lezen - 15-06-2020 11:05
"De trainingen van Mayke zijn mij heel erg bijgebleven. Zo erg dat ik datgene zelfs gebruik bij mijn sollicitatiegesprekken/brieven. De trainingen waren enorm inspirerend en zorgen ervoor dat je het beste uit jezelf haalt. " - 05-06-2020 21:08
"De trainingen van Mayke zijn mij heel erg bijgebleven. Zo erg dat ik datgene zelfs gebruik bij mijn sollicitatiegesprekken/brieven. De train… alles lezen - 05-06-2020 21:08
"De afgelopen jaren heb ik als coach meerdere trainingen van Mayke beleefd op het gebied van communicatie en coaching. In deze trainingen ben ik mij bewust geworden van mijn wijze van communiceren en coachen. Vanuit dat bewustzijn heb ik mijzelf met ondersteuning van Mayke verder kunnen ontwikkelen. Veel van wat ik leerde in deze trainingen is meer dan een jaar later ‘blijven hangen’ en pas ik nog steeds dagelijks toe. De training van PiP sorteerde voor mij en mijn directe collega’s geen kort gewin, maar een duurzame verandering in gedrag! " - 12-11-2019 15:17
"De afgelopen jaren heb ik als coach meerdere trainingen van Mayke beleefd op het gebied van communicatie en coaching. In deze trainingen ben… alles lezen - 12-11-2019 15:17
"De samenwerking met PIP training is een bijzondere! Als eerste is Mayke een bruisende persoonlijkheid die met al haar enthousiasme in staat is om medewerkers aan te zetten tot nadenken om daarna daadwerkelijk te veranderen in gedrag.
De trainingen die ze verzorgde waren voor medewerkers van de Klantenservice. In kleine groepjes (max 8 personen) ging ze het gesprek aan over gedrag en welke invloed dit kan hebben in een telefoongesprek. Ondanks het sterk wisselende niveau in de groepen, weet Mayke de deelnemers middels persoonlijke aandacht echt gerichte feedback te geven waar medewerkers daarna direct mee aan de slag kunnen.
De daaropvolgende individuele coaching on the job, die Mayke ook verzorgde, hebben medewerkers als erg prettig ervaren. De resultaten waren snel zichtbaar, o.a. kwalitatieve betere gesprekken en medewerkers die zich zekerder voelden aan de telefoon (en daardoor meer plezier hadden in hun dagelijkse werk).
Zeker een aanrader!
" - 27-10-2019 10:33
"De samenwerking met PIP training is een bijzondere! Als eerste is Mayke een bruisende persoonlijkheid die met al haar enthousiasme in staat … alles lezen - 27-10-2019 10:33
"De training heeft me veel nieuwe inzichten en kennis gegeven. Hierdoor durf ik meer en benader ik potentiële klanten makkelijker. Ik kan de training dus alleen maar aanbevelen voor mensen die worstelen met het benaderen van klanten. " - 25-10-2019 12:42
"De training heeft me veel nieuwe inzichten en kennis gegeven. Hierdoor durf ik meer en benader ik potentiële klanten makkelijker. Ik kan de … alles lezen - 25-10-2019 12:42
"De training 'Maak van je klant een ambassadeur' geeft interessante inzichten op hoe je zelf invloed hebt op het beeld dat je klant van jou heeft (en dus ook doorgeeft aan anderen). Mayke en Cindy zijn erg deskundig en weten de training op een luchtige en interactieve manier te presenteren.
De persoonlijke ontvangst bij Hotel 46 geeft je direct een welkom gevoel. Door de laagdrempelige opzet was de sfeer in de groep ook prima. Ik kan deze training dan ook van harte aanbevelen. " - 31-08-2019 14:19
"De training 'Maak van je klant een ambassadeur' geeft interessante inzichten op hoe je zelf invloed hebt op het beeld dat je klant van jou h… alles lezen - 31-08-2019 14:19
Deel je ervaring
Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Producten (6)
Springest helpt je groeien.
Springest is de site waar je alles vindt voor je persoonlijke ontwikkeling. Voor particulieren én organisaties. Lees ervaringen van andere deelnemers en overleg met onze adviseurs.