Interne klantgerichte communicatie voor ICT´ers
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Plieger Training, ongekend rendement!
Interne klantgerichte communicatie voor ICT´ers
Een klantgerichte, heldere communicatie is de basis voor een prettige samenwerking binnen een organisatie. De module interne klantgerichte communicatie is toegespitst op de werkomgeving van de ICT’er. U leert om als adviseur/sparringpartner de vragen van uw (interne) klanten te analyseren, waardoor u beter aan verwachtingen kunt voldoen. U verzandt niet meer in ad hoc situaties, maar kunt detailvragen in een breder kader inpassen en duidelijk prioriteiten stellen. U leert feedback te geven en te ontvangen. Met een aantal belangrijke handvatten, die u in deze cursus krijgt aangereikt, kunt u en uw directe collega’s als een winnend ICT team uw o…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Plieger Training, ongekend rendement!
Interne klantgerichte communicatie voor ICT´ers
Een klantgerichte, heldere communicatie is de basis voor een prettige samenwerking binnen een organisatie. De module interne klantgerichte communicatie is toegespitst op de werkomgeving van de ICT’er. U leert om als adviseur/sparringpartner de vragen van uw (interne) klanten te analyseren, waardoor u beter aan verwachtingen kunt voldoen. U verzandt niet meer in ad hoc situaties, maar kunt detailvragen in een breder kader inpassen en duidelijk prioriteiten stellen. U leert feedback te geven en te ontvangen. Met een aantal belangrijke handvatten, die u in deze cursus krijgt aangereikt, kunt u en uw directe collega’s als een winnend ICT team uw organisatie in de toekomst positief en klantgericht ondersteunen.
Mogelijke thema’s (vorm en inhoud in overleg)
- (Interne) Communicatie
- Feedback geven en ontvangen
- Klantgericht denken en doen
- Omgaan met ad hoc situaties en prioriteiten stellen
- Verantwoordelijkheid nemen
- Omgaan met klachten
Het aanbod van Plieger Training is voor elke klant uniek. Simpelweg omdat uw situatie uniek is. Na een eerste analyse van de bestaande naar de gewenste situatie van uw organisatie, geven wij u een vrijblijvend advies voor een passend traject.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.