Aannemen van Klachten en Reparaties

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Pieter Boeijing
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van Possible.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 8,6 Possible. heeft een gemiddelde beoordeling van 8,6 (uit 226 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #2 in Arbo & Veiligheid.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

9,4
Gemiddeld cijfer voor Aannemen van Klachten en Reparaties
Gebaseerd op 7 ervaringen Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Lisette Gevaert-Voermans
facilitair mederwerker
10
Aannemen van Klachten en Reparaties

"Het is een leerzame middag, goede voorbeelden vanuit de praktijk die kunnen voorkomen in de sector waarin je werkt. dus tips makkelijk toe te passen in de praktijk.
Hoe de klant te benaderen en begrip te tonen voor diens probleem.
" - 21-10-2020 07:01

"Het is een leerzame middag, goede voorbeelden vanuit de praktijk die kunnen voorkomen in de sector waarin je werkt. dus tips makkelijk toe t… alles lezen - 21-10-2020 07:01

Lisette, dankjewel voor je beoordeling. Leuk om te horen dat de tips makkelijk toe te passen zijn op de werkvloer.

- 21-10-2020 07:01

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
10 jun. 2021
placeHarderwijk
10 jun. 2021
placeHeerenveen
10 jun. 2021
placeAssen
13 sep. 2021
placeDeventer
13 sep. 2021
placeAmsterdam
23 sep. 2021
placeUtrecht
23 sep. 2021
placeBreda
24 sep. 2021
placeEindhoven
24 sep. 2021
placeAmsterdam
29 nov. 2021
placeHarderwijk
29 nov. 2021
placeHeerenveen
29 nov. 2021
placeBreda
1 dec. 2021
placeRotterdam
1 dec. 2021
placeEindhoven
3 dec. 2021
placeRoermond
3 dec. 2021

Beschrijving

Aannemen van klachten en reparaties

Algemeen

Je bent medewerker bij een klantcontactcenter of facilitaire servicedesk en je wilt handvatten om jouw klanten nog beter te kunnen helpen.

Je leert

  • Wat is jouw taak als dienstverlener?​
  • Wat wil de klant?​
  • Communicatie​
    • Bewust, onbewust​
    • Actie en reactie van klant en wat doet dat met jou?​
    • LSD​
  • Hoe reageer ik bij:​
    • Vragen?​
    • Storingen​
    • Klachten​
  • Slecht nieuws brengen

Je bent in staat om

  • De klant, collega adequaat te helpen ​
  • Om te gaan met emotionele klanten en je eigen emoties​
  • Een gesprek positief af te sluiten​

De training kent een prettige afwisseling tussen theorie, onderzoek en praktisch oefenen, zodat je…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: VCA, Arbowetgeving, HVK (Hogere Veiligheidskunde), MVK (Middelbare Veiligheidskunde) en Integrale veiligheid.

Aannemen van klachten en reparaties

Algemeen

Je bent medewerker bij een klantcontactcenter of facilitaire servicedesk en je wilt handvatten om jouw klanten nog beter te kunnen helpen.

Je leert

  • Wat is jouw taak als dienstverlener?​
  • Wat wil de klant?​
  • Communicatie​
    • Bewust, onbewust​
    • Actie en reactie van klant en wat doet dat met jou?​
    • LSD​
  • Hoe reageer ik bij:​
    • Vragen?​
    • Storingen​
    • Klachten​
  • Slecht nieuws brengen

Je bent in staat om

  • De klant, collega adequaat te helpen ​
  • Om te gaan met emotionele klanten en je eigen emoties​
  • Een gesprek positief af te sluiten​

De training kent een prettige afwisseling tussen theorie, onderzoek en praktisch oefenen, zodat je concreet weet hoe je het geleerde de volgende dag in de praktijk toe kunt passen.

Doelgroep

Medewerkers bij een klantcontactcenter of facilitaire servicedesk die handvatten willen  om  klanten en collega's  nog beter te kunnen helpen.​

Niveau MBO

Investering € 225 exclusief btw

Lesduur 1/2 dag

Maximaal aantal deelnemers 10

Incompany

Het is ook mogelijk om een maatwerk/incompany training bij jou op locatie te verzorgen.​We kunnen maatwerk leveren door specifiek in te gaan op jouw situatie en aanwezige kennis.​Bij minimaal 4 deelnemers is maatwerk financieel voordeliger.​

possible.

opleidingen & training

Als praktijkopleider helpt possible vakmensen om zich te blijven ontwikkelen. Ons aanbod richt zich op Facilitaire Vaardigheden, Wonen & Vastgoed, Inkoopvaardigheden en Persoonlijke Vaardigheden. We bieden hands-on vakopleidingen die perfect aansluiten bij de dagelijkse praktijk. In onze opleidingen en trainingen combineren ervaren vakdocenten theorie en actuele ontwikkelingen tot een uitdagend en persoonlijk leertraject. Daarbij is ook voldoende ruimte om eigen vragen en dilemma’s in te brengen en te profiteren van de kennis en ervaring die vakgenoten delen. Op die manier zijn nieuwe inzichten de volgende dag altijd meteen toe te passen. Samen maken we het possible!

9,4
Gemiddeld cijfer voor Aannemen van Klachten en Reparaties
Gebaseerd op 7 ervaringen
starstarstarstarstar
Lisette Gevaert-Voermans
facilitair mederwerker
10
Aannemen van Klachten en Reparaties

"Het is een leerzame middag, goede voorbeelden vanuit de praktijk die kunnen voorkomen in de sector waarin je werkt. dus tips makkelijk toe te passen in de praktijk.
Hoe de klant te benaderen en begrip te tonen voor diens probleem.
" - 21-10-2020 07:01

"Het is een leerzame middag, goede voorbeelden vanuit de praktijk die kunnen voorkomen in de sector waarin je werkt. dus tips makkelijk toe t… alles lezen - 21-10-2020 07:01

Lisette, dankjewel voor je beoordeling. Leuk om te horen dat de tips makkelijk toe te passen zijn op de werkvloer.

- 21-10-2020 07:01
starstarstarstarstar
Fred Giacomini
Team Facilitair Services
10
Aannemen van Klachten en Reparaties

"Locatie, was zeer goed ook pieter als trainer was goed, brengt het leuk speels en niet te vergeten zeer leerzaam ook het rollenspel wat pieter in de training toepast is heel leuk " - 18-10-2020 12:41

"Locatie, was zeer goed ook pieter als trainer was goed, brengt het leuk speels en niet te vergeten zeer leerzaam ook het rollenspel wat piet… alles lezen - 18-10-2020 12:41

Fred, dankjewel voor je reactie.

- 18-10-2020 12:41
starstarstarstarstar_border
Lisette Gevaert-Voermans
facilitair mederwerker
8
Aannemen van Klachten en Reparaties

"Leuke inter actieve les, waar theorie en praktijk goed wordt gecombineerd.
De praktijk wordt vaak in de branche gedaan waarin je werkt. Leuk en uitdagend. Locatie is prima. Pieter geeft les uit zijn eigen ervaringen." - 15-10-2020 12:58

"Leuke inter actieve les, waar theorie en praktijk goed wordt gecombineerd. De praktijk wordt vaak in de branche gedaan waarin je werkt. Leu… alles lezen - 15-10-2020 12:58

Lisette, dankjewel voor je beoordeling

- 15-10-2020 12:58
starstarstarstarstar_border
Farid Sakhi
8
Aannemen van Klachten en Reparaties

"Het was vanaf het begin al goed geregeld, communicatie was goed.
Ik heb de cursus als zeer leerzaam en aangenaam ervaren.
Pieter en Rens zijn fijne docenten met heel veel ervaring, duidelijke uitleg met voorbeelden uit de praktijk.
" - 15-10-2020 09:05

"Het was vanaf het begin al goed geregeld, communicatie was goed. Ik heb de cursus als zeer leerzaam en aangenaam ervaren. Pieter en Rens … alles lezen - 15-10-2020 09:05

Farid, dankjewel voor jouw beoordeling.

- 15-10-2020 09:05
starstarstarstarstar
André Hage Hage
Huismeester
10
Aannemen van Klachten en Reparaties

"Het aannemen van Klachten en Reparaties zijn een belangrijk onderdeel van ons werk. De manier waarop je dat kan doen en het belang hiervan is prima uitgelegd. Mede door de rollenspellen is dit onderdeel op een boeiende en duidelijk manier aan de orde gebracht. De beleving van de klant van de manier waarop je een klacht behandeld stond hierin centraal. Er is hier veel aandacht aan besteed. " - 15-10-2020 08:25

"Het aannemen van Klachten en Reparaties zijn een belangrijk onderdeel van ons werk. De manier waarop je dat kan doen en het belang hiervan i… alles lezen - 15-10-2020 08:25

André, dankjewel voor het delen van je ervaring. Ik hoop dat je het geleerde succesvol in de praktijk kunt toepassen.

- 15-10-2020 08:25
starstarstarstarstar
Janice Bulwant
Planner bij een woningcorporatie
10
Aannemen van Klachten en Reparaties

"Goeie en duidelijke cursus. Trainer was duidelijk. Prettig groep. Aanrader voor mensen die bij een woningcorporatie werken. Uitleg sluit goed aan wat je in de praktijk uitvoert. Ook de rollenspel is leerzaam. " - 01-10-2020 10:59

"Goeie en duidelijke cursus. Trainer was duidelijk. Prettig groep. Aanrader voor mensen die bij een woningcorporatie werken. Uitleg sluit goe… alles lezen - 01-10-2020 10:59

Janice, dankjewel voor je feedback. Fijn dat het leerzaam is en goed aansluit. Veel succes met het toepassen!

- 01-10-2020 10:59
starstarstarstarstar
Claudia Wessels
10
Aannemen van Klachten en Reparaties

"een goede cursus. duidelijk en gericht op onze werkzaamheden. een echte aanrader voor mensen die deze werkzaamheden verrichten.
cursus gaat goed op zaken in. er worden rollenspellen gespeeld en alle informatie is voor ons van toe passing geweest. een goede werking tot de praktijk. " - 12-11-2018 08:39

"een goede cursus. duidelijk en gericht op onze werkzaamheden. een echte aanrader voor mensen die deze werkzaamheden verrichten. cursus gaat… alles lezen - 12-11-2018 08:39

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Possible., om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.