Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online (mindset & vaardigheden)

Tijdsduur
Logo van PiPtraining
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,7 PiPtraining heeft een gemiddelde beoordeling van 9,7 (uit 6 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,5
Gemiddeld cijfer voor Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online (mindset & vaardigheden)
Gebaseerd op 4 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar_half
tim
Coach klantcontact
9
Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online (mindset & vaardigheden)

"De afgelopen jaren heb ik als coach meerdere trainingen van Mayke beleefd op het gebied van communicatie en coaching. In deze trainingen ben ik mij bewust geworden van mijn wijze van communiceren en coachen. Vanuit dat bewustzijn heb ik mijzelf met ondersteuning van Mayke verder kunnen ontwikkelen. Veel van wat ik leerde in deze trainingen is meer dan een jaar later ‘blijven hangen’ en pas ik nog steeds dagelijks toe. De training van PiP sorteerde voor mij en mijn directe collega’s geen kort gewin, maar een duurzame verandering in gedrag! " - 12-11-2019 15:17

"De afgelopen jaren heb ik als coach meerdere trainingen van Mayke beleefd op het gebied van communicatie en coaching. In deze trainingen ben… alles lezen - 12-11-2019 15:17

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Professioneel, effectief en klantgericht communiceren 

Praktisch, met humor en sluit aan op jou wensen en behoeften.. 

Resultaat

Aan het eind van deze 2 x 4 uur weet jij hoe je, met jouw manier van communiceren, meer bereikt tijdens een gesprek. De focus in deze training ligt op jouw vaardigheden (toepassen en doen) en jouw mindset.

  • Hoe maak je echt contact?
  • Welke invloed heeft jouw brein in klantcontact?
  • Hoe luister jij naar je klant?
  • Welke vragen zijn slim en welke slimmer?
  • Structuur aanbrengen in gesprekken, hoe doe je dat?
  • Welke verwachtingen overtref jij?
  • Experimenteren met elkaar

Jij krijgt inzicht over hoe je hetgeen wat je al doet nog meer (of iet wat aangepast) ef…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Professioneel Communiceren, Klantgerichtheid, Online communicatie, Communiceren en Communicatieve vaardigheden.

Professioneel, effectief en klantgericht communiceren 

Praktisch, met humor en sluit aan op jou wensen en behoeften.. 

Resultaat

Aan het eind van deze 2 x 4 uur weet jij hoe je, met jouw manier van communiceren, meer bereikt tijdens een gesprek. De focus in deze training ligt op jouw vaardigheden (toepassen en doen) en jouw mindset.

  • Hoe maak je echt contact?
  • Welke invloed heeft jouw brein in klantcontact?
  • Hoe luister jij naar je klant?
  • Welke vragen zijn slim en welke slimmer?
  • Structuur aanbrengen in gesprekken, hoe doe je dat?
  • Welke verwachtingen overtref jij?
  • Experimenteren met elkaar

Jij krijgt inzicht over hoe je hetgeen wat je al doet nog meer (of iet wat aangepast) effectief inzet zodat het voor je werkt tijdens gesprekken met anderen. 

Wat levert het jou op wanneer er meer resultaat wordt behaald uit de gesprekken die je voert met klanten en dat deze klanten ambassadeurs worden van het bedrijf?

Meer werkplezier? Meer tevreden klanten? Meer omzet?

Certificaat en Borging

Na afronding van de training ontvang je een certificaat van deelname en een handig naslag werk. Deel vooral met collega’s je bevindingen, dat maakt dat je de geleerde vaardigheden integreert en sneller gaat toepassen. 

 

Doelgroep

  • Als je dagelijks (telefonisch) klantcontact hebt
  • Als je service wilt verbeteren & afstemmen op de klant
  • Als je wilt investeren in het verbeteren van eigen vaardigheden
  • Als je met minder energie de beste relatie met je klant wilt
  • Als je meer bekendheid wilt van je diensten door goede mondelinge reclame
  • Als je de betrokkenheid van je klant wilt vergroten en diens verwachting wilt overtreffen

 

Praktische informatie

  • 2 x 4 uu
  • De maximale groepsgrootte 9 deelnemers
  • Certificaat van deelname en module basiscommunicatie

De training wordt op verzoek ook op maat verzorgd voor een compleet team

Diverse startdata mogelijk.. vraag een brochure aan en ik stuur je een bericht of ik bel je voor meer informatie. 

9,5
Gemiddeld cijfer voor Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online (mindset & vaardigheden)
Gebaseerd op 4 ervaringen
starstarstarstarstar_half
tim
Coach klantcontact
9
Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online (mindset & vaardigheden)

"De afgelopen jaren heb ik als coach meerdere trainingen van Mayke beleefd op het gebied van communicatie en coaching. In deze trainingen ben ik mij bewust geworden van mijn wijze van communiceren en coachen. Vanuit dat bewustzijn heb ik mijzelf met ondersteuning van Mayke verder kunnen ontwikkelen. Veel van wat ik leerde in deze trainingen is meer dan een jaar later ‘blijven hangen’ en pas ik nog steeds dagelijks toe. De training van PiP sorteerde voor mij en mijn directe collega’s geen kort gewin, maar een duurzame verandering in gedrag! " - 12-11-2019 15:17

"De afgelopen jaren heb ik als coach meerdere trainingen van Mayke beleefd op het gebied van communicatie en coaching. In deze trainingen ben… alles lezen - 12-11-2019 15:17

starstarstarstarstar
Astrid Hendrix
Teammanager
10
Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online (mindset & vaardigheden)

"De samenwerking met PIP training is een bijzondere! Als eerste is Mayke een bruisende persoonlijkheid die met al haar enthousiasme in staat is om medewerkers aan te zetten tot nadenken om daarna daadwerkelijk te veranderen in gedrag.

De trainingen die ze verzorgde waren voor medewerkers van de Klantenservice. In kleine groepjes (max 8 personen) ging ze het gesprek aan over gedrag en welke invloed dit kan hebben in een telefoongesprek. Ondanks het sterk wisselende niveau in de groepen, weet Mayke de deelnemers middels persoonlijke aandacht echt gerichte feedback te geven waar medewerkers daarna direct mee aan de slag kunnen.

De daaropvolgende individuele coaching on the job, die Mayke ook verzorgde, hebben medewerkers als erg prettig ervaren. De resultaten waren snel zichtbaar, o.a. kwalitatieve betere gesprekken en medewerkers die zich zekerder voelden aan de telefoon (en daardoor meer plezier hadden in hun dagelijkse werk).

Zeker een aanrader!
" - 27-10-2019 10:33

"De samenwerking met PIP training is een bijzondere! Als eerste is Mayke een bruisende persoonlijkheid die met al haar enthousiasme in staat … alles lezen - 27-10-2019 10:33

starstarstarstarstar_half
Susanne Becker
Coach
9
Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online (mindset & vaardigheden)

"De training heeft me veel nieuwe inzichten en kennis gegeven. Hierdoor durf ik meer en benader ik potentiële klanten makkelijker. Ik kan de training dus alleen maar aanbevelen voor mensen die worstelen met het benaderen van klanten. " - 25-10-2019 12:42

"De training heeft me veel nieuwe inzichten en kennis gegeven. Hierdoor durf ik meer en benader ik potentiële klanten makkelijker. Ik kan de … alles lezen - 25-10-2019 12:42

Marcel Smolenaers
starstarstarstarstar
Marcel Smolenaers
Assistent inkoper
10
Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online (mindset & vaardigheden)

"De training 'Maak van je klant een ambassadeur' geeft interessante inzichten op hoe je zelf invloed hebt op het beeld dat je klant van jou heeft (en dus ook doorgeeft aan anderen). Mayke en Cindy zijn erg deskundig en weten de training op een luchtige en interactieve manier te presenteren.
De persoonlijke ontvangst bij Hotel 46 geeft je direct een welkom gevoel. Door de laagdrempelige opzet was de sfeer in de groep ook prima. Ik kan deze training dan ook van harte aanbevelen. " - 31-08-2019 14:19

"De training 'Maak van je klant een ambassadeur' geeft interessante inzichten op hoe je zelf invloed hebt op het beeld dat je klant van jou h… alles lezen - 31-08-2019 14:19

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met PiPtraining, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.