Vanuit Service naar Sales (mindset & klantgerichte verkoopvaardigheden) online 1 op 1

Tijdsduur

Vanuit Service naar Sales (mindset & klantgerichte verkoopvaardigheden) online 1 op 1

PiPtraining
Logo van PiPtraining
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,8 PiPtraining heeft een gemiddelde beoordeling van 9,8 (uit 26 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Vanuit Service naar Sales (mindset & klantgerichte verkoopvaardigheden) online 1 op 1
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Chantal Zandbergen
Management assistente
10
Vanuit Service naar Sales (mindset & klantgerichte verkoopvaardigheden) online 1 op 1

"Wij hebben Mayke gevraagd een voorstel uit te werken hoe we ons sales team nog verder zouden kunnen professionaliseren in hun salesvaardigheden, onder het mom van ‘iedere dag een beetje beter’. Er volgde een zorgvuldig uitgewerkt voorstel en WAUW wat zijn we blij dat we vervolgens met Mayke in zee zijn gegaan! Mayke heeft op een hele natuurlijke, prettige manier, in onze eigen, veilige omgeving, ons sales team gestimuleerd om buiten hun comfortzone te gaan, waardoor we hen na iedere sessie verder zagen groeien en shinen. Zelf zijn ze ook heel happy en enthousiast over hun eigen persoonlijke ontwikkeling. Deze energie en enthousiasme heeft ons daarom ook meteen doen besluiten een borgingstraject met Mayke voor het sales team in te zetten!" - 05-08-2021 18:12

"Wij hebben Mayke gevraagd een voorstel uit te werken hoe we ons sales team nog verder zouden kunnen professionaliseren in hun salesvaardighe… alles lezen - 05-08-2021 18:12

Startdata en plaatsen

Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze training

PiPtraining biedt dit product standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Drachten, Ede, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Terneuzen, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

Vanuit Service naar Sales 1 op 1

Resultaat

Aan het eind van deze online training, met maximaal 4 personen, weet jij hoe je, door jouw manier van communiceren, van een service moment een verkoop maakt. De focus in deze training ligt op jouw mindset en vaardigheden. Je leert ook:

  • hoe je jouw nu al goede service inzet voor een verkoop 
  • hoe je verbinding maakt met jouw (kopende) klant 
  • de behoefte en wensen van de klant te inventariseren (‘de vraag achter de vraag’)
  • ook de latente behoefte en wensen herkennen 
  • verkoopkansen te signaleren en te benutten 
  • welke woorden positieve invloed hebben
  • hoe goed jij zelf luistert en hoe je dit toch nog kan verbeteren
  • welke vaardigheden jij al in…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Verkoopvaardigheden, Klantgerichtheid, Sales Training, Verkoopmethoden en NIMA A Sales.

Vanuit Service naar Sales 1 op 1

Resultaat

Aan het eind van deze online training, met maximaal 4 personen, weet jij hoe je, door jouw manier van communiceren, van een service moment een verkoop maakt. De focus in deze training ligt op jouw mindset en vaardigheden. Je leert ook:

  • hoe je jouw nu al goede service inzet voor een verkoop 
  • hoe je verbinding maakt met jouw (kopende) klant 
  • de behoefte en wensen van de klant te inventariseren (‘de vraag achter de vraag’)
  • ook de latente behoefte en wensen herkennen 
  • verkoopkansen te signaleren en te benutten 
  • welke woorden positieve invloed hebben
  • hoe goed jij zelf luistert en hoe je dit toch nog kan verbeteren
  • welke vaardigheden jij al in je hebt en welke je nog meer aandacht mag geven
  • welke technieken slim zijn en welke nog slimmer
  • hoe je vanuit een relaxt gevoel (mindset) om de 'verkoop' vraagt!

Kortom, je komt erachter dat 'klantgericht' verkopen heel veel weg heeft van op maatgemaakte service, die de klant graag ervaart (en voor terugkomt). Jij komt er ook achter dat goede verkopers 2 keer zoveel luisteren dan praten. Wil jij inzicht over hoe je jouw gedrag, effectief inzet zodat het voor je werkt en met als gevolg dat klanten jou gaan vragen wat je nog meer te koop hebt!? Schrijf je dan in of vraag een 'brochure' aan (Brochures doe ik nu niet aan, ik neem dan persoonlijk contact met je op). 

Het programma bestaat uit 4 keer 2 uur online bijeenkomsten en we starten met een kleine voorbereidingsopdracht, waardoor we tijdens de dagdelen training, doelgericht accenten leggen voor jou. 
In het eerste deel van de training vertalen we de verkooptheorie naar jouw praktijk en in het tweede deel experimenteren we met het geleerde door middel van casustiek uit jouw eigen praktijk. Learning by doing. Met maximale aandacht voor jouw leerbehoefte. 


Certificaat en Borging
Na afronding van de training ontvang je een certificaat van deelname. Alvast een tip; deel na de trainingen vooral je bevindingen met bijvoorbeeld je collega’s, dat maakt dat je de geleerde vaardigheden integreert en sneller toepast. Merk je dat je nog punten op de i kan gebruiken, dan is 'de PiPtrainer' bereikbaar per whatsapp. Of je boekt nog een 1 op 1 coachsessie. Lekker snel schakelen met elkaar... Gaan voor Progressie in Professie!

Doelgroep
Deze training is voor zowel startende verkopers als voor ervaren service medewerkers die  gaan verkopen. (signalen herkennen)

Ook behoor je tot de doelgroep als je:

  • tijdens de training zelf wilt investeren in het verbeteren van eigen verkoopvaardigheden
  • tijdens de trainingen zelf praktijksituaties wil inbrengen (learning by doing) 

(Stel nu dat je moet deelnemen en dat je opziet tegen een training als deze of dat je opziet tegen het moeten verkopen.. neem dan contact op. We gaan samen in gesprek over jouw situtatie en bespreken we samen wat past bij jou.)

Praktische informatie
8 uur (4 keer 2 uur)
Certificaat van deelname en module basiscommunicatie
De training wordt op verzoek ook op maat verzorgd voor een team

(online) Coaching on the job is ook af te nemen bij PiPtraining. 

10
Gemiddeld cijfer voor Vanuit Service naar Sales (mindset & klantgerichte verkoopvaardigheden) online 1 op 1
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar
Chantal Zandbergen
Management assistente
10
Vanuit Service naar Sales (mindset & klantgerichte verkoopvaardigheden) online 1 op 1

"Wij hebben Mayke gevraagd een voorstel uit te werken hoe we ons sales team nog verder zouden kunnen professionaliseren in hun salesvaardigheden, onder het mom van ‘iedere dag een beetje beter’. Er volgde een zorgvuldig uitgewerkt voorstel en WAUW wat zijn we blij dat we vervolgens met Mayke in zee zijn gegaan! Mayke heeft op een hele natuurlijke, prettige manier, in onze eigen, veilige omgeving, ons sales team gestimuleerd om buiten hun comfortzone te gaan, waardoor we hen na iedere sessie verder zagen groeien en shinen. Zelf zijn ze ook heel happy en enthousiast over hun eigen persoonlijke ontwikkeling. Deze energie en enthousiasme heeft ons daarom ook meteen doen besluiten een borgingstraject met Mayke voor het sales team in te zetten!" - 05-08-2021 18:12

"Wij hebben Mayke gevraagd een voorstel uit te werken hoe we ons sales team nog verder zouden kunnen professionaliseren in hun salesvaardighe… alles lezen - 05-08-2021 18:12

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag nu gratis en vrijblijvend informatie aan:

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Aanmelden voor nieuwsbrief

We slaan je gegevens op, en delen ze met PiPtraining, om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.