Interne klantgerichte communicatie voor ICT´ers

Niveau
Tijdsduur
Logo van Plieger Training bv

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Plieger Training, ongekend rendement!

Interne klantgerichte communicatie voor ICT´ers

Een klantgerichte, heldere communicatie is de basis voor een prettige samenwerking binnen een organisatie. De module interne klantgerichte communicatie is toegespitst op de werkomgeving van de ICT’er. U leert om als adviseur/sparringpartner de vragen van uw (interne) klanten te analyseren, waardoor u beter aan verwachtingen kunt voldoen. U verzandt niet meer in ad hoc situaties, maar kunt detailvragen in een breder kader inpassen en duidelijk prioriteiten stellen. U leert feedback te geven en te ontvangen. Met een aantal belangrijke handvatten, die u in deze cursus krijgt aangereikt, kunt u en uw directe collega’s als een winnend ICT team uw o…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Plieger Training, ongekend rendement!

Interne klantgerichte communicatie voor ICT´ers

Een klantgerichte, heldere communicatie is de basis voor een prettige samenwerking binnen een organisatie. De module interne klantgerichte communicatie is toegespitst op de werkomgeving van de ICT’er. U leert om als adviseur/sparringpartner de vragen van uw (interne) klanten te analyseren, waardoor u beter aan verwachtingen kunt voldoen. U verzandt niet meer in ad hoc situaties, maar kunt detailvragen in een breder kader inpassen en duidelijk prioriteiten stellen. U leert feedback te geven en te ontvangen. Met een aantal belangrijke handvatten, die u in deze cursus krijgt aangereikt, kunt u en uw directe collega’s als een winnend ICT team uw organisatie in de toekomst positief en klantgericht ondersteunen.

Mogelijke thema’s (vorm en inhoud in overleg)

  • (Interne) Communicatie
  • Feedback geven en ontvangen
  • Klantgericht denken en doen
  • Omgaan met ad hoc situaties en prioriteiten stellen
  • Verantwoordelijkheid nemen
  • Omgaan met klachten

Het aanbod van Plieger Training is voor elke klant uniek. Simpelweg omdat uw situatie uniek is. Na een eerste analyse van de bestaande naar de gewenste situatie van uw organisatie, geven wij u een vrijblijvend advies voor een passend traject.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)

Heeft u nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.