Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

Tijdsduur

Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

PiPtraining
Logo van PiPtraining
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,8 PiPtraining heeft een gemiddelde beoordeling van 9,8 (uit 27 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,8
Gemiddeld cijfer voor Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)
Gebaseerd op 12 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Laura Philipse-Kouwenhoven
Klantensevice Expert
10
Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

"De training wordt afgestemd op de vaardigheden die je bezit en hoe je deze effectief kunt inzetten bij een klacht afhandeling. Het kan soms zo simpel zijn als een andere volgorde van woorden. Je daar bewust van worden is een groot cadeau. Het blijft heel dichtbij je zelf in plaats van een generieke training (waar overigens niets mis mee is). De persoonlijke benadering en de openheid waarmee Mayke de training geeft is erg prettig en een verademing." - 02-12-2022 12:51

"De training wordt afgestemd op de vaardigheden die je bezit en hoe je deze effectief kunt inzetten bij een klacht afhandeling. Het kan soms … alles lezen - 02-12-2022 12:51

Startdata en plaatsen

Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze training

Beschrijving

Professioneel, effectief en klantgericht communiceren (1 op 1)

Praktisch, met humor en sluit aan op jouw eigen wensen en behoeften.. 

Resultaat

Aan het eind van deze 4 x 2 uur weet jij hoe je, met jouw manier van communiceren, meer bereikt tijdens een gesprek. De focus in deze training ligt op jouw vaardigheden (toepassen en doen) en jouw mindset.

  • Hoe maak je echt contact?
  • Hoeveel invloed heeft jouw mindset?
  • Hoe luister jij naar je klant?
  • Welke vragen zijn slim en welke slimmer?
  • Structuur aanbrengen in gesprekken, hoe doe je dat?
  • Welke verwachtingen overtref jij?
  • Weerstand voorkomen en wanneer (toch) nodig, weerstand effectief oplossen

Jij krijgt inzicht over hoe jij hetge…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Professioneel, effectief en klantgericht communiceren (1 op 1)

Praktisch, met humor en sluit aan op jouw eigen wensen en behoeften.. 

Resultaat

Aan het eind van deze 4 x 2 uur weet jij hoe je, met jouw manier van communiceren, meer bereikt tijdens een gesprek. De focus in deze training ligt op jouw vaardigheden (toepassen en doen) en jouw mindset.

  • Hoe maak je echt contact?
  • Hoeveel invloed heeft jouw mindset?
  • Hoe luister jij naar je klant?
  • Welke vragen zijn slim en welke slimmer?
  • Structuur aanbrengen in gesprekken, hoe doe je dat?
  • Welke verwachtingen overtref jij?
  • Weerstand voorkomen en wanneer (toch) nodig, weerstand effectief oplossen

Jij krijgt inzicht over hoe jij hetgeen wat je al doet, met nog meer effect in weet te zetten. Zodat het voor je werkt tijdens gesprekken met anderen. 

Wat levert het jou op wanneer er meer resultaat wordt behaald uit de gesprekken die je voert met klanten?

Meer werkplezier? Meer tevreden klanten? Meer omzet?

Certificaat 

Na afronding van de training ontvang je een certificaat van deelname.

 

Doelgroep

  • Als je dagelijks (telefonisch) klantcontact hebt (AVG proof)
  • Als je je service wil verbeteren & afstemmen op de klant
  • Als je geen weerstand wil in je gesprekken
  • Als je wil investeren in het verbeteren van eigen vaardigheden
  • Als je met minder energie de beste relatie met je klant wil
  • Als je meer bekendheid wil van je diensten door goede mondelinge reclame
  • Als je de betrokkenheid van je klant wil vergroten en diens verwachting wil overtreffen

Ben jij geinteresseerd in een training zoals deze maar je weet dat je je eerst iets anders op te lossen hebt.. bijvoorbeeld: Als jij gesprekken nu nog uitstelt, vermijdt en ook als je het moeilijk of spannend vindt om bepaalde gesprekken aan te gaan. En je wil, deze gesprekken wel voeren? Het liefste met 100% vertrouwen in jezelf en zonder negatieve spanning. Meld je dat aan voor mijn andere training (zonder angst..).  

Praktische informatie

  1. 4 x 2 uur online
  2. De maximale groepsgrootte alleen jij* 
  3. Module basiscommunicatie
  4. Certificaat van deelname

*De training wordt op verzoek ook op maat verzorgd voor 1 persoon en mogelijk ook voor  een compleet team. Ben je werkzaam als CDD analist (KYC) passen we de training aan op hetgeen dat jij nodig hebt. 

Wat denk je van coaching on the job? Dan kan! Vraag een 'brochure' aan en ik stuur je een bericht of ik bel je voor meer informatie (ik doe niet aan brochures, liever persoonlijk contact omdat ik mijn training afstem op jouw behoefte). Diverse startdata mogelijk.

9,8
Gemiddeld cijfer voor Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)
Gebaseerd op 12 ervaringen
starstarstarstarstar
Laura Philipse-Kouwenhoven
Klantensevice Expert
10
Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

"De training wordt afgestemd op de vaardigheden die je bezit en hoe je deze effectief kunt inzetten bij een klacht afhandeling. Het kan soms zo simpel zijn als een andere volgorde van woorden. Je daar bewust van worden is een groot cadeau. Het blijft heel dichtbij je zelf in plaats van een generieke training (waar overigens niets mis mee is). De persoonlijke benadering en de openheid waarmee Mayke de training geeft is erg prettig en een verademing." - 02-12-2022 12:51

"De training wordt afgestemd op de vaardigheden die je bezit en hoe je deze effectief kunt inzetten bij een klacht afhandeling. Het kan soms … alles lezen - 02-12-2022 12:51

starstarstarstarstar
Haatim Msellek
Medewerker Customer Care
10
Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

"Mayke stemt de trainingen helemaal persoonlijk af. Met veel kennis en positieve kracht weet ze ook het meeste er uit te halen en zelfs meer dan verwacht. Twijfel je over jouw communicatie skills in een team of individueel? Zou ik je deze training aanraden. Een schot in de roos." - 27-03-2022 18:17

"Mayke stemt de trainingen helemaal persoonlijk af. Met veel kennis en positieve kracht weet ze ook het meeste er uit te halen en zelfs meer … alles lezen - 27-03-2022 18:17

Charlotte van Duijn
starstarstarstarstar
Charlotte van Duijn
10
Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

"Ik heb twee IEMT sessies van Mayke gehad, wat mij positief verrast heeft! Mayke neemt de tijd voor je en het voelde gelijk erg vertrouwd. Mayke luistert naar je en het is ook prettig om met haar te praten. De sessies hebben bij mij op een positieve manier invloed gehad!" - 20-03-2022 20:04

"Ik heb twee IEMT sessies van Mayke gehad, wat mij positief verrast heeft! Mayke neemt de tijd voor je en het voelde gelijk erg vertrouwd. Ma… alles lezen - 20-03-2022 20:04

Sophie Westdijk
starstarstarstarstar
Sophie Westdijk
KYC Analist
10
Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

"Mayke heeft mij een aantal keer een telefoniecoaching sessies gegeven! Met voorbeelden uit de praktijk zijn wij aan de slag gegaan om mijn 'angst' voor moeilijke gesprekken aan te pakken! Met handige tips en een IEMT sessie kan ik zeggen dat ik nu met veel meer zelfvertrouwen de telefoon pak om klanten op te bellen! Voor mij hebben de sessies écht geholpen. Ik heb er veel aan gehad nu maar ik denk ook zeker voor in de toekomst. Nogmaals bedankt Mayke!:)

" - 13-10-2021 16:04

"Mayke heeft mij een aantal keer een telefoniecoaching sessies gegeven! Met voorbeelden uit de praktijk zijn wij aan de slag gegaan om mijn '… alles lezen - 13-10-2021 16:04

starstarstarstarstar
Willemijn Saia-Mol
Teamlead KYC CDD
10
Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

"Mayke heeft mijn teamleden intensieve beltraining en coaching gegeven. Hierdoor leren medewerkers op een prettige en effectieve wijze gesprekken te voeren met onze klanten.
Daarnaast heeft Mayke twee teamleden een extra training gegeven "Train de trainer". Hierdoor kunnen zij nieuwe analisten verder helpen en coachen in hun klantcontact.
Wij hebben de coaching en training als zeer waardevol ervaren." - 06-07-2021 12:06

"Mayke heeft mijn teamleden intensieve beltraining en coaching gegeven. Hierdoor leren medewerkers op een prettige en effectieve wijze gespre… alles lezen - 06-07-2021 12:06

starstarstarstarstar_half
Van der Kruis
Senior/teamlead CDD analist
9
Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

"Mayke heeft belcoaching verzorgt in mijn team van CDD analisten. Het betreft veelal young professionals aan het begin van hun carrière. Voor hen is het nog wel eens spannend om lastige vragen aan klanten te moeten stellen.
Mayke heeft hen op energieke en ongedwongen wijze (praktische) handvatten gegeven voor verschillende situaties, waardoor ze met meer zelfvertrouwen de telefoon oppakken. En dat in deze online tijden.

De sessies zijn als zeer waardevol ervaren door de analisten en mijzelf!" - 06-07-2021 07:21

"Mayke heeft belcoaching verzorgt in mijn team van CDD analisten. Het betreft veelal young professionals aan het begin van hun carrière. Voor… alles lezen - 06-07-2021 07:21

starstarstarstarstar
J de Boer
Analist
10
Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

"'Mayke moet je ervaren', klinkt misschien stom maar vrij vertaald werd zo over haar gesproken bij mijn huidige werkgever en verhip! Ik sluit me er volledig bij aan, inspirerend. Ook als je al veel bel/klantervaring hebt en jezelf daar helemaal comfortabel bij voelt is de kans groot dat ze toch nog nieuwe bruikbare tips voor je heeft. Mayke luistert goed naar haar 'leerlingen' en gaat vervolgens uit van jouw situatie. Als je iets niet direct herkent of het een tip is waar je niet direct iets mee kan luistert ze goed naar je reactie(s) en heeft daarbij de gave om zich zeer snel in jouw specifieke situatie te kunnen verplaatsen waardoor ze haar eerste tips samen met jou bijschaaft tot succesvol maatwerk. Nogmaals bedankt Mayke! " - 12-06-2021 16:53

"'Mayke moet je ervaren', klinkt misschien stom maar vrij vertaald werd zo over haar gesproken bij mijn huidige werkgever en verhip! Ik sluit… alles lezen - 12-06-2021 16:53

Marieke Hengeveld
starstarstarstarstar
Marieke Hengeveld
Customer Service
10
Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

"een fijne, leerzame cursus gehad van Mayke. ze leert je nog beter te communiceren, niet alleen met klanten maar ook met collega's, thuis etc. De cursus via teams in een aantal keer is ook erg prettig. Hetgene wat je leert, kun je direct toepassen en de volgende keer bespreken hoe dit is gegaan. Mayke past de training op jou aan en legt de focus op jouw struikelblok. Deze cursus is een aanrader!" - 23-04-2021 06:42

"een fijne, leerzame cursus gehad van Mayke. ze leert je nog beter te communiceren, niet alleen met klanten maar ook met collega's, thuis etc… alles lezen - 23-04-2021 06:42

starstarstarstarstar_half
tim
Coach klantcontact
9
Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

"De afgelopen jaren heb ik als coach meerdere trainingen van Mayke beleefd op het gebied van communicatie en coaching. In deze trainingen ben ik mij bewust geworden van mijn wijze van communiceren en coachen. Vanuit dat bewustzijn heb ik mijzelf met ondersteuning van Mayke verder kunnen ontwikkelen. Veel van wat ik leerde in deze trainingen is meer dan een jaar later ‘blijven hangen’ en pas ik nog steeds dagelijks toe. De training van PiP sorteerde voor mij en mijn directe collega’s geen kort gewin, maar een duurzame verandering in gedrag! " - 12-11-2019 15:17

"De afgelopen jaren heb ik als coach meerdere trainingen van Mayke beleefd op het gebied van communicatie en coaching. In deze trainingen ben… alles lezen - 12-11-2019 15:17

starstarstarstarstar
Astrid Hendrix
Teammanager
10
Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

"De samenwerking met PIP training is een bijzondere! Als eerste is Mayke een bruisende persoonlijkheid die met al haar enthousiasme in staat is om medewerkers aan te zetten tot nadenken om daarna daadwerkelijk te veranderen in gedrag.

De trainingen die ze verzorgde waren voor medewerkers van de Klantenservice. In kleine groepjes (max 8 personen) ging ze het gesprek aan over gedrag en welke invloed dit kan hebben in een telefoongesprek. Ondanks het sterk wisselende niveau in de groepen, weet Mayke de deelnemers middels persoonlijke aandacht echt gerichte feedback te geven waar medewerkers daarna direct mee aan de slag kunnen.

De daaropvolgende individuele coaching on the job, die Mayke ook verzorgde, hebben medewerkers als erg prettig ervaren. De resultaten waren snel zichtbaar, o.a. kwalitatieve betere gesprekken en medewerkers die zich zekerder voelden aan de telefoon (en daardoor meer plezier hadden in hun dagelijkse werk).

Zeker een aanrader!
" - 27-10-2019 10:33

"De samenwerking met PIP training is een bijzondere! Als eerste is Mayke een bruisende persoonlijkheid die met al haar enthousiasme in staat … alles lezen - 27-10-2019 10:33

starstarstarstarstar_half
Susanne Becker
Coach
9
Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

"De training heeft me veel nieuwe inzichten en kennis gegeven. Hierdoor durf ik meer en benader ik potentiële klanten makkelijker. Ik kan de training dus alleen maar aanbevelen voor mensen die worstelen met het benaderen van klanten. " - 25-10-2019 12:42

"De training heeft me veel nieuwe inzichten en kennis gegeven. Hierdoor durf ik meer en benader ik potentiële klanten makkelijker. Ik kan de … alles lezen - 25-10-2019 12:42

Marcel Smolenaers
starstarstarstarstar
Marcel Smolenaers
Assistent inkoper
10
Professioneel, effectief en klantgericht communiceren = online 1 op 1 (mindset & vaardigheden)

"De training 'Maak van je klant een ambassadeur' geeft interessante inzichten op hoe je zelf invloed hebt op het beeld dat je klant van jou heeft (en dus ook doorgeeft aan anderen). Mayke en Cindy zijn erg deskundig en weten de training op een luchtige en interactieve manier te presenteren.
De persoonlijke ontvangst bij Hotel 46 geeft je direct een welkom gevoel. Door de laagdrempelige opzet was de sfeer in de groep ook prima. Ik kan deze training dan ook van harte aanbevelen. " - 31-08-2019 14:19

"De training 'Maak van je klant een ambassadeur' geeft interessante inzichten op hoe je zelf invloed hebt op het beeld dat je klant van jou h… alles lezen - 31-08-2019 14:19

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op, en delen ze met PiPtraining, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.