Aannemen van Klachten en Reparaties

Niveau
Tijdsduur
Trainer
Pieter Boeijing
Logo van Possible.
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Possible. heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 163 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

10
Gemiddeld cijfer voor Aannemen van Klachten en Reparaties
Gebaseerd op 1 ervaring Lees alle ervaringenchevron_right
starstarstarstarstar
Claudia Wessels
10
Aannemen van Klachten en Reparaties

"een goede cursus. duidelijk en gericht op onze werkzaamheden. een echte aanrader voor mensen die deze werkzaamheden verrichten.
cursus gaat goed op zaken in. er worden rollenspellen gespeeld en alle informatie is voor ons van toe passing geweest. een goede werking tot de praktijk. " - 12-11-2018 08:39

"een goede cursus. duidelijk en gericht op onze werkzaamheden. een echte aanrader voor mensen die deze werkzaamheden verrichten. cursus gaat… alles lezen - 12-11-2018 08:39

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Possible. biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: 's-Hertogenbosch, Alkmaar, Almere / Lelystad, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam, Antwerpen, Apeldoorn, Arnhem, Assen, Breda, Brugge, Delft, Den Haag, Deventer, Dordrecht, Drachten, Ede, Eindhoven, Emmen, Enschede, Gent, Gouda, Groningen, Haarlem, Haarlemmermeer, Heerenveen, Hilversum, Leeuwarden, Leiden, Maastricht, Middelburg, Nijmegen, Roermond, Rotterdam, Terneuzen, Tilburg, Utrecht, Veenendaal, Venlo, Westland, Zaanstad, Zoetermeer, Zwolle

Beschrijving

Aannemen van klachten en reparaties

Algemeen

Tijdens de uitvoering van je functie moet je ook reparatieverzoeken aannemen en eventueel naar aanleiding daarvan werkbonnen maken. Het aannemen van reparatieverzoeken is vaak lastig, wat wordt er bedoelt met “dat ding van die deur doet het niet meer”, het wordt hier niet warm” of “de wc is kapot”?  Met veel praktische voorbeelden, oefeningen en cases raak je spelenderwijs op de hoogte van reparatieverzoeken en leer je omgaan met klachten.

Zet klachten om in kansen. Leer omgaan met klachten en ze te voorkomen. Leer je eigen valkuilen rondom klachtenopvang en hoe je samen met je klant tot een oplossing komt.

Je leert

  • Bouwkundige vaktermen di…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Aannemen van klachten en reparaties

Algemeen

Tijdens de uitvoering van je functie moet je ook reparatieverzoeken aannemen en eventueel naar aanleiding daarvan werkbonnen maken. Het aannemen van reparatieverzoeken is vaak lastig, wat wordt er bedoelt met “dat ding van die deur doet het niet meer”, het wordt hier niet warm” of “de wc is kapot”?  Met veel praktische voorbeelden, oefeningen en cases raak je spelenderwijs op de hoogte van reparatieverzoeken en leer je omgaan met klachten.

Zet klachten om in kansen. Leer omgaan met klachten en ze te voorkomen. Leer je eigen valkuilen rondom klachtenopvang en hoe je samen met je klant tot een oplossing komt.

Je leert

  • Bouwkundige vaktermen die van toepassing zijn op woningen en gebouwen
  • De eigenschappen en toepassing van verschillende bouwmaterialen
  • De technische achtergronden van reparatieverzoeken
  • Effectiever telefoongesprekken voeren
  • Beter achterhalen welk reparatieverzoek de klant heeft
  • Adequaat opdrachten doorgeven aan de onderhoudsdienst of derden
  • De werkdruk bij jezelf en jouw afdeling te verlagen

Je bent in staat om

  • Goed om te gaan met klachten
  • Sneller reparatieverzoeken en/of onderhoudsklachten te begrijpen
  • Op een juiste wijze opdrachten door te geven aan de onderhoudsdienst of derden
  • Goede afspraken met de “klant” te maken
  • Ervoor te zorgen dat reparaties effectiever en in één keer hersteld worden

De training kent een prettige afwisseling tussen theorie, onderzoek en praktisch oefenen, zodat je concreet weet hoe je het geleerde de volgende dag in de praktijk toe kunt passen.

Doelgroep

Medewerkers met weinig of geen technische achtergrond, die de reparatieverzoeken van klanten en collega's behandelen.

Niveau MBO

Investering € 590 exclusief btw

Lesduur 1 dag

Maximaal aantal deelnemers 8

possible.

opleidingen & training

Als praktijkopleider helpt possible vakmensen om zich te blijven ontwikkelen. Ons aanbod richt zich op Facilitaire Vaardigheden, Wonen & Vastgoed, Inkoopvaardigheden en Persoonlijke Vaardigheden. We bieden hands-on vakopleidingen die perfect aansluiten bij de dagelijkse praktijk. In onze opleidingen en trainingen combineren ervaren vakdocenten theorie en actuele ontwikkelingen tot een uitdagend en persoonlijk leertraject. Daarbij is ook voldoende ruimte om eigen vragen en dilemma’s in te brengen en te profiteren van de kennis en ervaring die vakgenoten delen. Op die manier zijn nieuwe inzichten de volgende dag altijd meteen toe te passen. Samen maken we het possible!

10
Gemiddeld cijfer voor Aannemen van Klachten en Reparaties
Gebaseerd op 1 ervaring
starstarstarstarstar
Claudia Wessels
10
Aannemen van Klachten en Reparaties

"een goede cursus. duidelijk en gericht op onze werkzaamheden. een echte aanrader voor mensen die deze werkzaamheden verrichten.
cursus gaat goed op zaken in. er worden rollenspellen gespeeld en alle informatie is voor ons van toe passing geweest. een goede werking tot de praktijk. " - 12-11-2018 08:39

"een goede cursus. duidelijk en gericht op onze werkzaamheden. een echte aanrader voor mensen die deze werkzaamheden verrichten. cursus gaat… alles lezen - 12-11-2018 08:39

Heb je een vraag? Onze adviseurs helpen je graag. Bel ons op 085 7440830 of e-mail naar info@springest.nl.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
infoEr is een telefoonnummer vereist om deze informatieaanvraag in behandeling te nemen. (optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Possible., om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.