Effectief klantgericht chatten

Tijdsduur
Logo van PiPtraining
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,7 PiPtraining heeft een gemiddelde beoordeling van 9,7 (uit 6 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

PiPtraining biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: Eindhoven, Tilburg

Beschrijving

Effectief klantgericht chatten
Ben jij op zoek naar een praktijkgerichte training waarmee je met meerwaarde communiceert in je zakelijke chatgesprekken? Schrijf je dan nu in.

Programma
Voorafgaand aan de training halen we je persoonlijke leerdoelen en mindset op.

Dagdeel 1: inzicht

  • hoe positief is jouw mindset
  • wat is een effectieve opbouw van een gesprek
  • welke technieken benut je al welke nog niet
  • wat is de vraag achter de vraag en hoe kom je daar
  • schrijven in mogelijkheden (positief) wel duidelijk zijn
  • hoe sluit je aan bij de ander
  • van weerstand naar een goed chat gesprek
  • reageren volgens de richtlijnen van de AVG
  • spelling (d, t of dt?)
  • chatiquette

   

Dagdeel 2: toepassen…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Accountmanagement, Contractmanagement, Klantvriendelijkheid en Klantgerichte Sales.

Effectief klantgericht chatten
Ben jij op zoek naar een praktijkgerichte training waarmee je met meerwaarde communiceert in je zakelijke chatgesprekken? Schrijf je dan nu in.

Programma
Voorafgaand aan de training halen we je persoonlijke leerdoelen en mindset op.

Dagdeel 1: inzicht

  • hoe positief is jouw mindset
  • wat is een effectieve opbouw van een gesprek
  • welke technieken benut je al welke nog niet
  • wat is de vraag achter de vraag en hoe kom je daar
  • schrijven in mogelijkheden (positief) wel duidelijk zijn
  • hoe sluit je aan bij de ander
  • van weerstand naar een goed chat gesprek
  • reageren volgens de richtlijnen van de AVG
  • spelling (d, t of dt?)
  • chatiquette

   

Dagdeel 2: toepassen (experimenteren)

  • simuleren van (eigen) praktijksituaties 
  • bewust toepassen van de technieken
  • AVG proof reageren en toch klantgericht zijn
  • effectief reageren op weerstand
  • kortom; leren door te doen

Resultaat
Aan het eind van deze training chat je op een professionele klantgerichte manier met je klant. 

  • Je leert werken vanuit een heldere structuur (TEMPEL-methode)
  • je leert de juiste chattechnieken in te zetten
  • je leert hoe je de vraag achter de klantvraag achterhaalt
  • je leert hoe je chat met een positieve en klantgerichte schrijfstijl
  • je leert te reageren op weerstand via de chat
  • jouw klant ervaart echte service!

Na afronding van de training ontvang je een certificaat.

Doelgroep
Deze training, op MBO niveau, is ontwikkeld voor professionals die willen investeren in het verbeteren van hun chatvaardigheden. PiPtraining heeft ervaring in de zakelijke- en financiële dienstverlening, de retail en de zorg.

 

Praktische informatie
de maximale groepsgrootte tijdens de training is 8 deelnemers 
de training wordt op meerdere plaatsen in het land gegeven
de training wordt ook incompany en op maat verzorgd
de investering bedraagt € 495 euro voor twee dagdelen van 4 uur

Over PiPtraining
PiP staat voor Progressie in Professie en verzorgt trainingen op het gebied van klantgerichtheid, vanuit service naar sales, motiverende gespreksvoering, gesprek/chat/schrijftechnieken en verbinding maken en bewust worden van je communicatie. Met meerwaarde communiceren! Na afloop van deze dag is het ook mogelijk om aanvullende coaching af te nemen en ook maatwerk borgingsopdrachten te ontvangen.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met PiPtraining, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.